.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pan Buczybór 19.01.2017
    Ooo... Inspiration for life!
  • Mieszkaniec 19.01.2017
    i jak wrażenia ;)
  • Niemampojecia96 19.01.2017
    osz ten Kraków
  • Mieszkaniec 19.01.2017
    :) można też obejrzeć teledysk: https://www.youtube.com/watch?v=EoTMpy__Y6Q&t=82s
  • Neurotyk 19.01.2017
    "tekst na piątkę, tekst na dobrą piosenkę, warsztatowo zręcznie, widać kunszt"

    Jeżeli znasz kogoś, kto chciałby coś z tym zrobić, napisać muzykę, zafałszować tym :) to chętnie za za darmo pozwolę i tak to tylko do szuflady.
  • Mieszkaniec 20.01.2017
    Problem w tym, że raczej trudno znaleźć kogoś, kto chciałby napisać muzykę. Podobno 95 procent piosenek powstaje od drugiej strony. Najpierw melodia, a później do niej na siłę pisze się tekst. To niestety wpływa na jakość współczesnych piosenek. Wykonawcy są zbytnio ukierunkowani na element muzyczny, bo wtedy mogą wykazać, jak ładnie operują głosem, jak wirtuozersko grają na instrumentach, a tekst to dodatek, w sumie nawet nie musi nic znaczyć, wystarczy kilka wyrazów, które pozwolą im wydobyć z siebie te piękne nuty... Bardzo trudno jest znaleźć kogoś, kto chciałby pisać muzykę do tekstu.
  • Margerita 20.01.2017
    Neurotyku sam napisz muzykę do swoich tekstów skoro umiesz pisać piosenki to i muzykę na pewno też a potem zaśpiewaj bo chyba śpiewać umiesz? I wrzuć na YouTube jak nie masz konta to sobie tam załóż ja mam konto na YouTube
  • Mieszkaniec 20.01.2017
    Tak właśnie jest najlepiej. Margerita ma rację! Tak robił na przykład Kaczmarski. Próbował Stachura, ale niezbyt był uzdolniony muzycznie, ale próbował. I wielu innych do dzisiaj tak robi...
  • Margerita 20.01.2017
    Mieszkaniec
    pięć
    dziękuję że się ze mną zgadzasz bo to jest najlepsza droga by zaistnieć na rynku muzycznym
  • Mieszkaniec 20.01.2017
    Margerita Zgadzam się i potwierdzam, bo sam już od dłuższego czasu eksperymentowałem i mam doświadczenia, które wskazują, że bardzo trudno jest inaczej. Co prawda zdarzają się artyści, którzy piszą muzykę do tekstów. Ale wtedy trzeba być Herbertem i mieć swojego Gintrowskiego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania