83

***

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • betti 05.10.2018
    Ty to juz naprawdę nie masz pomysłu na wiersz, skoro nawet ''Stokrotkę'' wykorzystujesz... o rany...
  • Karawan 05.10.2018
    A może tu nie tyle o rym i twór wierszopodobny chodzi, co r refleksyję nad przekazem? Nie katuj siebie betti. Więcej luzu i uśmiechu. Mało co jest poezją. Mało co jest prozą, a jeszcze mniej w literaturze jest Sztuką. Więcej luzu i świat będzie trochę ładniejszy.;)
  • pocztapolska 05.10.2018
    Karawan betti jest tu chyba naczelnym ponurakiem xd
  • betti 05.10.2018
    Karawan, jeżeli zaczniemy tworzyć wiersze z harcerskich piosenek, to nie ma nasz gatunek żadnych szans na przetrwanie... Co Wy z tymi przekazami w wierszach, kto wymyslił, że musi być jakiś przekaz?
    Poezja ma płynąć, nie przekazywać jakiejś wiedzy tajemnej, może oczywiście coś tam sugerować, ocierac się o jakąś tam prawdę subiektywną, wywoływać emocje itd.
  • Karawan 05.10.2018
    betti Kompletnie nie zaskoczyłas. Ja nie mówiłem nic o przekazie w wierszu. Ja pisałem o tym,zemoże to ma być przekaz nie oceniając co to jest czy wiersz czy proza czy notatka słuzbowa! A tobie sugerowałem podobne stanowisko - nie dopatrywania się we wszystkim poezji, prozy czy sztuki.
  • Krzypaw77 06.10.2018
    betti
    Cześć Betti. Kopęlat... :)
    Dlaczego upierasz się przy poezji bez przekazu? Wtedy każdy wiersz byłby jak te moje amatorskie wypociny, produkowane głównie ku uciesze gawiedzi. Nie byłoby Boba Dylana! ;-)
    Życzę Ci ogromnych ilości dystansu do wydarzeń na tej stronie i chociaż odrobinki poczucia humoru :-)
  • pocztapolska 06.10.2018
    nawet nie wiem co myśleć, u mnie każdy wiersz coś znaczy i jest o czymś a także ma ukryte znaczenia. nie umiem patrzeć na sztukę jako l'art pour l'art. Po co tworzyć, skoro tego nie czujesz?
  • betti 06.10.2018
    Karawan ale ja mam wiersz, no i odnoszę się do wiersza, bo wierszem wszak tekst pisany... kiedy zacznę pisać dla samego pisania, odkładając na bok poezję, to trudno mi będzie spojrzeć sobie w oczy.

    Krzypaw ja sie upieram przy poezji, a ta nie musi mieć przekazu, może np. opowiadać, malować obraz o uczuciach, odzwierciedlać jakies emocje.
    Trudno mieć poczucie humoru czytając bzdury.

    Pozdrawiam.
  • pocztapolska 05.10.2018
    Mi się podoba, przekaz dobry.
  • Dekaos Dondi 05.10.2018
    Oj Aisaczku. Taki wesoło- trochę gorzki→ ten tekst. Ale ładny. Aż sobie zaśpiewałem pod nosem:~))
    Może mieć głębszy sens. To znaczy nie: nos tylko: Twój tekst. Pozdrawiam→5
  • Aisak 05.10.2018
    DD,
    los każdej "stokrotki" jest przerażający :(
  • Dekaos Dondi 05.10.2018
    Można by rzec: najgorzej mają te ''kwiatki'' które mają pecha wyrosnąć na ''niewłaściwej łące''
    Co z tego, że ''zakwitną'' skoro trudno im być, na 100% kwiatem. Sorry! Tak mnie coś naszło.
  • Aisak 05.10.2018
    Dekaos Dondi, dobrze!
  • Aisak 05.10.2018
    yetti zapomina o przekazie, bo najważniejsze to zmieścić się w ramki.

    Na szczęście jestem poza ramkami.
  • betti 05.10.2018
    Najważniejszy przekaz, można bazować więc na byle czym... i z czego tu się cieszyć? Płakać trzeba.
  • Aisak 05.10.2018
    Mogę zgodzić się, że napisałam nieudolnie.
    Ale
    Nie zgodzę się, że jest to o niczym, albo o byle czym.
  • betti 05.10.2018
    Aisak nie, to jest z przekazem, żeby nie być taką ''stokrotką'' i uważać na bestie czyli mężczyzn, bo wykorzystają, wyprowadzając na manowce. Więc biorąc pod uwagę, że przekaz jest najważniejszy, napisałaś arcydzieło...
  • Aisak 05.10.2018
    Dlaczego użyłam piosenki harcerskiej?
    Kto ukradł stokrotkę?
    Kim jest stokrotka?
  • Aisak 05.10.2018
    yetti, ręce mi opadają :(
  • betti 05.10.2018
    Mnie już dawno opadły...
  • Canulas 05.10.2018
    Oj, tonie jest znowu takie śmieszne i lekkie jak się wydawać może. Jest tu pewien tragizm, tylko Aisella obrałą taką drogę.

    Tylko ten jeden przecinek tak nie bardzo pasuje ;)
  • Aisak 06.10.2018
    Dziękuję Canó.

    Jeśli ktoś nie widział w tym tekście tragizmu, to chójeczka.

    Jeśli nie przyszło sami, to nie będę stękała, żeby cokolwiek poprawiać.

    Olać to.
  • pocztapolska 06.10.2018
    ya creepy ppl czemu nie odpisujecie pod jednym komentarzem tylko jest 50 nowych i ciężko się połapać
  • Aisak 06.10.2018
    pocztapolska, rany co za nick :/
    Nie wiem, ale tutaj już zamknięte.
    Remanent.

    Zapraszam w innym stuleciu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania