Nadszedł ten dzień

To już kilka miesięcy. Każdego dnia czekałam aż się odezwiesz. Myślałam, jak wtedy zareaguję. W końcu nastąpił ten dzień.

Kiedy tylko zobaczyłam wiadomość od Ciebie, serce mocniej zabiło. Przez chwilę nie mogłam złapać oddechu. Pisaliśmy o tym co się u nas dzieje. Nie wiem skąd wiedziałeś, że zaczęłam układać sobie życie z kimś innym. Chciałeś, żebym chociaż ja była szczęśliwa. Ty nie byłeś. Nawet nie wiesz ile myśli przeszło przez moją głowę, gdy napisałeś, że żałujesz dnia, w którym pozwoliłeś mi odejść. Przecież czekałam na to tyle czasu. A w mojej głowie wybrzmiało jak echo: "On znowu Cię skrzywdzi, nie możesz na to pozwolić". Nie chciałeś zajmować mi więcej czasu. Ja nie protestowałam. Oboje życzyliśmy sobie szczęścia. Wiedziałam, że to może być nasza ostatnia rozmowa. W głębi serca nie chciałam, żeby tak było. Ale nie czekałam już na kolejną wiadomość od Ciebie. Po rozmowie z Tobą zaczęłam unikać tego, z którym miałam stworzyć coś pięknego. Kiedy się do mnie odezwałeś, wszystkie uczucia do Ciebie wróciły. Nie mogłam go okłamywać. Gdy między mną i nim wszystko zaczęło się psuć, Ty znowu napisałeś. Chciałeś naprawić kontakt. W tamtym momencie nie wiedziałam co czuję, ale zgodziłam się. Zakończyłam znajomość z tamtym mężczyzną. Ale nie zrobiłam tego dla Ciebie. Nie byłam jeszcze gotowa, żeby wejść w tą relację tak do końca. Powoli naprawiamy to, co zostało zburzone. Mimo wszystko nic już nigdy nie będzie takie samo. Nie jestem w stanie zaufać Ci tak jak wcześniej. Nasza relacja nie wejdzie już na poziom, na którym była. Mówisz, że życie pokaże, co z nami dalej będzie. Ja jednak boję się wchodzić w cokolwiek więcej. Mimo, że oboje czuliśmy się przy sobie dobrze, nie jestem w stanie kolejny raz ryzykować. Może tylko przyjaźń jest nam pisana?

Chociaż tęsknię za smakiem Twoich ust, Twoim dotykiem, nie dam się kolejny raz skrzywdzić. Ty o tym wiesz. Zastanawia mnie tylko czego chcesz tak na prawdę?

Nadal Twoja

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Lincoln 22.04.2020
    Jeśli to coś osobistego ... przykre :/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania