-----(wykasowany)-----

---

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pasja 19.01.2020
    Lubię bluesa ale ten jakoś mnie nie porwał... i te chorały? śpiew liturgiczny.
    Przypomina mi się piosenka?

    A blues, to zawsze blues jest,
    Nigdy nie zawiedzie.
    I choćbym nawet mógł mieć
    Życie z samych niedziel,

    Pozdrawiam
  • Anonim 19.01.2020
    Dzięki, Pasjo,
    ostatnio, po kilkunastu latach znów zaczynam grać i odgrzebuję swoje stare rzeczy. Ten tekst zarzuciłem, bo zawsze wydawał mi się słaby. Ale chciałem się upewnić.
    Cóż, tę muzykę chyba wskrzeszę, a tekst będę musiał napisać nowy.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 19.01.2020
    Antoniuszu→Hmm... chcąc byś szczerym... mimo że lubię bardzo różnie... to nie mogę rzec zupełnie na Tak.
    Może gdybym to usłyszał zaśpiewane... tp kto wie?
    Chciałem tak... dyplomatycznie:))→Pozdrawiam:)
  • Anonim 19.01.2020
    Dzięki, Dekoś.
    Czyli napisanie tekstu przede mną. A może Ty byś się podjął napisać coś, co zgadzałoby się rytmicznie z tym - zarówno sylabowo, jak i akcentowo? Bo jakoś sam nie mam dystansu do tej piosenki.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 19.01.2020
    AG→No wiesz... na siłę nic nie można:) →Mnie się najlepiej pisze słowa, gdy mam muzykę na uszach:)
    Oraz syndrom→początku. Jak mnie napadnie, to później łatwiej. A sylaby, można policzyć:) →Do tylu umiem:)
  • Pan Buczybór 19.01.2020
    te akordy czy coś tam mogłeś sobie darować na potrzeby publikacji - nie są niezbędne i odwracają uwagę od tekstu.
    A ogólnie to trudno oceniać teksty piosenek, niby to blisko spokrewnione z wierszem, ale no... Trochę to skomplikowane. Mogę napisać, że niezłe i tyle.
  • Anonim 19.01.2020
    Hej, Panie B.
    a co to, już zaszpanować najbardziej skomplikowaną swoją kompozycją nie można, że bez akordów? ;)
    Fajnie, że przeczytałeś i napisałeś kilka słów. Dzięki.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania