Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • betti 23.06.2017
    Niby o tęsknocie, ale takim to językiem napisane, że trudno się wzruszyć, chociaż wzruszam ramionami myśląc sobie, co się dzieje z ludźmi, że cofają się zamiast rozwijać...
  • Betti moje uczucie do Ciebie gwałtownie rośnie, chyba sie zakochuje :)
  • betti 23.06.2017
    Tylko nie pisz o tym wierszy...
  • Za późno zacząłem :)
  • Violet 23.06.2017
    Maurycy Lesniewski Wstawiaj, chętnie przeczytam; jestem pewna, że utwór będzie godny obiektu westchnień ;)
  • betti 23.06.2017
    To nie wystawiaj, jeśli styl nie odbiega od tego powyżej... zrób to już nie z miłości, ale ze zwykłej litości. Ja bardzo cierpię, kiedy czytam takie ''wiersze''.
  • No niestety betti zostałaś przegłosowana . Jedzie następne "dzieło" , z pozdrowieniami dla Violet przy okazji :)
  • Violet 23.06.2017
    Maurycy Lesniewski Już się cieszę! ;) Bardzo dziękuję :)
  • Violet nie zdradź naszej tajemnicy tj betti i mojej , mam nadzieje, że mogę na ciebie liczyć :)
  • Violet 23.06.2017
    Maurycy Lesniewski za późno...
  • Violet 23.06.2017
    Violet Będąc zauroczoną... popełniłam komentarz... wybacz proszę...
  • Violet :)
  • betti 23.06.2017
    Nie wiem, czy moje wrodzone poczucie piękna da radę znieść ten bełkot, ale skoro ma to uszczęśliwić Wiolet... i jeszcze kilka grafomanek, to pisz. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania