Nie mam

Nie mam już sił. Wiara dawno uleciała.

Boję się każdego dnia. Setki łez wylewają moje oczy.

Widzę tylko ciemność. Uwięziony w swoim umyślę.

 

Wraz z promieniami słońca umieram. Moja codzienność przenikniona śmiercią.

Jestem szalony. Tęsknię za tym co było.

Za mną było tak dobrze. Chcę już umrzeć.

 

Czuję w sobie wielki chłód. Chciałbym być wolny.

Uwolni mnie ktoś od śmiertelnych myśli? Niszczą mnie jak rak.

Cichy krzyk powtarzający historię. Wszystko utraciło swój sens.

 

Powtarzam to samo. Wyczekuję słów, które mnie zranią.

Moje myśli krzywdzą innych. Wywołują one łzy.

Nie czuję już niczego. Pozostała po mnie tylko skorupa.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • elenawest 01.11.2015
    Dawid, rozumiem, że dzisiejszy dzień mogł cię wyjątkowo przygnębić, ale nie myśl o śmierci. Spójrz raczej przed siebie i dojrzyj ile jeszcze cudownych chwil cię w życiu czeka. Zapomnij o tym co było złe. Nie warto żyć przeszłością, bo niszczy ona tylko człowieka. Każdy zasługuje na szczęście w życiu i jestem pewna, że i ciebie ono w przyszłości spotka. Może nie jutro, nie za tydzień czy pół roku nawet, ale napewno się pojawi :-D wierzę w ciebie i pomimo tego, co mówią tutaj różne osoby, nie chcę ci matkować, po prostu smutno mi się robi, gdy czytając twoje teksty, czuję jak bardzo cierpisz. Najwyraźniej mam zbyt czułe serce :-P pozdro ;-) będzie dobrze, tylko musisz w to uwierzyć :-)
  • Anonim 01.11.2015
    he he ;)
  • ausek 01.11.2015
    ''Uwolni mnie ktoś od śmiertelnych myśli? Niszczą mnie jak rak.'' Wiesz, wiersz wierszem ale czy ty wiesz co ty piszesz? Czy ty widziałeś osobę, która umierała na twoich oczach na to cholerstwo? Może sam doświadczyłeś strachu czy nie nosisz w sobie takiego milusiego pasożyta? To ja stałam na grobie mojego taty, którego pożarło to paskudztwo! To ja bałam się czy po operacji się obudzę i ku*** nie poddałam się! Sory, ale twoje użalanie mnie tak po prostu, po człowieczemu wkurza.
  • D4wid 01.11.2015
    Mój kuzyn chorował na raka. Moja ciocia ma raka. Jak u niej byłem to widziałem dziesiątki ludzi chorych na raka...
  • ausek 01.11.2015
    To przestań pisać jakbyś go zapraszał! Bo mnie wkurzyłeś. Sory za moje nerwowe podejście ale wiem co to strach i nie życzę tego nikomu.
  • D4wid 01.11.2015
    Moja mama zrobiła badania na raka bo ta ciocia, która ma to jest jej siostra. Wiesz co? Może Ciebie wkurzyłem, ale sorry jestem tylko dzieckiem. Tak boję się, że moja mama będzie miała raka bo wtedy to dla mnie będzie koniec.
  • elenawest 01.11.2015
    D4wid kurczę, jak dla mnie nie jesteś dzieckiem. Rozumiem też, że się tego boisz, nie musisz mi tego tłumaczyć, rozumiem, że mama jest dla ciebie podporą, ale musisz się wziąć w garść. A wiesz dlaczego? Bo ją napewno boli, gdy widzi jak się męczysz. Zrób to właśnie dla niej. Powstań do cholery z tych kolan, obetrzyj łzy, zapomnij o tej dziewczynie która tak bardzo cię skrzywdziła i bądź wesoły ;-)
  • elenawest 01.11.2015
    Ani ja. Kilku moich bliskich również umarło na tę paskudną chorobę i też widziałam, jak bardzo cierpieli, a my wraz z nimi :-/ ausek ma trochę racji, nie pisz tak, jakbyś chciał przywołać do siebię tę chorobę, bo jestem pewna, że gdzieś w głębi serca chcesz żyć
  • ausek 01.11.2015
    Słuchaj nie jestem wiele starsza od ciebie. Nie martw się na zapas. Ludzie, jak ja nie lubię wspominać tych chwil kiedy sama nie wiedziałam co będzie ze mną dalej. No dobra zrobię dla ciebie wyjątek. Miałam dużego guza tarczycy, poddałam się operacji. Chłopak mnie rzucił, bo jak to nazwa''jesteś nieokompletna''. Trzymam się choć pewnie łatwo nie zaufam nikomu. Trzeba żyć. Wiesz co? Zaczęłam pisać wiersze jakieś pół roku temu ipomaga mi to.
  • elenawest 01.11.2015
    Brawo ausek :-D trzymam kciuki byś znalazła miłość swego życia :-D
  • ausek 01.11.2015
    elenawest doszłam do wniosku, że samej mi jest dobrze, a kochać to już kocham ale własne życie :)
  • elenawest 01.11.2015
    ausek rozumiem i pochwalam wybór co do własnego życia. :-D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania