Dla folksdojcza

Folksdojcz dostał wścieku tyłka:

„Patriotyzm to pomyłka!

Ja wyssałem z mlekiem matki,

by niemieckie lizać zadki”.

 

„Wolę służyć u bauera,

i szparagi w polu zbierać,

bo od ojca to nauka,

by u obcych chleba szukać”.

 

Wścieka, rzuca się i skacze:

„Patriotom nie wybaczę.

Kupię bejsbolowe kije,

poobijam wasze ryje”.

 

"Uczyli mnie dziady, ojce,

że najlepiej być folksdojczem.

Mej decyzji nie żałuję,

na ojczyznę moją pluję”.

 

„I ostatnie co bym zrobił,

żebym kraju mego bronił.

Znowu bierze mnie cholera,

tutaj rządzić ma Bruksela”.

 

„Patriotyzm dziś jest nowy,

taki ciut bezobjawowy.

W Aldi robię dziś zakupy,

czasem sprzątam po psach kupy”.

 

„Potem robię sobie grilla,

i tak wolno mi czas mija.

Sram na godło, sram na flagę,

na ojczyznę kładę lagę”.

 

„I w ten sposób całe życie,

przesmrodziłem przy korycie”.

 

.

Tak na szybko, będzie c.d. w wolnej chwili:))

I jeszcze w bonusie.

.

Gdyby głupota miała skrzydła,

jak wiewiór latałbyś w przestworzach.

Własne poglądy by ci zbrzydły,

zatopiłbyś je w ciepłych morzach.

 

Gdybyś rozumu dostała więcej,

którym dzielili przy stworzeniu,

nie żyłbyś dzisiaj dla pieniędzy,

lecz żyłbyś godnie stary leniu.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Dariusz 26.01.2020
    takie se
    mało poezji, dużo wścieku
  • indri 26.01.2020
    To taka odpowiedź na szybko. Dziękuję za wizytę.
  • jagodolas 26.01.2020
    Jakbym młotkiem dostał. Jeśli napisane na szybko, to co by było gdybyś przyłożył się???
  • indri 26.01.2020
    To raczej nie Tobie jest dedykowane jagodolesie, młotek w innym kierunku skierowany;)) Oczywiście każdy może wypowiedzieć swoje zdanie. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.
  • zbymus 26.01.2020
    Gdzieś słyszałem, "Nawet poeta nie może wszystkiego napisać " i tego się trzymam.
  • indri 26.01.2020
    Dlatego nie wymieniłem folksdojcza z imienia, tylko okrężną drogą przedstawiam jego nihilistyczne filozofie urągające ideałom humanistycznym.
  • Ozar 26.01.2020
    Niestety jednym z naszych narodowych przekleństw były, są i będą tacy którzy dla własnych celów czy korzyści są w stanie zdradzić i brać kasę od obcych. Tak bylo już w czasach szlacheckich szczególnie w wieku XVIII gdzie wielu magnatow siedziało w kieszeni Prus czy Rosji mając gdzieś RP. Do czego to doprowadziło wiemy. Po 1989 roku nic się w tej materii nie zmieniło nadal mamy takich ludzi takie partie polityczne które biorą srebrniki za zdradę. Problem polega na tym że ludzie albo o tym nie wiedzą albo nie chcą wiedzieć i dalej na tych zdrajców głosują. To glupota i lenistwo bo jak ktoś chce znaleźć prawdę to ją znajdzie. Niestety takich Polakow jest może 10 % reszta żyje w takim polskim Matrixie już od 30 lat. To tak skrótowo.
  • indri 26.01.2020
    Niestety Ozarze, tutaj takie osoby jak ;puchacz, czy jacampacam piszą publicznie o swojej nienawiści do Ojczyzny.
  • Zaciekawiony 26.01.2020
    Natomiast drugim narodowym przekleństwem jest szukanie sobie wewnętrznych wrogów w czasach pokoju. Wynajdowanie stronnictw i "tamtych". Żyjesz sobie normalnie i nagle okazuje się że dla kogoś jesteś jakąś "ukrytą opcją". Przypomnij sobie o co oskarżano Narutowicza.
  • indri 27.01.2020
    Zaciekawiony Co ty pitolisz o jakimś szukaniu. Jeśli ktoś chce wtargnąć na Jasną Górę, żeby ją sprofanować obraźliwymi hasłami i symbolami, to niby przyjaciel? Stuknij się w ten pusty łeb. Nikt nie szuka wroga na siłę, ale skoro wyłazi rodem z piekła, to i jest. A jeśli wyłazi, to znaczy, że to nie jest żaden czas pokoju. Po prostu przyjaciele piątą kolumnę uruchamiają, to się ją zwalcza i tyle.
  • Zaciekawiony 27.01.2020
    indri
    Jeśli ktoś zgłasza zaplanowany marsz ulicami miasta dookoła kwartału, na którym znajduje się Jasna Góra ale bez planów wkroczenia na teren sanktuarium, a pewna grupa mediów robi obronę tego terenu, na który marsz i tak nie zamierzał wchodzić, to jak to nazwać? Kontrmanifestanci dali się zmanipulować.
  • indri 27.01.2020
    Łżesz jak bura samica psa zaciekawiony. Marsz w dzień wielkiej chrześcijańskiej pielgrzymki na Jasną Górę wokół wałów klasztoru już sam w sobie jest prowokacją. Miasto jest duże więc było to działanie obrazoburcze. Poza tym organizatorzy, już po raz kolejny z rzędu zapowiadali wtargnięcie na Janą Górę. Więc nie ćwierkaj łaskawie o szukaniu wrogów, ani dzielenia społeczeństwa. Bo wrogowie są ci sami co zwykle, dziś przebrani za pedałów, ekoterrorystów i innych podobnych. Chyba, że jesteś tak sprawny inaczej intelektualnie, że tego nie potrafisz zrozumieć.
  • Zaciekawiony 26.01.2020
    Wyjeżdżający na prace sezonowe do Niemiec to folksdojcze? Coś tu nie tego.
  • indri 27.01.2020
    Gdzie tu masz coś o pracy sezonowej?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania