Nie będę twoim bohaterem - Epilog

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • weatherwax83 13.12.2019
    To byłby koniec przygód Malwiny i Arka... I póki co nie planuję żadnej drugiej części ;) Nie wiem, czy pojawi się tu coś nowego, kusi mnie żeby opublikować historię z innej serii, choć jest ona mocno niedoskonała, ponieważ pisałam ją lata temu. Obecnie jestem w trakcie pisania opowiadania "Drako", które jest poniekąd kontynuacja Z tobą zawsze i NBTB, ale znajdziecie je na moim profilu na wattpadzie. Natomiast "Z tobą zawsze" powinno pojawić sie w pierwszym kwartale 2020 r w wersji papierowej na półkach księgarni lub w księgarniach internetowych :) Pozdrawiam i dziękuję wszystkim, którzy wytrwali z tą historią do końca :)
  • TheRebelliousOne 13.12.2019
    Wspaniałe, naprawdę wspaniałe opowiadanie... Mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z publikacji swojej twórczości na tej stronie, bo potrzebuje (ta strona) takich ludzi jak Ty. Mam nadzieję, że kiedyś napiszę coś równie świetnego. Daję 5 i pozdrawiam. :)
  • weatherwax83 13.12.2019
    bardzo dziękuję, aż się rumienię :) postaram się coś jeszcze tu wrzucić, choć na pewno na niższym poziomie :)
  • Wrotycz 14.12.2019
    A wiesz, lubię kiedy finał nie zapowiada klęsk. Zupełnie inaczej niż życiu.
    Dobrze się czytało. Co prawda "Z tobą zawsze" bardziej mnie wciągnęło.

    Gratki za sukces wydawniczy, wielkie brawa!
    Pozdrawiam serdecznie:)
  • weatherwax83 14.12.2019
    Dzięki, że wytrzymałaś do końca i to dwie historie :) A powiem Ci, że większośc własnie uważa, że NBTB jest bardziej wciągające :) Również pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania