...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Shogun 09.04.2020
    Śliczny opis charakteru i upodobań każdej z myszek. Już o tym mówiłem, ale powiem jeszcze raz. Zwierzęta jak i ludzie mają swoje charaktery, upodobania. Chorują podobnie, i na podobne choroby umierają. Bardzo dobrze poprowadziłaś narrację. Przyjemnie się czyta, a co najważniejsze, pomimo krótkiego żywota myszek, można się z nimi zżyć. Szkoda ich bardzo, ale tak to już natura urządziła, iż dała im tak króciutkie żywota. Mimo to, nawet mając mało czasu można żyć szczęśliwie, co zapewne można powiedzieć o twoich myszkach, i co, gdyby mogły same by powiedziały.
    Pozdrawiam ;)
  • LeeaThorelli 09.04.2020
    Chciałam bardzo zaznaczyć, mimo uprzedzeń ludzi do gryzoni, jakie są to ciekawe stworzenia o różnych charakterach. :) Może rasowe myszki lub myszki ze sprawdzonych hodowli żyją dłużej, niestety u mnie półtor roku to maksymalny czas życia.
    Dziękuję za komentarz :)
  • bogumil1 09.04.2020
    Zostaję fanem Twojego portalowego uniwersytetu, tak to ładnie wszystko opisujesz. Ktoś powie, niby zwykła mysz, a ile może dać człowiekowi radości.
  • LeeaThorelli 09.04.2020
    Dokładnie i moja mama, chociaż przeciwna, bo oczywiście lamentowała "na co ci to", zakochała się w myszkach. W ogóle zwierzę, nawet to najmniejsze, sprawia ogromną radość, jak wracasz do domu i możesz zerknąć do robi. :)
    Dziękuję za komentarz.
  • Piotrek P. 1988 09.04.2020
    Piękna opowieść, trochę jak baśń albo sen, a jednak realistyczna. Przyroda jest zaskakująca i niezgłębiona. Tymczasem, rodzaj ludzki nie jest wszechwiedzący i chyba nigdy nie będzie. 5, pozdrawiam :-)
  • LeeaThorelli 09.04.2020
    Dziękuję za opinię. :)
  • Dekaos Dondi 09.04.2020
    LeeaThorelli→Przeczytałem z zaciekawieniem, bo i ciekawie opisujesz.
    Faktycznie. Jak u ludzi. Każdy innych charakter. I niestety choroby.
    Ja miałem chomiki.
    Przypomniała mi się kisążka, którą niedawno czytałem→"Kwiaty do Algernona"→Miał mysz, za przyjaciela:)
    Pozdrawiam:)→5
  • LeeaThorelli 09.04.2020
    Też mam jeszcze chomika. :D
    Dziekuję za komentarz. :)
  • Bajkopisarz 09.04.2020
    „Dla wielu myszy to zwykłe szkodniki”
    Jak to zdanie zinterpretować? Dla wielu myszy CZY Dla wielu (ludzi), myszy
    „Potrafi za pomocą ultradźwięków komunikują się”
    Komunikować
    „przewodzi stadem i tylko”
    Przewodzi stadu
    „swój teren bronił zaciekle”
    Swego terenu
    „Na następny, biorąc delikatnie samca, wyglądało na to, że przybrał, że wszystko wraca do normy.”
    Coś tu zostało za dużo po poprawkach i zdanie straciło sens

    Bardzo ładna opowieść. Tylko na koniec nie wiem, czy wszystkie poumierały i nie ma już nic, czy też masz nowych lokatorów?
  • LeeaThorelli 09.04.2020
    Została tylko kropelka. :)
    Dziękuję za komentarz i wyłapane błędy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania