.

 

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Szudracz 31.03.2018
    Szukasz swojej drogi, ale poplątane solidnie są te kierunki.
    Żadna to była nauka, latać? Z czym mam do czynienia, kto wpoił te zasady? Krótko nie zawsze znaczy dobrze. Subiektywne spostrzeżenia. Nie załapałem głównego przesłania.
  • Dekaos Dondi 31.03.2018
    Mnie się podoba. Szczególnie - ostatni wers. Jedynie co mi przeszkadza w czytaniu, to - ''...by było...''
    na próżno szukać drogi do domu ? ...fruwać - siła do pokonania trudności? Pozdrawiam→4,5
  • betti 31.03.2018
    Myślałam, że to prosty wiersz, nawet chciałam bardziej schować oczywistości, a tu masz, nie widać przesłania.

    DD i mnie się to by było nie podoba, ale wstawiłam, żeby pobawić się poprawą. Na próżno źle brzmi, bo nie o to chodzi.

    Dzięki za przeczytanie.
  • Skryty 31.03.2018
    Wydaję mi się, że to o relacji z Bogiem. Może to przez ten okres świąteczny.
    Nie pasuje mi to "przecież" w drugiej zwrotce. Jakoś tak znaczeniowo. Może w ogóle zrezygnować?
    Jest to jednak kawał dobrej pracy. Pozdrawiam!
  • betti 31.03.2018
    Skryty na dodatek to przecież się powtarza, widzisz miałeś nosa. Trza mi pomyśleć... dzięki.
  • Skryty 31.03.2018
    betti tego akurat nie zauważyłem :D
  • betti 31.03.2018
    Skryty, ale dzięki Tobie ja zauważyłam i wyrzuciłam. Coś mi się jeszcze nie podoba...
  • Skryty 31.03.2018
    betti po tej zmianie, mi ostatni wers 1 zwrotki nie pasuje. Bo wtedy ten 3 tak w pustkę prowadzi
  • betti 31.03.2018
    Skryty myślę po każdej zrobionej sałatce, a tu jeszcze jajka faszerowane czekają... i desery. Daj mi trochę czasu.
  • Skryty 31.03.2018
    betti Nie naciskam, staram się tylko pomóc ;)
  • Ozar 31.03.2018
    Przeczytałem, ale to dla mnie za wysokie progi, więc nie oceniam, choć spodobał mi się wers "nie poniosę Twojego krzyża

    upadam pod swoim " - to takie do bólu życiowe. każdy ma swój krzyż i dźwiganie drugiego zazwyczaj wykracza po za nasze możliwości., choćby nie wiem co. Każdy ma swój krzyż i musi go dźwigać sam niestety.
  • betti 31.03.2018
    Ozar chodziło mi o to, że Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo. Jednak Jego Syn niósł krzyż za nas wszystkich, a mi np. ciężko nieść swój. Taka niedoskonała jestem, marny pył.
  • Ozar 31.03.2018
    betti Aaaaaaaaa tera kumam
  • Ozar 31.03.2018
    Ozar Każdy ma swój krzyż, czy tego chce , czy nie i tylko od nas zależy czy ten krzyż nas pognębi czy nie...
  • Justyska 31.03.2018
    Widzę tu piękna wiarę. Świadomość słabości ale i upór w dążeniu droga światła. Nie wiem czemu ale to fruwanie to dla mnie modlitwa. Takie moje odczucia.
  • betti 31.03.2018
    Bardzo dobre odczucia. Dziękuję.
  • Felicjanna 31.03.2018
    chodziło mi o to, że Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo. - aż normalnie pewność siebie z tego wycieka. Ciekawy ten bóg, jak my do niego podobni...
    A wiersz może być. Pewno,że zdarza nam się ugiąć, a nawet paść na kolana. Pewnie, że w swojej biedzie, tych chwilach udręki, niewiele widzimy ponad własny ból czy strach, ale wiesz co betti... Jak się leży w pyle drogi to sporo widać.
    Pozdrówka
  • betti 31.03.2018
    Masz rację ciekawy ten Bóg, odnalazł mnie, kiedy upadłam, podniósł z kolan i cały czas trzyma, jakbym była Mu do czegoś potrzebna... wielkie cierpienie może albo złamać, albo podnieść, widocznie miałam szczęście...

    Dziękuję, że zajrzałaś. Pozdrawiam.
  • betinka 31.03.2018
    Boże święta betti. Więcej pokory i skromności.
    Ale te typy tak mają.
  • betti 31.03.2018
    A gdzie ty w tym wierszu dostrzegłaś brak pokory i skromności?
  • betinka 31.03.2018
    betti w twoim komentarzu dostrzegłam jak się wybielasz. I jeszcze Boga w to wciągasz. Biedna jesteś hipokrytko
  • betti 31.03.2018
    betinka czym się wybielam?
  • betinka 31.03.2018
    betti
    podniósł z kolan i cały czas trzyma, jakbym była Mu do czegoś potrzebna... Ty z takim jadem?
  • betti 31.03.2018
    betinka tu, w tych słowach masz tylko głęboką wiarę. Krytyka wierszy, pisanie prawdy nie jest jadem, jest szczerością wobec siebie i innych.
  • Canulas 31.03.2018
    Początkowe dwa wersy - kapitalne, ale tu...

    "gdyby nie blask świec
    trudno znaleźć drogę do domu " - logicznie zgrzyta. Brakuje słowa "byłoby". Ja wiem, że minimalizm. W tak skondensowanej treści, każde słowo musi coś w sobie nieść, ale... To może: "O drogę do domu?" Czy coś?

    Interpretował nie będę, bokomentarze zbytnio mnie już ukierunkowały, ale pierwsze dwa wersy widzę jako: "Nie mogę Ci pomóc. Chcę, ale też nie mam łatwo.
    No tyle chyba.
    Pozdro.
  • betti 31.03.2018
    Can, na początku było ''byłoby'' ale też źle brzmiało. Może kiedyś do niego wrócę i poprawię.

    Dziękuję, za komentarz. Pozdrawiam.
  • Canulas 31.03.2018
    Ale spójrz -poza wielowymiarową metaforą na zwykłą logikę. następuje zgrzyt podczas czytania. Nie ma łącznika. No nie wiem. Jam laik, ale wiesz...
    Pzodrawiam również.
  • betti 31.03.2018
    Can, ja wiem, że to wymaga szlifu, ale w tej chwili nie wiem, jak to ugryźć, żeby było dobrze. Łatwiej mi poprawiać czyjeś wiersze...
  • Canulas 31.03.2018
    Może nadać to tonem personalnym, typu: Jedynie nikły (słaby) blask świec, wskazuje drogę do domu? Czy coś
  • Skryty 31.03.2018
    Miałem to napisać! Wyprzedził mnie!
  • betti 31.03.2018
    Można w ten deseń, zaraz zobaczę jak to wybrzmi. Dzięki, ze zadajesz sobie trud.
  • Canulas 31.03.2018
    Lubię takie rzeczy.
  • Canulas 31.03.2018
    betti - przepraszam, że tu spamuję, zwłaszcza że temat, z którym przychodzę wprowadza mnie w pewien rodzaj zakłopotania, ale kilka dni temu napisałem tekst TW 2.0 - W Balecie zimowych noży: Czasy łotrów, który ma dla mnie bardzo dużą wartość osobistą. Jest wulgarny, uprzedzam, jednak jego końcówka składa się również z "tworów wierszoidalnych". Gdybyś miała sekundę i zechciała rzucić opkiem, może jakas sugestia, byłbym zobowiązany.
    Kiedyś tam, przy okazji.
    Pozdrox, Betti.
  • betti 31.03.2018
    Canulas nie ma sprawy, już zaglądam.
  • Canulas 31.03.2018
    Dziękuję pięknie. Nie wiem. Spróbuję się tak zrewanżować: https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=XcxRAPI1jr4
    Pozdro raz jeszcze
  • betti 31.03.2018
    Dziękuję i oczywiście Wesołych Świąt!
  • Canulas 31.03.2018
    Wesołych Świąt.
  • kalaallisut 08.04.2018
    Pisanie fruwanie ;) wiersz podoba mi się.
  • riggs 09.04.2018
    No to fru... Go
  • spirytysta 28.04.2018
    Pozbądź się słowa "mrok", proszę. Świetny wiersz.
  • betti 28.04.2018
    Mówisz i masz... dzięki za przeczytanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania