..

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Marian 24.03.2017
    Nie znam się na science fiction, ale ten tekst mi się podoba. Odbieram go jak bajkę.
    Mam jednak pewne uwagi:
    1. "- Pachnie jak biała małpa, a wygląda jak martwy ork. Król nasz, Liktur, powinien go ujrzeć. On wyda werdykt - gremliny zastanawiały się chwilę. Przedyskutowały pomysł i rzekły:"
    Powinno być: "- Pachnie jak biała małpa, a wygląda jak martwy ork. Król nasz, Liktur, powinien go ujrzeć. On wyda werdykt.
    Gremliny zastanawiały się chwilę. Przedyskutowały pomysł i rzekły:"
    2. "- Dobrze prawisz. Zaniesiemy go naszemu królowi, a zostaniemy wywyższeni i dojrzymy chwały zbawienia - po tych słowach gremliny podeszły do Nardaniaża."
    Powinno być: "- Dobrze prawisz. Zaniesiemy go naszemu królowi, a zostaniemy wywyższeni i dojrzymy chwały zbawienia.
    Po tych słowach gremliny podeszły do Nardaniaża."
    3. "uniosły go wzwyż"
    Lepiej byłoby: "do góry" lub "w górę". Wzwyż, to się skacze na stadionie.
    4. "te i owe miejsce"
    Jeśli piszesz "te i owe" to muszą to być miejsca.
    5. "- To ścierwo śmie się rzucać na mych kamieniach? Rozwiążcie go. Wezmę go i pożrę - jak powiedziano tak gremliny uczyniły."
    Powinno być: "- To ścierwo śmie się rzucać na mych kamieniach? Rozwiążcie go. Wezmę go i pożrę.
    Jak powiedziano tak gremliny uczyniły."
    6. "Jak widzisz lub nie korona ma biedna."
    Powinno być: "Jak widzisz lub nie, korona ma biedna."

    .
  • Okropny 25.03.2017
    Fantasy to nie sci-fi. Mylisz może fantastykę z fantasy ;)
  • Pan Buczybór 25.03.2017
    Okropny Zdarza się najlepszym. A Marianowi dziękuję za wskazanie błędów.
  • fanthomas 24.03.2017
    Po takim zakończeniu przewiduję, że będzie ciąg dalszy. 5
  • Pasja 24.03.2017
    Najbardziej fajny ten skórzany fartuszek przysłaniający te i owe rzeczy. Ciekawa jestem jak sobie poradzi z obietnicą. Pozdrawiam i 5
  • Anonim 25.03.2017
    cóż za emocje, napięcie, dreszcz, i co będzie dalej, ten najlepszy, 5.
  • Jo-anka 25.03.2017
    Ciąg dalszy? 5 ;)
  • Pan Buczybór 25.03.2017
    Będzie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania