Nasz czas nasza szansa

Teraz my, nasze 5 minut, które możemy, a właściwie musimy wykorzystać. Bądźmy tymi, którzy zapiszą się na kartach historii jako bohaterowie czyli ludzie, którzy kochali i żyli z całych sił, którzy robili rzeczy po prostu niezwykłe. Wierzę, że możemy to zrobić,że możemy być kolejnym pokoleniem bohaterów. Bo mamy dusze, bo mamy uczucia, bo mamy charakter, bo możemy dokonać czegoś niezwykłego. Marzyć i wierzyć, że świat może być jeszcze dobry. Kochać jak nikt inny zarażać innych tą miłością tym szczęściem. Każdego dnia możemy dokonać czegoś niezwykłego, co zmieni czyjeś życie na lepsze. Być bohaterami godnymi zapamiętania.

Ja w nas wierzę, a ty co na to??

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Seretei Asir 03.08.2015
    Jak rozumiem ma to być hasło idealistyczne ? Cóż można to dać aby podnieść ludzi na duchu,

    Niestety przez mój cynizm nie oceniam tego.Nie lubię tekstów moralistycznych i optymistycznych.
  • KarolaKorman 03.08.2015
    Oklepane hasła i dobrze znane każdemu słowa, ale może, jak ktoś od czasu do czasu je przypomni, jak Ty w tym krótkim tekście, to zbierzemy wszystkie siły do realizacji naszych pragnień i oczekiwań. Zróbmy coś, by nie narzekać, że wszystko jest do d... i to nie nasza zasługa 5 :)
  • Anonim 03.08.2015
    Dokładnie, przekaz oklepany, ale nie jest napisany źle. Znalazłam zdaje się kilka braków w przecinkach, ale nie będę ich wymieniać, bo sama mam z nimi problemy, a nie chcę wprowadzać cię w błąd. Liczba pięć powinna być napisana słownie.
    Daczego ludzie mają być znani na cąłym świecie? Dlaczego wszyscy muszą znać ich twarze, imiona, nazwiska? Nie wystarczy, że dla swoich bliskich są bohaterami?
    Do szczęścia wystarczy człowiekowi jedna osoba.
    Takie tam przemyślenia na ten temat XD
  • Sky300 03.08.2015
    Na początek przypomnę ci, że cyfry piszemy słownie ;)
    W tym tekście napisałaś wyrażenia znane już każdemu, a jakby wymyślić jakieś określenia samemu? Myślę też, że mogłoby to dobrze wyglądać w postaci wiersza. Pracuj dalej bo masz potencjał :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania