.

 

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (149)

  • Artbook 24.07.2018
    Ach ta melancholijna lekkość, wspomnienie i dawne czasy :-) Tak bym to ujął po przeczytaniu Twojego tekstu. Pierwsze wrażenie i odczucie. Nawet jeśli bym się pomylił (tak się zdarza i może się zdarzyć), to przyjemne uczucie interpretacji pozostanie i chyba o to chodzi ;-) Poza przesłaniem, nie ukrywam, że doceniam formę. Nie skomplikowana, prosta i w punkt. Pierwsza zwrotka mnie ujęła w szczególności ;-) Pozdrawiam, piąteczka :-)
  • betti 25.07.2018
    Dzięki, Artbook za wizytę.

    Pozdrawiam.
  • Artbook 25.07.2018
    Przepraszam, że po nocach, mam trochę czasu stąd moje "buszowanie" po różnorakich tekstach, ale czy tytuł wspiera treść twojego wiersza? Pytam, bo mam wrażenie, że odstaje od treści...
    Znaczy, chodzi mi o cóś bardziej nowatorskiego, oryginalnego, czy jakoś tak ;-) Nie zachęcam do radykalnych kroków, tylko tak pomyślało mi się...
  • Canulas 25.07.2018
    Końcówka świetna.
    Mam pytanie. Mnie to zupełnie nie przeszkadza, ale Ty, będąc osobą, którą patrzą wyświechtane środki przekazu/zapisu, nie powinnaś przeanalizować alternatywy dla...
    "tańczyły w rytm
    naszych oddechów" - wydaje mi się, że przynajmniej drugi wers jest już dość powszechny i jego kondycja estetyczna trąci już przysłowiową "myszką".
    Akurat ja niepoczytuję tego za wyłom w skale piękna, ale ja nie jestem tak skoncentrowany na niepowtarzalność w zapisie.
    Ot tak, pod rozwagę daję.

    Jeszcze jak można, to tutaj:

    "później zbieraliśmy słowa
    ktoś z nich ułożył
    memento mori".

    Być może kolejny już raz nie umiem obcować z metaforą, ale się zastanawiam czy, jeśli "zbieraliśmy", to nie powinno w odpowiedzi być "ktoś układał"
    Z drugiej strony, jeśli zależy na zapisie "ktoś ułożył", to może "zebraliśmy". Osobiście osadziłbym to w jednym punkcie, ponieważ na początku jest "biegłam" nie "biegałem".

    Oczywiście to tylko takie tam moje nocne przemyślenia. Zimno, ciemno i pada, więc zajmuję czymś głowę.
    Pozdroxix
  • betti 25.07.2018
    Can jakby Ci to najprościej wytłumaczyć... my zbieraliśmy kwiaty, a ktoś z nich ułożył bukiet choć jak dużo nazbieralibyśmy tych kwiatów, to mógłby ktoś je układać i układać... czaisz?
  • Canulas 25.07.2018
    patrzą - parzą * - autokorekta (Sorrex)
  • Freya 25.07.2018
    W sytuacji gdy wymagasz od innych, materialnych, rzeczowych i uzasadniających "dyfrakcji" w posiadłości metaforyki tekstu; aż wali mnie taka prostota: nie jestem za pospolitością (też nie jesteś) a tym właśnie jest ten tekst, wiesz dobrze o co biega :)
    Poleciałaś kwiatem - jebanym stygmatem umieralności, bo w/g ciebie jesteście na równi? To ułomek pojęć? Jeśli ułomność perlokutora jest zasadna
  • betti 25.07.2018
    Od nikogo niczego nie wymagam, zwracam zawsze tylko uwagę na to, co MOIM ZDANIEM jest nie tak. Nikt nie musi się ze mną zgadzać...
  • Hej Betti powiem, że moim zdaniem :) jest to całkiem spoko wiersz, ale szału nie ma, zwłaszcza jeśli biorąc pod uwagę to co zdarzało mi się u Ciebie świetnego już nie raz na opowi czytać.
    Ten jest ok.
    Pozdrawiam
  • betti 25.07.2018
    Dziękuję za komentarze. No cóż, to jest nowy nurt... mnie też się nie podoba, ale...

    Pozdrawiam.
  • Oj, betti, betti, ech :c.
  • Neurotyk 25.07.2018
    Ładny wiersz, prosto z serca, szczery.

    Piateczka leci
    Buzi
  • Neurotyk 25.07.2018
    Nowy nurt, prosto z serducha, wbrew tendencjom i modom, a nie zawojował Opowi.
  • Nuncjusz 25.07.2018
    a czym miał zawojować? Przecież to nudy
  • Aisak 25.07.2018
    Nie porwał. Nie zachwycił. A szkoda.
    Na trzy z plusem.
  • betti 25.07.2018
    Kaśka jaka zgodna z Nuncjuszem, aż śmiech ogarnia, MOIM ZDANIEM.

    Neurotyk to wszystko przez to, że nowym nurtem mogą pisać tylko wybrani... nie jestem wybrańcem jak widać.
  • Za to jesteś MOIM ZDANIEM topornie złośliwa, a ciekawe na jaką okoliczność :).
  • betti 25.07.2018
    e make i ka pololi a gdzie tu widzisz złośliwość?
  • Nuncjusz 25.07.2018
    betti odwrotnie
    To ja jestem zgodny ze zdaniem Aisak
  • Canulas 25.07.2018
    Nooo, szkoda, że tak jest, ale się zgadzam z Emi.
    Żart rozłożony w czasie, to takie...
    Żart, złośliwość, przewrotność - to wszystko musi bazować na uderzeniu. Na natychmiastowej reakcji.
    Taka rozwlekłość kojarzy mi się z jojczeniem.
    Pisałaś swoje - można się było nie zgadzać z poglądami, ale teksty uderzały mocniej. Była w Twej lwiej (nawet, jeśli było to również okraszone donkiszoterią) postawie coś ciekawego. Upór, nawet jeśli niekiedy bezsensowny, był w promilowym zakresie godzien szacunku.
    Nie wiem. Głośno myślę.
    Ale tak po mojemu, to nie nosi się stówy do kiosku.
    (w sensie, szkoda się rozdrabniać, a jeśli już czegoś próbować, to należy zakładać margines elastyczności).
    Twój żart, złośliwość cokolwiek, przeszło echem i chyba lepiej wrócić i robić swoje.
    Pisać jak pisałaś.
    Komentować... Cóż.
    Ludzie i tak nie zapamiętają Twoich słów. Zapamiętają to, jak się dzięki nim czuli.
    Pozdrowienia, betti.
    I absolutnie bez urazy ;)
  • betti 25.07.2018
    Nuncjusz s*** spod mojego wiersza.
  • Nuncjusz 25.07.2018
    betti zataz zrobię screena i podeślę go adminowi :)
  • Aisak 25.07.2018
    Swoją opinię napisałam orzed N!

    Więc nie pisz głupot!

    Naucz się pisać wiersze!

    Bo za dużo ględzisz!

    A pisać wierszy, i tak nie potrafisz!

    I tyle w tej sprawie.
  • betti 25.07.2018
    Aisak to pokaż jak to się robi, chętnie się nauczę...
  • betti 25.07.2018
    Nuncjusz to ja mu wyślę wszystkie twoje komentarze z wulgaryzmami adresowane do mnie... co za hipokryta. Pożalił się za jedno słowo, gdy sam tyle ich pisał. Dno!
  • Nuncjusz 25.07.2018
    betti sama jesteś dnem.
    Wyślij, nie płacz
    Wysłałem dlatego, że twój atak na mnie był bez powodu, nawet do ciebie się nie odezwałem tylko do Neurotyka
    Odezwałem się do ciebie dopiero wtedy, jak użyłaś mojego nicku
  • betti 25.07.2018
    Zapunktowałeś znowu, Can.
    Czyli każdy może pisać jak chce, jakim chce nurtem, tylko ja nie, bo jeżeli będę, to jest to złośliwość z mojej strony?
  • Ty tez mozesz jakim chcesz, udowadniajac dzien w dzien kompletna niezdolnosc zrozumienia wypowiedzi innych, na ktorej opierasz te zjadliwosci...
    Do ktorych nawet nie potrafisz sie pozniej przyznac ;).
  • Canulas 25.07.2018
    Cóż, chyba powinienem wycapslokować to: absolutnie bez urazy ;)
    Betti, to Twoje fikcyjnie postrzegane osaczenie. Nie atakuję Cię. Nie jestem w tajnej, mającej za cel szkalowanie Cię, grupie.
    Pewnie, że możesz.
    Nie mam monopolu na prawdę.
    Podałem swoje spostrzeżenia z poszanowaniem. Nie trzeba się z nimi zgadzać. Co więcej, można i nawet należy, się kłócić ;)

    Szukasz nowego nurtu... no ok. Czemu by nie?

    Ale ja wiem i Ty też wiesz, nie? ;)
  • betti 25.07.2018
    e make i ka pololi nie pomyślałaś, że mogło mi się spodobać mieszanie, że może więcej można wyrazić... nawet pod uwagę tego nie wzięłaś, choć wystarczyło jedynie zapytać. Nie spodziewałam się tego po Tobie...
  • betti 25.07.2018
    Canulas co wiesz?
  • Aisak 25.07.2018
    Wykarmiłaś, wyhłaskałaś, wycałowałaś, a i tak Brutus cię drasnął w sełduszko.
    Ha!
  • Canulas 25.07.2018
    betti, widzę jak rozkwitasz, czując się jakby: "sama przeciw wszystkim".
    Ale no... Spox. Niechaj będzie jak jest.
    Miłej (ciepłej i pod dachem) nocy ;)
  • betti 25.07.2018
    Canulas ależ skąd Ci do głowy takie myśli przychodzą, przecież wszyscy mnie tutaj uwielbiają....to widać, słychać i czuć.
    Baw się dobrze!
  • Canulas 25.07.2018
    betti, taaa. Spróbuję.
    Ciaoo
  • betti 25.07.2018
    A co Ty, Kaśka ludzi nie znasz, że tak się dziwisz?
  • betti 25.07.2018
    A co Ty, Kaśka ludzi nie znasz, że tak się dziwisz?
  • Ozar 25.07.2018
    betti Postanowiłem zrobić coś co jest być może głupie, ale choć nie znam sie na poezji postanowiłem napisać jak to czuje.
    Pierwsza zwrotka + druga to opis szczęścia (tak ogólnie), druga to? Zapowiedz śmierci, czy wróżba śmierci, czy może już sama śmierć (obstawiam to trzecie). Ostatnia to już tylko wspomnień czar.
    Czy dobrze kumam. Aha dla widowni 3/4 już można się ze mnie śmiać.
  • Aisak 25.07.2018
    Owszem, dziwię się.
    I chyba nie znam.
    I nie chce znać.
    Bo ludzie to szuje.
  • betti 25.07.2018
    Widzisz Ozar bardzo dobrze odczuwasz, bo chociaż prosty to wiersz, to jednak z metaforą. Kto chce, ten ją znajdzie zanim rzuci się na mnie... dziękuję.
  • Ozar 25.07.2018
    Dzięki. Ja zawsze każdy tekst oceniam tak jak go czuje, nie zawsze dobrze, ale zawsze czekam na odczucia i zazwyczaj się na nich nie oszukam. A co do rzucania, to trzeba być w poezji asem, żeby się rzucać na kogoś innego. Ja nawet w historii nie czuje się takim, więc nie obrażam nikogo. Z drugiej strony to też kwestia kultury osobistej i ogłady, ale to już inna bajka.
  • betti 25.07.2018
    Ludzie są różni, czasami rękę Ci poda właśnie ten, którym najbardziej pomiatasz, dlatego nie warto być podłym. MOIM ZDANIEM
  • Ozar 25.07.2018
    Nigdy nie jestem podły i uczę tego szczególnie młodych ludzi. Nic, nawet geniusz nie daje nam podstaw do bycia podłym. Mało tego, geniusz który jest podły zabija swój geniusz.
  • Aisak 25.07.2018
    Czy ty przypadkiem nie masz drugiego nickname'u? np HYPOKRYTA?
  • Canulas 25.07.2018
    Hypokryta był zajebisty. Lubiłem.
    Kapitan słowotok, taki
  • Ozar 25.07.2018
    To do mnie ? Zapomniałeś jak walczyłem o szacunek na tym portalu? Oczywiście poniosłem klęskę ale przynajmniej próbowałem.
  • Nuncjusz 25.07.2018
    Ozar puknij się
  • Ozar 25.07.2018
    Nuncjusz No puknąłem i co? Tylko mnie łeb boli!
  • Aisak 25.07.2018
    Canulas no BYŁ. Ale już go nie ma.
    Trzeba żyć dalej.
  • Canulas 25.07.2018
    Ozar, weź Ty rozpęd i pierdolnij się z rozbiegu w dzban. Niedługo Chrystusa z krzyża przepchasz łokcia i i utyskiwaniem.
    Werter za osiem trzydzieści
  • Ozar 25.07.2018
    Canulas Sorka, ale nie kumam! Zresztą jak zwykle !
  • betti 25.07.2018
    Canulas nie używaj wulgaryzmów, tutaj jest ktoś kto kabluje...
  • Nuncjusz 25.07.2018
    betti tylko na ciebie mam oko :)
  • Ozar 25.07.2018
    Ozar
    Coś mi zapachniało Cierpieniem młodego Wertera Goethego... Ale co ma to do ...
  • betti 25.07.2018
    Nuncjusz może idź do specjalisty, może to się leczy...
  • Nuncjusz 25.07.2018
    Ozar jesteś podobnie nierozgarnięty jak Marg
  • Aisak 25.07.2018
    Ozar jesteś taki pocieszny.
    Aż miło.
  • Ozar 25.07.2018
    Nuncjusz Jaśniej plisssss
  • Nuncjusz 25.07.2018
    betti wolę być chory i na ciebie kablować
    Sprawia mi to przyjemność :)
  • Ozar 25.07.2018
    Aisak Co masz na myśli?
  • Nuncjusz 25.07.2018
    Ozar nie mam czasu
    Idę spać
  • Ozar 25.07.2018
    Nuncjusz Kablować... To chyba pamiętasz jako stary pryk z czasów komuny i nie było to czymś, czym można teraz się chwalić!
  • Nuncjusz 25.07.2018
    Ozar to ze słownika betti
  • Ozar 25.07.2018
    Nuncjusz Aaaaa to nie wiedziałem
  • Ozar 25.07.2018
    Nuncjusz Ale jesteś pewien że betti to puszczyk?
  • Nuncjusz 25.07.2018
    Ozar na sto procent nadają z jednego kompa
  • Ozar 25.07.2018
    Nuncjusz Aaaaa czyli IP ten sam, to dowód wystarczający. Ale dlaczego? Przecież puszczyk pisał troche inne teksty w tym prozę?
  • betti 25.07.2018
    Ozar nie słuchaj bzdur, to wymysł chorej mózgownicy,,, on dostał bzika na moim punkcie, wszędzie mnie widzi.
  • betti 25.07.2018
    Kaśka ty masz ich do bólu, hipokryta też się pewnie tam znajdzie...
  • Aisak 25.07.2018
    Masz schizy xDDD

    Na opowi mam tylko Aisak kiedyś miałam śliczny nick chrum :(

    Na innych portalach też mam po jednym nicku.
    Jestem nudna :((((

    Ja chcę mój nick!!!!!!!!!!!!!!!!!
    chrum!
  • betti 25.07.2018
    Nie mam, ale bawi mnie, kiedy inni ci wierzą... zresztą co mnie to obchodzi, baw się skoro lubisz...
  • Nuncjusz 25.07.2018
    Puszczyk
  • Ozar 25.07.2018
    Nuncjusz A on jeszcze jest, czy juz został przejechany przez walec?
  • Nuncjusz 25.07.2018
    Ozar betti to puszczyk
  • Ozar 25.07.2018
    Nuncjusz Ooooooooo poważnie? To wszystko zmienia
  • Ozar 25.07.2018
    Ozar Ale kufa jajca !
  • Aisak 25.07.2018
    Zapewniam cię, że masz schizy.
    Po co miałabym zmieniać Nicki, jeśli z jednego mogę ci powiedzieć prosto w ekran:

    ZRÓB SOBIE BARANKA, MOŻE CIĘ OŚWIECI,
    ALBO
    ZACZNIESZ PISAĆ LEPSZE WIERSZE.
    idź śladem swojego pupilka.
    Warto :]
  • betti 25.07.2018
    Uważasz, że piszę słabe wiersze. Proszę o argumenty
  • Ozar 25.07.2018
    betti czy jesteś puszczykiem jak sugeruje Nuncjusz? Sorka, ale lubię jasne sytuację!
  • Canulas 25.07.2018
    Ozar - nie jest. Śpij spokojnie
  • Ozar 25.07.2018
    Canulas No kurdę to co znaczy tekst "Nuncjusz 35 min. temu Ozar betti to puszczyk ???
  • Ozar 25.07.2018
    Ozar Czegoś tu nie kumam!
  • Canulas 25.07.2018
    Ozar, jakbym miał studio tatuażu, to sentencje: "lufa, czegoś tu nie kumam" - miałbyś gratis.
    A co.
  • Canulas 25.07.2018
    kufa*
  • Ozar 25.07.2018
    Canulas Napisałem tylko co mi dał Nun i dlatego pytam!
  • Ozar 25.07.2018
    Ozar To chyba bardzo proste? Kto ma rację? Ty czy Nun?
  • Canulas 25.07.2018
    Eh, baj
  • Ozar 25.07.2018
    Canulas Nie. Tak łatwo sie nie wymigasz! Żądam odpowiedzi! Ty czy Nun ?
  • Ozar 25.07.2018
    Ozar Mam do Ci9ecie szacunek ale teraz muszę wiedzieć!
  • Canulas 25.07.2018
    Ozar, Ozar, Ozar. Czyli bierzesz niebieską pigułkę czy czerwoną?
    Jesteś gotowy na Matrix?
  • Ozar 25.07.2018
    Canulas Nie pierdol głupot. Nun napisał że betti top puszczyk. Ty że nie. A ja jestem ciekawy kto tu ma rację!
  • Canulas 25.07.2018
    Ozar W 46 minucie i 23 sekundzie drugiej części znajdziesz odpowiedzi. Idź za głosem serca, wytrwały zuchu.


    A tak serio. Samo to, że dopytuje to...
    Ozarku. Pomysł naprawde. Czy ja mogę mieć rację?
    Aj dont finksoł
    Ciao
  • Ritha 25.07.2018
    XDD
  • Ritha 25.07.2018
    Cała Wasza wymiana zdań jest boska :D
  • Ritha 25.07.2018
    Muszę zrobić screena
  • Canulas 25.07.2018
    Ritha, Ty mu powiesz. Ja nie umim.
    Powiedz mu. Zasłużył niech wie.
    I powiesz mu też o Piotrze i o Karawanie i Refluksie.
    I o Kim też.
    Powiedz mu. Jest tu długo. Zasłużył.

    Powiedz Mu, Ritha. I o puszczyu i Nuncjuszu też.
    Powiedz mu wszystko.
    Ja ide spać
  • Ritha 25.07.2018
    Wszyscy
    Muszą
    Być

    Trup!
  • Ritha 25.07.2018
    Canulardo, znajdę Cię za to, zlosliwcze! :D
  • marok 25.07.2018
    Mi się tu wydaje że ktoś chyba kwasem się poczęstował albo udaje po prostu
  • Canulas 25.07.2018
    Ritha, liczę na to ;)
  • Ritha 25.07.2018
    Taa, zemsta już się kotłuje w garze :p O łysej laleczce voodoo nie wspomnę.
  • Ritha 25.07.2018
    Ozar, Marok Ci wszystko wytłumaczy. Jak ucieknie, szukaj w po pitoleniu.
    Baj!
  • marok 25.07.2018
    Ale bigos. Takie podchody zamiast prostej odpowiedzi Xd
  • marok 25.07.2018
    Ozar oni cie w takie kunia robią że nawet mój kot na avatarze poszedł pod prysznic
  • Ritha 25.07.2018
    marok nie bluznij!
  • Canulas 25.07.2018
    Marok, powiedz mu. Nuncjusz, Karawan, Puszczyk i Refluks się nie pogbiewają. Nooo, może Kim. O Kim mu na razie nie mów, bo byłby w szoku.
  • Ritha 25.07.2018
    I że nimfetka to lubabuba.
  • betti 25.07.2018
    Ozar co Ty się pytasz Cana jak on jest Nuncjuszem, tu każdy ma kilka nicków, taki portal.
  • Canulas 25.07.2018
    A Tara, to Cyber W.
  • Canulas 25.07.2018
    betti, Kurde. Miał nie wiedzieć tego... Ech, betti noo
  • marok 25.07.2018
    Ozar ja ci wszystko powiem. Tak naprawdę to Kaczyński nie jest reptilianem tylko marchewkowym duchem z Wenus a Can ma układy z koalicją w ZSRR
  • Ritha 25.07.2018
    A Nożyczki to Terribel.
    A ja to Ritha przez h.
  • Canulas 25.07.2018
    A Marok płakał na końcu pornosa, bo myślał, że się pobiorą
  • Ritha 25.07.2018
    A betti ma romans z Neurotykiem!
  • betti 25.07.2018
    Canulas powiedziałeś mu, że nie jestem puszczykiem... a tak naprawdę mogłabym być. Fajnie pisze...
  • marok 25.07.2018
    Pobrali się. Tylko inaczej. A tak w ogóle to won od moich VHS-ów Can
  • Ritha 25.07.2018
    Nuncjusz dostał bana na portalu widmo Neurotyka dwa lata przed powstaniem
  • betti 25.07.2018
    Ritha nie tylko, przecież ja latarniana niby jestem, więc mam branie.... a Ty słyszałam, że z Canem się puszczasz..
  • Enchanteuse 25.07.2018
    Ritha xD
  • Canulas 25.07.2018
    betti, oj tam, takie mocne słowa :)
  • marok 25.07.2018
    Ja lecę nam miesiąc miodowy z Cyber.
  • Canulas 25.07.2018
    betti, sorry, przyznam, że jesteś. A co. Niech wie wszystko.
    Był taki film. "Noc Oczyszczania", to my zrobimy: "Noc Roztłumaczenia"
  • Ritha 25.07.2018
    Gdzie tak gadają, nazwiska! XD
  • marok 25.07.2018
    Ritha wszędzie
  • betti 25.07.2018
    Ritha wszędzie, wiadomo, że sami zainteresowani na końcu się dowiadują... no, jak w filmie. Zazdroszczę Ci.
  • Ritha 25.07.2018
    betti Jest czego!
  • marok 25.07.2018
    Kurde, kolejny słoik korniszonów otwieram. Jest do czego!!
  • Canulas 25.07.2018
    marok, ale tu nie ma goeno-burzy, jak coś.
  • Canulas 25.07.2018
    Ritha :))
  • marok 25.07.2018
    Can ja nie o tym. Tak żem walnął bo dobry film znalazłem.
  • Ritha 25.07.2018
    Ależ skąd, kulturalnie stworzymy.
  • Ritha 25.07.2018
    Gaworzymy*
  • Ritha 25.07.2018
    (A Ozar notuje w kajecie)
  • Canulas 25.07.2018
    Ritha, a jest długo z nami. Niech wie. Należy mu się.
  • Ritha 25.07.2018
    Canulas oczywiscie.
  • marok 25.07.2018
    Nope
  • betti 25.07.2018
    Ritha domyślam się, facet z taką wyobraźnią, to gratka. Ty to masz szczęście... za mną tylko takie nuncjusze łażą...
  • Ritha 25.07.2018
    betti oj tam, pół portalu na Twoich imprezach baluje, doceń :)
    Podążaj spać, sajonara
  • Ritha 25.07.2018
    Podążam*
  • betti 25.07.2018
    Ritha oni chyba lubią balety u mnie, tak myślę skoro takie tłumy...

    Dobrej nocy
  • rubio 25.07.2018
    Za dużo tych komentarzy... Dopowiem tyle, a propos tego, co mi tam przebija, że - to, o co mi wtedy chodziło, a czego, przypuszczam, nie zrozumiałaś, to, że fundamentem jest, by nie iść za jakimkolwiek nurtem. By w ogóle nie pisać "w nurcie" jakkolwiek kiedykolwiek obowiązującym, nie pisać z założenia, systemowo, a jedynie przypadkowo, jako nieplanowany wyrzut czegoś, co miało wpływ.
    Było kiedyś coś takiego, jak 'przybyszewczyzna", ja na całą tę dzisiejszą poezję tak patrzę, ktoś zaczął pisać minimalistycznie, np. - i od razu za tym lecieć, jak muchy do gówna imitatorzy. Można pisać minimalistycznie, można jakkolwiek, byle nie dlatego, że 'ktoś tak pisał, ktoś tak pisze, tak się pisze, się pisało'.
    ...
    i po co ja się produkuję, w sumie. ;)
    pozdrawiam Cię, bądź szczęśliwa. :)
  • betti 25.07.2018
    Rubio ja lubię eksperymentować. Nie chcę poznać jednego nurtu lecz wszystkie, rozumiesz. Na początku może i ze złośliwości mieszałam, ale teraz się bawię w sensie, że słowem. Przeżyć życie i wszystkiego nie spróbować byłoby głupio. Takie jest moje zdanie.
  • kalaallisut 25.07.2018
    betti to.ma być grafopoezja?
  • betti 25.07.2018
    kalaallisut diabli wiedzą, ale fajne... spróbuj.
  • rubio 25.07.2018
    betti ech... Dobrze, że jesteś - tak powiem ;D
    " Przeżyć życie i wszystkiego nie spróbować byłoby głupio. Takie jest moje zdanie. " - ok, ale dochodząc do etapu wstrzykiwania se heroiny z benzyną i uprawiania seksu co noc z innym hiv-owcem, najpierw przemyśl to zdanie jeszcze raz, proszę. ;)
  • betti 25.07.2018
    rubio w sensie poezji... facetom, to tylko jedno w głowie...
  • kalaallisut 25.07.2018
    Ojej nie mam czasu czytać tego co powyżej ale wiersz całkiem całkiem takie niby nic z lekkością rozsypanych płatków.
  • betti 25.07.2018
    Nie czytaj, bo tam nic ciekawego.. robią sobie gównoburzę, żeby później powiedzieć, że to ja. Ten wiersz lekki nie jest, tylko tak wygląda...
  • kalaallisut 25.07.2018
    betti tak w końcu wszystko usycha więc po co nie ma czasu...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania