Następna proszę

Xxx

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • bogumil1 28.03.2020
    Stawiam piątkę bez dyskusji za ten tekst. Dawno nie widziałem tutaj czegoś tak poważnego dotykającego istoty bytu w fazie jego powstawania.
    Pozdrawiam
  • Keraj 29.03.2020
    Trudny temat, dzięki że zatrzymałeś się na chwilę
  • Keraj 28.03.2020
    Dziękuję za przeczytanie
  • Józef Kemilk 29.03.2020
    Poruszające i głębokie.
    Pozdrawiam
  • Keraj 29.03.2020
    Dziękuję, nie do końca mi wyszło tak jak chciałem
  • Magda1906 29.03.2020
    mnie się podoba i witam cię Keraj
  • Bajkopisarz 29.03.2020
    „Dlaczego nikt nie mówi, że to tak boli.”
    Moim zdaniem tu jest sedno. W tym, ze nikt nie mówi. Zakazuje lub dozwala, uniemożliwia lub upraszcza. Może przymusza szantażem, może prosi by zaniechać. Koniec końców, prócz dość ogólnych nakazów i zakazów, prócz kilku słów komentarza, zwykle zieje pustka całkowitej samotności w obliczu zaistniałej sytuacji i zderzenia się nią w pojedynkę. Wszyscy wyrazili swoje mniej lub bardziej twarde stanowiska i poszli. Została sama i musi sama zadecydować. Brakuje w tym wszystkim rzeczowej informacji, że to boli i jak to boli. I jak sobie z bólem potem poradzić.
    Gawiedź dookoła jest zadowolona, bo się mogła wypowiedzieć. Sytuacja niech nie dotyczy, mało obchodzi, ego podpompowane. Dramat rozgrywa się w środku, w ciszy i polega na zgadywaniu, co i jak będzie. Możesz, nie możesz, musisz, masz… ale „Dlaczego nikt nie mówi, że to tak boli.”
  • Keraj 29.03.2020
    Dziękuję za komentarz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania