Nie chcę więcej.

Nie chcę więcej tego czuć. Teraz już niczego nie czuję.

Miałem w sobie raj. Dzisiaj widzę tylko przedsionek piekła.

W oczach dawniej płomień. Już w nich dostrzegam wyłącznie popiół.

 

Serce biło pełne życia. Trzymam je teraz martwe na swej dłoni.

Widziałem siebie na szczycie. Dzisiaj dostrzegam swój grób.

Byłem nieśmiertelnym marzycielem. Jestem śmiertelnym pesymistą.

 

Nie chcę dłużej taki być. Wszystko we mnie już umarło.

Przyjdzie czas zmartwychwstania? Leże martwy w grobie czekając na ten dzień.

Sekundy trwają wieki. Ze mną tylko ona.

 

Wyczekuje chyba mej słabości. Jak długo będę chodził tą błędną ścieżką?

Nie chcę więcej słuchać kłamstw. Dlaczego to dotknęło mnie?

Jedno słowo, które spaliło mnie. Ona ciągle czeka.

Następne częściNie chcę

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • elenawest 22.11.2015
    Dawid, z dobrego serca radzę ci przestań już pisać o tym, co tak bardzo cię zraniło, bo nigdy już nie podniesiesz się z kolan... Zamknij za sobą ten rozdział, uderz się w pierś i krzyknij sam do siebie, że dasz radę! Nie rozpamiętuj już tego bólu, bo on cię tylko niszczy. Zacznij żyć, ale nie chwilą, nie tym co było i jest, lecz tym co będzie. Zacznij wreszcie dostrzegać światło w swoim życiu, rzeczy dobre. Chłopie, jesteś młody, nie marnuj swoich najpiękniejszych lat na rozpaczanie po zdradzie. Było, minęło, trudno takie jest życie, które najpewniej jeszcze nie raz sprowadzi cię do parteru, lecz musisz nauczyć się podnosić i walczyć dla siebie o lepsze jutro!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania