...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • JamCi 01.10.2019
    Ciekawy tekst.
  • droga_we_mgle 02.10.2019
    Dzięki :)
  • Tjeri 01.10.2019
    Ładnie napisane. A sam sen straszny, choć pewnie kopiąco - motywujący.
    "Litery wyrzeźbione" - chyba trafniej będzie "wyryte".
  • droga_we_mgle 02.10.2019
    Pisząc, wahałam się między ,,wytłoczone", ,,wyrzeźbione" a ,,wyryte". Postawiłam na to drugie, ale wciąż nie byłam pewna, więc jestem wdzięczna za wskazówkę. Zmieniłam.
  • kalaallisut 01.10.2019
    Mi też przypadł do gustu. Takie zapatrzenie w śmierć, w jednym kierunku, nie ma co myśleć o śmierci, tylko żyć.
  • droga_we_mgle 02.10.2019
    Tak... zawarłam tu podejście, że to nastąpi prędzej czy później, ważne, że póki żyjemy, możemy działać. Można tak na to spojrzeć.
  • Bardzo fajna opowieść. Końcówka intrygująca.
    Do tego ładnie wszystko spisane.
    Podobało mi się.
    Pozdrawiam :)
  • droga_we_mgle 02.10.2019
    Dziękuję i za opinię i też pozdrawiam :)
  • Canulas 02.10.2019
    Na początku dałbym: "nad własnym grobem", żeby uciec od nagromadzeń "mnie/moje". Te nagromadzone dookreślenie trochę uwierają. Treść ok.
  • droga_we_mgle 02.10.2019
    Zmieniłam. Dzięki za przeczytanie i wskazówkę.
  • Ritha 02.10.2019
    Zaimkoza, fakt. Moim/mnie/mam/mam itp. W tak krorki tekscie to sie aż rzuca w oczy. Ale treść fajna, ciekawe przedstawienie snu, wywolalo lekkie brrrr.
  • droga_we_mgle 02.10.2019
    Zaimki mnie tu pogrążają, przyznaję się. Poprawkę zaproponowaną przez Canulasa uwzględniłam, w wolnej chwili wrócę i pomajstruję przy tekście, spróbuję zmniejszyć ich ilość. Cieszę się, że pomimo usterek w formie treść jednak się spodobała.
  • droga_we_mgle 02.10.2019
    Dziękuję za komentarz.
  • Florian Konrad 02.10.2019
    wpleść w większą całość, albo out. bo jak na razie - za mało treści, ot, jedno przemyślonko

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania