-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • betti 17.04.2019
    Trzeba pracować nad sobą, żeby nie zostać tym cielęciem do końca życia... dobrze, że Panna Iksińska zwraca na to uwagę, ja bym jej jeszcze podziękowała...
  • Anonim 17.04.2019
    Jak we wszystkim, tak i w krytyce trzeba mieć umiar. Ok, praca nad sobą tak, zwracanie uwagi ogólnie tak, ale czepianie się wszystkiego, według mnie, jest patologiczne.
  • betti 17.04.2019
    Antoni Grycuk wg Ciebie może i tak, ale wg tych, którzy coś wiedzą na ten temat już nie. Pisanie wierszy to coś więcej niż chęć...
  • Anonim 17.04.2019
    Ok, czuję się skrytykowany :)
  • betti 17.04.2019
    Antoni Grycuk no przecież jeszcze nawet nie zaczęłam, odniosłam się jedynie do treści... rym masz poplątany, jest dobry przy tym częstochowskim - to nie do przyjęcia, brak konsekwencji. Pomyśl o tym.
  • Anonim 17.04.2019
    betti,

    pozwolisz, że przytoczę pierwszą zwrotkę wiersza skierowanego do przeciętnego człowieka, autorstwa ...... (no właśnie, czyje to?):
    Który skrzywdziłeś człowieka prostego
    śmiechem nad krzywdą jego wybuchając,
    Gromadę błaznów koło siebie mając
    Na pomieszanie dobrego i złego,

    Cóż. Pewnie powiesz, że co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie... Ech... pocieszam się, że nie mam aspiracji, aby pisać odpowiednik jazzu w poezji, mnie wystarczy rock z jajami, gdzie nie wszystko jest superpoprawne, ale za to z powerem, który czuję.
  • betti 17.04.2019
    To Miłosza, jednak myślę, że teraz inaczej by to napisał, bo nie wierzę, że bezmyślnie to wypuścił. Wiadomo, każdy ma w dorobku dobre i złe wiersze, Najgorsze są te pisane na siłę...
  • betti 17.04.2019
    Poza tym wiersz Miłosza odnosi się do władzy, ówczesnej władzy, gdzie jednostka się nie liczyła. Szkoda, że nie przywołałeś tego wiersza w całości, bo jako całość ma sens, jako wyrwany z kontekstu może nawet śmieszyć.
  • A. Hope.S 17.04.2019
    :D :D :D trafia idealnie z jedną osobą którą miałam okazję poznać... A ISAŃSKA to moje sąsiadka, ale ona jest spoczko baba i nie o niej tu mowa.
  • Canulas 17.04.2019
    Ok. Biorę sobie do serca i cenię dobry zamiar. A tak w sumie, to nawet melodyjne.
  • A. Hope.S 18.04.2019
    Canulas…. to nie o tobie... choć czasem umiesz dać do pieca, to nie jesteś tym papierem, który ogień wzniecił. ;)
  • Angela 17.04.2019
    Lekkie, fajne i z morałem.
    Pozdrawiam.
  • Anonim 18.04.2019
    Dziękuję Wam za komentarze. Cieszę się, że widzicie odbicie tego wiersza w rzeczywistości.
    I żeby nie było. Nie jest przeciwko krytyce, wręcz odwrotnie, ale wielokrotnie spotkałem się z sytuacją, gdzie nieistotna była chęć naprawy, poprawy, ulepszenia czegokolwiek, ale sama chęć pokazania komuś, jaki jest słaby.

    Pozdrawiam.
  • Trochę jak bajki La Fonteine-a, podoba mi się, chyba nie trzeba mówić więcej:)
  • Anonim 23.04.2019
    Maurycy,
    jakoś wcześniej widziałem Twój komentarz, ale, nie wiem czemu, nie odpowiedziałem. Poprawiam się. Ten tekst napisałem ze 2 lata temu w jakieś 5 minut i w formie praktycznie niezmienionej od początku prezentuję. Zmieniłem tylko pół wersu, aby było delikatniej, bo w pierwowzorze za bardzo "jechałem". I nic przy tym więcej nie zmienię. Taki mój kaprys. Natomiast są inne wiersze, które mogę i chciałbym ulepszyć.
    A że ten przypomina La Fonteine-a, to tylko cieszy.
    Pozdrawiam.
  • Antoni Grycuk ale ja przecież nic nie mówiłem, że coś trzeba tu ulepszać. Jeśli porównałem tekst do jednego ze starych mistrzów i w ten sposób wyraziłem tylko uznanie dla tego tekstu. Nie rozumiem Tej odpowiedzi, a przynajmniej jej większej części...
    Tak się zastanawiam, czy ty aby dobrze odebrałeś mój komentarz, coś mi się widzi, że chyba nie.
  • Anonim 23.04.2019
    Maurycy Lesniewski, sam nie wiem, czemu się tłumaczyłem. Chyba dlatego, że pominąłem Twój komentarz:-) Czasem zakalapućkam się, a potem, weź człowieku, się z tego wyplącz :-) Dzięki za dobre słowo.
  • Wrotycz 18.04.2019
    Czy z - tua- jest tu punkt wspólny? :)
    Zgrabny wierszyk i kilka fajnych rymów.
    Pozdrawiam:)
  • Anonim 18.04.2019
    Zdecydowanie nie ma tu punktu wspólnego. Nie martw się, jak przesadzisz z krytyką, dam Ci znać ;)
    Dzięki za czytanie i miłe słowa.
    Pozdrówka.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania