......

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • betti 21.09.2018
    Początkowe frazy bardzo ładne, ostatnia odstaje. Warto coś z tym zrobić.
  • Adelajda 21.09.2018
    "nigdy nie będziemy latać
    upadamy zbyt często
    wbijając przy tym serca w ziemię"

    Była jeszcze taka wersja, sama nie wiem czy lepsza. Faktem jest, że coś ta końcówka poszła nie w tę stronę.
    Dzięki za przeczytanie i sugestię.
  • betti 21.09.2018
    Adelajda muszę o tym pomyśleć, te ''serca'' jakoś mi nie leżą...
  • W pierwszej strofie jestem zakochana <3
  • Adelajda 21.09.2018
    Dziękuję za przeczytanie i cieszę się, że coś przypadło do gustu.
  • Artbook 21.09.2018
    Witaj Adelajda :-) Ostatnia zwrotka jest dla mnie intrygującym, ale zarazem bardzo ciekawym podsumowaniem tego tekstu. Szczególnie ten mrówkolew ;-) Oryginalnie i nietuzinkowo, przez co zwraca uwagę na ciekawą treść :-) Pozdrawiam, piąteczka!
  • Adelajda 23.09.2018
    Witaj. Dziękuję za miły komentarz i również pozdrawiam :-)
  • Aisak 21.09.2018
    bardzo pięknie.
    a myrmeleon obłędny!

    oglądałam Wojewódzkiego, który gościł min. Jerzego Kryszaka.
    okazalo się, że pan Jerzy jest zapalonym fotografem owadów.
    ciekawe, czy zna myrmeleona :)
  • Adelajda 23.09.2018
    Dziękuję za odwiedziny. Ja również lubię fotografować owady, nie wychodzi mi to jakoś super, ale gdy coś się lubi i sprawia radość, to wszystko inne nieważne :-) Mi udało się spotkać 2 razy postać dorosłą i ani razu postaci larwalnej.
  • Justyska 22.09.2018
    O spotkaniu dwojga ludzi, którzy potrafią się odczytać od niechcenia. Nastroj smutku i zagubienia. Z iskierka nadziei, ze razem, choć różni wyniosą się odrobinę. Dla mnie pięknie.
    Pozdrawiam!5
  • Adelajda 23.09.2018
    Dziękuję za odwiedziny i pochylenie się nad tekstem :-) Również podrówki dla ciebie.
  • Jestem amatorem jeśli chodzi o wierszę i interpretacje, średnio sobie z tym radze. Nie mogę też dać od siebie konkretnych wskazówek. Mogę jednak napisać jedno. Wiersz mi się podoba, pierwsza zwrotka kupiła mnie od razu (chyba jak wszystkich). Lecz reszta również ładnie się komponuje.
  • Adelajda 23.09.2018
    Dziękuję za odwiedziny. Cieszę się, że utwór się spodobał. Pozdrawiam :-)
  • Adam T 24.09.2018
    Ten mrówkolew... Zaskakuje. Wbija trochę konsternacji do łba. Bo początek jest taki zwyczajnie liryczny, i nagle bach! Mam wrażenie, że o tych bliznach i Braille'u czytałem na innym portalu. Albo tu, tyle że dużo dawniej.
    Cóż, wszystko, co nieudane, powinno (musi) się kiedyś skończyć, "na obcych kolanach" lub... po prostu nigdzie.
    Jest klimat.
    Pozdrofil ;)
  • Adelajda 24.09.2018
    Dziękuję za odwiedziny. Wrzuciłam też na inny portal, ale tam taka cisza, że szkoda gadać. Wiersz napisany niedawno. Również pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania