Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • invisiblepride 20.03.2018
    utożsamiłam się. Miło się to czytało
  • Anonim 20.03.2018
    Cieszę się :-) Pozdrawiam !
  • Aisak 20.03.2018
    Dobrze jest, kiedy cieszy nas, jeszcze, śpiew ptaków, i kwiaty na łące.
    Niewiele nam trzeba. Naprawdę niewiele.
    Ale o tym chyba nie wiemy.

    Wiosenny wiersz wzbudza wspólną wesołość :)
  • Anonim 21.03.2018
    Dzięki Aisak :-) Właściwie o to chodziło. Wlać wiosennego optymizmu i cieszyć się, jak to napisałaś, tym co nas otacza :-) Wbrew pozorom i koło nas, jest tego dużo w przyrodzie...i ludziach ;-) Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 20.03.2018
    Ładny wiersz. Optymistyczny. Aczkolwiek jakaś przeciwstawna malusienka nutka, jeszcze bardziej by zwiększyła wiarygodność i prawdopodobieństwo przekazu. A fuj! Tak nie można. Pozdrawiam→5
  • Anonim 21.03.2018
    Dzięki Dondi ;-) Jakoś maiłem taki moment na pozytywne pisanie, bez szczególnie skomplikowanych i trudniejszych nawiązań. Twoje sugestie mile widziane, także nie wahaj się Dekaos ;-) Pozdrawiam, dzięki za wizytę i ocenę !
  • Pasja 20.03.2018
    A w życiu mamy tylko jedną wiosnę... młodość. Kalendarzowe przychodzą co rok i budzą uśpione słońce i zieleń. Pewnie mają wiele wspólnego z młodością.

    Szukamy ,,ulotnych wydarzeń rozsmakowanych w przeszłości"

    Pozdrawiam wiosennie.
  • Anonim 21.03.2018
    Witaj pasja :-) Twoje pierwsze zdanie w komentarzu, to starzał w dziesiątkę ! Pisząc ten tekst, właściwie chciałem ująć tę myśl, o której napisałaś, w nieco szerszym sensie. Dzięki za odwiedzinki i również pozdrawiam wiosennie :-)
    Ps. ładny wiosenny awatar ;-)
  • Justyska 20.03.2018
    Miło i lekko. Taka lektura przed snem na pewno przyniesie miłe sny :)
  • Anonim 21.03.2018
    Witaj Justynka :-) Cieszę się, że ten tekst wpasował się nastrój, jaki jest potrzebny tuż przed snem ;-) Masz rację, miał być lekki i miły i super, że tak go odniosłaś. Dziękuje za odwiedzinki i pozdrawiam !
  • Skryty 23.03.2018
    CHCĘ JUŻ WIOSNĘ!!! Znowu rano padał śnieg ;-;
    Całość daje takie przyjemne ciepło na te ponure dni. Pozdrawiam!
  • Anonim 23.03.2018
    Dzięki Skryty :-) Taki właśnie chciałem wytworzyć klimat. Przyjemny, pozytywny i bez tak zwanej "spiny" w poezji. Lekko i w oczekiwaniu na ciepłą wiosnę :-) Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny i kom !
  • Art masz talent do opisywania pór roku, to już któryś z twoich wierszy o tej tematyce, kolejny świetny.
  • Anonim 23.03.2018
    A dzięki Maurycy :-) Chyba coś w tym jest co piszesz. Często i długo obserwuję przyrodę i najlepsze jest to cze co roku widzę coś innego i nigdy mi się nie nudzi ten coroczny proces w każdej porze roku ;-) Dzięki za wizytę i kom, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 23.03.2018
    Wiersz pasuje do wczorajszego dnia widzianego przez okno. Błękitne niebo i pływające chmurki. W twym wierszu jest nadzieja na nowe wspaniałe chwile i pogodne wspomnienie minionego czasu. Pozdrowienia!
  • Anonim 23.03.2018
    Dziękuje Bożena :-) Tak, słusznie zauważyłaś. Obserwuję na nowo każdą porę roku. Teraz przyszło na wiosnę ;-) Dzięki za wizytę i trafny komentarz, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania