Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 1.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • TheRebelliousOne 26.01.2020
    Ale że na tej liście nie ma Terminatora: Dark Fate - obrazy dla całej sagi to jestem w szoku...
  • Targówek 26.01.2020
    Wspomniałem o tym przy okazji Kapitan Marvel
  • jagodolas 26.01.2020
    Jesteś filmoholikiem?
  • Targówek 26.01.2020
    Proszę o uzasadnienoe tych czterech jedynek
  • DEMONul1234 23.02.2020
    Myślę(choć mogę się mylić), że chodzi tu o pańską opinię, panie Tomku. Pomijam fakt, że ma pan prawo do wygłaszania własnej opinii, ale trochę nie wypada obrażać filmów, gdyż ludzie ciężko nad nimi pracowali, a innym mogły się one podobać...
    Pozdrawiam.
  • indri 26.01.2020
    Tomku, piątka.

    Czytałeś już mój wiersz o portalowym folksdojczu?
  • Targówek 26.01.2020
    Ja tak, ale jego adresat chyba jeszcze nie czytał, bo nie skomentował.
  • indri 26.01.2020
    Tomku: adresat jest zablokowany i nie ma dostępu do komentowania.
  • Bajkopisarz 26.01.2020
    Szacun, że chciało Ci się oglądać takie gnioty. Ja bardzo często bywam w kinie, ale z wymienionych widziałem tylko Politykę, reszta odpadła już na etapie trailerów.
    Z gniotów 2019 to bym dodał "Planetę Singli 2" (proszę, nie pytajcie dlaczego to oglądałem), "Ma" - straszna nuda, "Imprezowi rodzice" - zmyliła mnie obsada, "To 2" - coś co było fajne w świecie dzieci, wygląda idiotycznie w świecie dorosłych.
  • Akwadar 26.01.2020
    Za całokształt ósma była ode mnie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania