.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Nuncjusz 06.08.2017
    Normalnie mu zazdroszczę XD
  • Szudracz 06.08.2017
    Baj! :) 5
  • Niemampojecia96 06.08.2017
    Ale mam nadzieje, ze sie nie obrazi, ze stal sie lekka inspiracja :(.
  • ówczesny 06.08.2017
    Ba(j)! Będzie wniebowzięty.
  • ówczesny 06.08.2017
    A i BAJdewej: 5
  • Niemampojecia96 06.08.2017
    ówczesny, haha, dziekuje pieknie. Ostatnio ciezko mi jest napisac cos, co nie byloby w zalozeniu po prostu ciut zabawne. Ale pracuje nad dzielem rzycia, pracuje xd.
  • ówczesny 06.08.2017
    Niemampojecia96 ku chwale rzyciu!
  • Neurotyk 06.08.2017
    Ten wiersz to istny szmateks. Czasem lubię pochodzić, gdy nie pachnie naftaliną. Tutaj nią nie pachnie, aczkolwiek żadnego ubrania z niego nie ubrałem, bo zwiozłaś same kolorowe leginsy od jakichś ćpunów.

    No, Nuncjusz, moja Wieruszka XD
  • Niemampojecia96 06.08.2017
    Neuro, nie masz pojecia jakie perełki mozna znalezc w second handach. Unikatowe, niezwykle rzeczy, ktorych nie ma nikt inny. To tak na marginesie. Nie nosze legginsow I mam nadzieje, ze Ty tez nie. Dlaczego od cpunow, na rany allaha? Twoja to Natalka z Grabiny, polska kalisi, ja zas lubie sie tylko pozastanawiac jak Ci sie ta limfa sprzecznosci miesci tam, pod skora, bywasz wporzo...brak mi polskiego slowa czasem, distraction, bywasz wporzo distraction od rzeczy istotnych. Betti mi nie da, bo nie potrafi. Juz to testowalam.
  • Czekaj Betti Ci da za ten wiersz :)
  • Angela 06.08.2017
    W wierszu bałagan jak zwykle, a końcówka powalająca : )
  • Canulas 06.08.2017
    Od: "Długi spacer po Borach" do "za robaczywość wdzięcznym być na leży", to mistrzostwo świata. A to pierwszy lepszy, rzucający się w oczy przykład.
    Piątka lekkim kciukiem
  • Niemampojecia96 06.08.2017
    Rumienie sie jak robaczywe jablko :). Dziekuje.
  • ówczesny 06.08.2017
    Jabłko niezgody? ;)
  • Nuncjusz 06.08.2017
    neurotyka
  • Niemampojecia96 06.08.2017
    To jest w sumie zartobliwe krzywe zwierciadlo takie, jego popierdolenie stalo sie inspiracja, ale nie przesadzajmy, zaraz se zacznie szmuglowac na banie, ze jest jakis byczy fest, byczym fest zapalnikiem dla rozbudowanej beki, jop. Tzn wielokrotnie mowilam, ze to nie jest jakis ciemny cep, acz jego natura sprawia, ze sam sie prosi, by mu solidnie jebnac jakims twardym jablkiem w ucho.
  • Okropny 07.08.2017
    Oczy o kolorach różnych w spojrzenie jedno - coś jak Diogenes Pendergast, propsuję
  • Niemampojecia96 07.08.2017
    Zaraz musze go wygooglowac, bo wykazuje ciemnote w kwestii wiedzenia, kto to Diogenes. Okropny, dzisiaj mi sie snilo najpierw chwile, ze sie bezzasadnie do mnie dobieral jakis czerwony buc, ale pozniej sie na szczescie zmienilo: przez chwile sie snilo, ze ukonczylam szczesliwie dzielo rzycia I jakis facet proponowal, ze to sie wyda w jednym zbiorze z Twoim dzielem rzycia, a ja bylam hiper ukontentowana. Pozniej niestety sie obudzilam, dzielo mego rzycia lezalo rozbebeszone, gotowe w jednej piatej, I juz nie moglam usnac.
  • RubyCrystal 08.08.2017
    "Kłos złośliwości wyjęty spośród włosów
    Troche szarpaniny - wdziewanie kaloszy w odcieniu romantycznych wrzosowisk.

    Długi spacer po borach, sadach. Podziwianie pajęczyn."
    Momentalne skojarzenie z G.F. Darwin i ich kreacją Słowackiego :D Może ich humor jest specyficzny i nie jest najwyższych lotów, ale gorąco polecam znaleźć Ci ich na jutubach.

    Żaden ze mnie znawca poezji, więc tylko treść jam godna skomentować. Świetna karykaturka znanej osobistości. Bycie Twoją muzą to niezaprzeczalny zaszczyt. Czekałam na motyw z "baj", nie zawiodłam się i nie tylko ja, jak widać ;D
    Piątunia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania