Na drodze mojej

Każdego dnia spotkamy

różnych ludzi

świat jest mały

 

a ja nie wiem jak

to się stało

życie mi inne oblicze pokazało

 

na mojej drodze

stanął anioł

nawet nie wiem kiedy

 

to była chwila

taka mała

a teraz

jesteśmy

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • puszczyk 11.05.2018
    Ee... o co tu chodzi?
    Poczynając od zbytecznej inwersji w tytule, a kończąc na przedziwnej, szczekającej konstrukcji wersów, która nie ma kompletnie uzasadnienia dla treści i rytmiki.
    W jakim celu jest rym: stało - pokazało?
    To bardzo niskich lotów pseudo - egzystencjalny bełkot.
  • Skryty 11.05.2018
    Według mnie jest słabo. Dużo przegadania.

    "Każdego dnia spotkamy
    różnych ludzi
    świat jest mały" -> ja bym albo zostawił 2 pierwsze wersy albo zostawił ostatni.

    A reszta taka niezgrabna.
    Pozdrawiam!
  • Tjeri 11.05.2018
    Konstrukcja utworu mówi mi, że raczej zaczynasz przygodę z poezją. Każdy ma prawo (ba, obowiązek nawet) do własnego stylu, jednakże jest kilka uniwersalnych kwestii, o których warto pamiętać.
    Jedną z nich jest unikanie inwersji - nie należę do ortodoksów, którzy wykluczają je całkowicie, ale ich użycie musi być uzasadnione. Inwersja wiersza nie czyni, słowa nie wydają się dzięki niej bardziej poetyckie.
    Dalej - banał... Oczywiście można napisać dobry wiersz o banalnych rzeczach, ale trzeba nadrobić gdzie indziej - ciekawą formą, ukrytym przekazem, zabawą słowem... (etc.)
    Kolejna rzecz - trzeba mieć coś konkretnego do powiedzenia...
    Wtedy można czytelnika skłonić, żeby chciał choć na chwilę zajrzeć nam w duszę (tudzież dekolt :D)
    U Ciebie niestety tego nie ma - ale nie zrażaj się - wszystkiego można się nauczyć.
  • D4wid 11.05.2018
    Brakuje tego czegoś. Można by rozbudować wiersz, opierzyć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania