(Nie) realność

Każdy specjalistą chce być w dziedzinie życia.

Mówić innym jak mają jeść, by uniknąć tycia.

Gdzie ubierać się, by być modnym.

Czego słuchać, by okazać się godnym.

A ja w dupie mam tę jednolitość,

Chcąc sobą pozostać, wzbudzam innych litość,

pogardę i odrzucenie. Moi mili.

Ktoś nad moim losem non stop kwili,

Że ja nic sobą nie reprezentuje.

I wciąż jakiś garbus mnie krytykuje.

"Ubrałbyś się jak człowiek u pana z haczykiem,

Pobiegał za laskami z dużym pieprzykiem.

A ty zamiast bawić się do samego rana,

Czytasz Mrożka? Co to za książka zasrana?"

I tak spoglądam na cywilizacji upadek,

Gdzie słowo "kurwa", to potoczny spadek,

Po dziadach. Kto by znał dziś Asnyka?

To pewnie ten chuj spod czwórki, co od żony wciąż zmyka.

I słucham tego, prosząc o zgon,

Boże, weź mnie już kurwa stąd!!!

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (160)

  • KarolaKorman 29.07.2017
    Nie tak łatwo zejść z tego świata, panie Nerd :) Trzeba się trochę pomęczyć, bliźnich wysłuchać, książkę doczytać i takie tam inne :) A kurwa między przecinkami skoro w całym wierszu wsadziłeś interpunkcję :) Pozdrawiam :)
  • Nerd 29.07.2017
    Dziękuję Karola za wizytę :)
  • betti 29.07.2017
    Intelektualista to z Ciebie żaden, Mrożka to się w szkole średniej już przerabia - coś późno wziąłeś się za swoją edukację, ale inni może dadzą się na to złapać. Ubawiłeś mnie setnie.
  • Nerd 29.07.2017
    Fajnie, że poprawiłem ci humor. Wpadaj częściej to pośmiejesz się razem ze mną :P
  • betti 29.07.2017
    Nerd Ty też się z siebie śmiejesz... dobrze robisz, tutaj nic innego nie pozostaje.
  • Nerd 29.07.2017
    betti poczucie dystansu do siebie i ludzi jest miarą inteligencji :P A na wykształciucha się nigdy nie promowałem, aż takich kompleksów to ja nie mam. A żę wiem co nie co, to już inna sprawa.
  • Nerd skoro poprawia poprawia humor, to musi być naprawdę sztuka. Taki komplement od Betti. Zazdroszczę Ci :)
  • Nerd 29.07.2017
    Maurycy Lesniewski hehehe
  • betti 29.07.2017
    Nerd Ty nie poprawiłeś mi humoru, bo cały czas mam dobry, tylko ubawiłeś mnie. Jako psycholog powinieneś znać tę subtelną różnicę...
  • Nerd 29.07.2017
    betti ubawiłem cię, to ty w ogóle śmiać się potrafisz? Rzeczywiście tu mnie zaskoczyłaś.
  • betti 29.07.2017
    Nerd ''psychologu'' wybierz sobie coś innego, bo żenada.
  • Desideria 29.07.2017
    betti ja bym Ci poleciła sete może kijaszek z dupy wyjdzie :)
  • betti 29.07.2017
    Desideria z dupy, to wychodzą Wasze wiersze...
  • Nerd 29.07.2017
    Desideria nie warto się wdawać w dyskusję. To nie potrzebne naprawdę. Szkoda strzępić sobie języka...
  • ausek 29.07.2017
    Gdzie bym nie zerknęła, tam Betti obraża innych... W jednym moim wierszu nawiązałam do książki przerabianej w podstawówce i wiesz co? Jakoś po łbie mi się nie dostało...
  • Nerd 29.07.2017
    ausek bo za przeproszeniem ona się na tym zna jak, szewc na balecie. Po prostu szuka zadymy i tyle i każdy powód jest dobry.
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nerd podobnie jak wy. Nie wiem po co za nią latacie i komentujecie jej komentarze. Skończcie z tym a sytuacja na pewno się wyklaruje. Sami szukacie zwady
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz ja tylko raz zerknąłem na jej tekst. Nie muszę zaglądać tam, jak ona nie musi tutaj. Skoro komentuje te teksty to ma swój interes. Jej wpijanie szpil innym sprawia przyjemność i tyle.
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nerd tego nie wiesz. Nie jesteś ani bogiem, ani jasnowidzem, ani nawet psychologiem. Skoro jesteście mądrzejsi to jej ustąpcie. Ale takie coś wam nie pasuje zapewne, wolicie targać ryjami wciąż i wciąż
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz ja powiedziałem, nie jestem zabawką i nie pozwolę by ktokolwiek starał się mnie w jakikolwiek sposób skrzywdził. Nie rób ze mnie masochisty, bo nim nie jestem.
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nerd ale ta twoja metoda, atak za atak, oko za oko, do niczego sensownego nie prowadzi. Ja ci nie mówię byś był masochistą, ja ci mówię, byś przestał reagować na jej komentarze. Czy to u siebie, czy u innych. Okaż się mądrzejszym, pokaż, że jesteś tym psychologiem a nie znerwicowanym dzieciakiem
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz jak już kiedyś napisałem beti, ja jestem takim samym skurwysynem jak ona. Nie jestem grzeczny. I kurwa mać psychologia to tylko nauka, nie znaczy to wcale, żę każdy psycholog to ugłaskany piesek. Gdybym taki był to poszedł bym pracować z ofiarami przemocy, albo zostałbym psychologiem dziecięcym, a nie specjalizował się w psychopatologii.
  • Nuncjusz 29.07.2017
    oooo aha i wylazło gówno z worka :)
    Ok dzięki za info
    BAJ
    XDDDDDDDDD
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz widzisz :) I się dogadaliśmy :P
  • Pan Buczybór 29.07.2017
    Nerd Ja tam się zgadzam z Nuncjuszem. Betti trzeba zostawić w spokoju i tyle.
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nie, nie dogadaliśmy się.
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz w takim razie baj
  • Nerd 29.07.2017
    Pan Buczybór może macie racje, ale kłótnie z nią to niezła zabawa :P W każdym razie to sprawa między mną a nią i tyle.
  • Nerd 29.07.2017
    W brew pozorom beti to silna kobitka, to trzeba jej przyznać. Ani ona, ani ja adwokatów nie potrzebujemy.
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nerd ale to nie jest wasz prywatny portal i może nie wszyscy mają ochotę to wciąż widzieć. Nie zachowuj się jak samolubny kutas.
    Teraz dopiero baj
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz ale ja jestem kutasem :P Może i sympatycznym, ale zawsze kutasem :P
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nerd nie jesteś sympatyczny, nie przybieraj to sobie do głowy. Jesteś zarozumiałym gówniarzem. Może kiedyś wyrośniesz z tego,, albo takim bufonem będziesz do końca zycia.
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz nigdy nie mów nigdy. Na razie nie zamierzam :P
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nerd nie użyłem słowa "nigdy" Może czytaj moje komentarze odrobinę uważniej
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz "nigdy nie mów nigdy" to powiedzenie oznaczające, że wszystko możliwe i wcale tego nie wykluczam. Ja nie jestem statyczny, jak żaden człowiek. Niech nerwy ci nie przysłaniają zdrowego rozsądku. Właśnie to robi tu beti. Wkurwia innych, a później inni ponoszą tego konsekwencje... ale cóż kto mieczem wojuje...
  • Nerd 29.07.2017
    I co gorsza, to ty jej bardzo często służysz jako tarcza. Może cię coś to nauczy.
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nerd dzieciaku, nie pouczaj mnie, bo jesteś na to za malutki :)
    Jestem lepszym psychologiem od ciebie i uważam, że betti jest ok, a ty i reszta ujadających za nią piesków, jesteście do dupy
    i raczej zdania nie zmienie
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz to się nazywa współuzależnienie, czy wy się czasami nie znacie prywatnie? Jeżeli tak, to wcale mnie to nie dziwi. Kłopot polega na tym, że dopóki ona znajduje w kimś poparcie, to nigdy się nie zmieni. Wy sami się nawzajem nakręcacie, a cierpią inni. Skoro beti dla ciebie jest tak ważna, to przyglądaj się jak rani innych i miej to w dupie.
  • Nerd 29.07.2017
    Ja nie zamierzam być jej ofiarą.
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nerd trochę wyżej pisałeś, że nie odpuścisz betti, ponieważ ta z nią sytuacja dostarcza ci rozrywki. Zdecyduj się zatem, o co ci chodzi.
    Nie znamy się prywatnie, ale mam nosa do ludzi. Mógłbym być niezłym psychologiem :)
  • Nuncjusz 29.07.2017
    "może macie racje, ale kłótnie z nią to niezła zabawa :P W każdym razie to sprawa między mną a nią i tyle. "
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz nie, ty masz po prostu anielskie serce. Ja wiem, że gdzieś w niej tkwi wspaniały człowiek, który rani innych, by samemu nie zostać skrzywdzonym. Ona jest dobra, tylko ma takie reakcje obronne. I tak, takie łamigłówki jak ona są dla mnie zabawą. Przecież kurwa psychologiem nie zostałem ot tak :)
  • Nuncjusz 29.07.2017
    Nerd dobra, zostawiam to wszystko co tu zostało napisane pod rozwagę innych
  • Nerd 29.07.2017
    Nuncjusz ;)
  • betti 29.07.2017
    ausek widocznie w przeciwieństwie do Nerda dobrze napisałaś wiersz. To nie tematy mnie drażnią tylko wykonanie, a nie oszukujmy się, Nerd tak się zna na poezji, jak na psychologii.
  • Nerd 29.07.2017
    betti kocham jak się złocisz :)
  • Nerd 29.07.2017
    ps: i nie wykorzystuj asusek jako tarczy. Tu ich już nie znajdziesz.
  • betti 29.07.2017
    Nerd, tylko mi jeszcze Twoich wyznań brakuje... co ci faceci we widzą, za chiny nie wiem.
  • betti 29.07.2017
    betti we mnie znaczy się
  • Nerd 29.07.2017
    betti ja widzę w tobie skrzywdzoną kobietę, której jakiś kutas wbił w serce nóż, uciekł, a ty teraz z tym nożem pozostałaś. Nie wiem kto ci wyrządził krzywdę i jaką, ale zostaw to i idź dalej. Bo w końcu ten gość osiągnie to co chciał i cię to zniszczy.
  • betti 29.07.2017
    Nerd mój Ty psychologu... jeszcze nigdy nie zostawił mnie żaden facet, to raczej ja szybko się nudzę... byłeś bliżej, kiedy pisałeś, że jestem wredna z natury... Nie zawracaj sobie mną głowy, tak będzie lepiej dla Twojej ''psychologii''
  • Nerd 29.07.2017
    betti nie ma ludzi wrednych z natury. Wredni stajemy się tylko dlatego, że sami coś wycierpieliśmy. Najwyraźniej jeszcze jest za wcześnie by ci pomóc. Pamiętaj jednak, że tacy ludzie jak ja istnieją i zawsze są gotowi ci pomuc.
  • Nerd 29.07.2017
    Powodzenia beti, trzym się mocno i całuski.
  • betti 29.07.2017
    Nerd pomóc, a nie pomuc... nie mogę pisać, tak mnie rozbawiłeś... na którym Ty jesteś roku?
  • Nerd 29.07.2017
    betti ładnie zakładasz te maseczki ;) Tylko pamiętaj, że nie tylko ja to widzę.
  • Nerd 29.07.2017
    Przeczytaj uważnie, to co jest napisane u góry.
  • Nerd 29.07.2017
    I koniec tematu, bo nie ma co dalej tego ciągnąć. Powodzenia i tyle.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    "Koniec tematu". "Koniec dyskusji". Czy Twoi dewianci koncza dyskusje, gdy mowisz, ze koniec dyskusji? Kojarzysz mi sie z nastepujacym cytatem: "Gdyby George zlowil zlota rybke I mogl wyrazic jedno zyczenie, przebudowalby swiat wedlug wizji Holly. Ta utopia skladalaby sie glownie z pluszowych kurczat, szczesliwych kucykow I mew oszczedzajacych zywe malze". Twoja utopia skladalaby sie glownie z konczenia potulnie dyskusji, gdy mowisz, ze juz koniec. Z pomoc przez u otwarte, ze sprawdzania se pojec typu humanizm I ogolnej, rozowej empatii, emanujacej z kazdego niezabużonego [*] organizmu.. Tyle, ze Holly miala cztery lata w momencie, gdy spotkala ja atomowa zaglada.
  • Nerd 29.07.2017
    Niemampojecia96 niestety, ale nie każdemu jestem w stanie pomóc. Po ostatniej naszej rozmowie musiałem niestety to zrozumieć. Dziękuję ci za tą lekcję. I nie ważne co napiszesz, to jest ostatnie co mam ci do powiedzenia. Elo.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    *tę lekcje.
  • betti 29.07.2017
    Nerd, jeżeli zbyt często chodzi się do psychologa, można się z nim utożsamić... obawiam się, że Ciebie to ''dotknęło''. Nie potrafię w inny sposób wytłumaczyć sobie bzdur, które wypisujesz.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    Jeszcze rozwazam, czy on sobie nie robi wielopoziomowej beki I pewnego dnia nie oswiadczy: przeciez robilem sobie beke, skonczone cioly, a wyscie wszyscy nie zauwazyli wysokiego stezenia beki I traktowaliscie mnie powaznie, probujac mi cos przetlumaczyc, podczas gdy ja mialem juz calego weza beki, weza ktorym otoczylbym caly swiat, ogromnego weza karmiacego sie waszym z chuja popiskiwaniem, gdym ja tylko beke mial, beke jedynie, a wszystkie wasze oburzone stekania do pyska weza szly, a jam sie cieszyl, cieszyl jak szalony..
  • Nerd 29.07.2017
    http://www.psychologia.edu.pl/czytelnia/59-niebieska-linia/421-dlaczego-krzywdzimy.html
  • Nerd 29.07.2017
    Mylicie panie siłę z brutalnością. Tymczasem, każdy akt agresji jest aktem słabości.
  • betti 29.07.2017
    Nerd z tego wynika, że mordercy są słabi, że Hitler i Stalin byli słabymi osobnikami, przez tę agresję właśnie. Jak dużo można się od Ciebie dowiedzieć... jestem pod wrażeniem.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    Nerd, ja bardzo popieram brutalnosc. Zwlaszcza wobec Ciebie. "Cechuje mnie permanentna wrogosc wobec Ciebie". Co, z psychologicznego punktu widzenia, wywodzi sie z tego, ze swiat w moim lbie jest zupelnie odmienny I nieprzystajacy do swiata w Twoim lbie. Ja po prostu nie rozumiem, jak mozesz byc tak zadufany, zaslepiony I nieczynny. Zreszta, gdybys chcial byc byczy z punktu psychologicznego, to po prostu powiedzialbys: Twoje zycie jest pewnie mocno takie se. Dlatego wlazisz na wloska I mnie dissujesz, oczywiscie ja swoja droga totalnie na to zasluguje, bo albo jestem hiper nieczynny, albo sie na takiego zgrywam: ale oboje wiemy, ze gdybys miala hiper rzycie marzen, nie zawracalabys sobie dupy tym, zeby cos popierdolic na mnie na wloskiej, heloł, badzmy realistami.
  • Nerd 29.07.2017
    betti bo są słabi. Łatwiej zgwałcić kobietę niż zdobyć jej serce.
  • Nerd 29.07.2017
    Niemampojecia96 fajnie atakujesz, nie a to jak obrona przez atak.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    Betti...Hitler byl wg mnie kims w rodzaju dobrej twarzy, nazwiskiem, ktore masz zapamietac. Stalin juz ciekawszy, wielce mnie zdumiewa np. pokurwiony stosunek Broniewskiego do niego. Ale to sa tylko trybiki, takie wyjsciowe. Na prace maszyny jakiejkolwiek idei sklada sie wiecej, jesli masowo jest wtlaczana do łbow. Nerd, kazde to, co sobie czarno-bialo wiedzisz jako zlo niesie za soba konsekwencje. Braku odwrotu na biale pola umyslu. Jak z jadrem ciemnosci; gdy zrobisz juz okreslona liczbe krokow w pewnym kierunku.. wiesz zapewne o co mi chodzi, jako czlowiek swiatly. Nie wiem, czy gdyby sie okazalo, ze wszystko cos sobie uroil na temat swiata, to nieprzystajace do niczego gowno, nie wiem, czy gdyby Ci wreszcie ktos rozjebal te rozowe ochraniacze na oczy, to bylbys tak "slaby", by wziac swoja Ewe Braun za lapke I powiedziec: oki, Ewa, nie wyszlo. Wobec tego idziemy sie zajebac, bo ro byla jedyna opcja, na ktora moglem przystac. Nie podejrzewam Cie. Podejrzewam, ze nalozylbys sobie na oczy kolejnego zbawiennego pierdoleta.
  • Nerd 29.07.2017
    Niemampojecia96 masz racje, najlepiej jebnąć sobie w łeb, za miast wziąć odpowiedzialność za swoje czyny. Nie ma to pójść a łatwiznę
  • betti 29.07.2017
    Nerd Ty mnie coraz bardziej zdumiewasz...
  • Nerd 29.07.2017
    betti tak jak ty mnie.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    Nerd Nerd, natomiast Ty mnie wcale nie zdumiewasz, jestes po prostu hiper nieczynny od poczatku do konca. Nieczynny na perspektywy inne niz Twoja wlasna. Nieczynny na wyjscie poza to, cos sobie uroil. Wziecie odpowiedzialnosci w przypadku Hitlera? Jak nieczynnym trzeba byc I jakim psychologiem, by twierdzic, ze Hitler nie wzial odpowiedzialnosci I wolal ze strachu strzelic sobie w leb? Jakze Hitler mial wziac odpowiedzialnosc, skoro do smierci uwazal, ze nie ma za co brac odpowiedzialnosci, Ty nieczynny bucu? Jakze mial wziac odpowiedzialnosc, skoro owladniety swa idea wolal umrzec razem z nia? Jakze Ty masz zamiar byc psychologiem, procz napierdalania o tym na wloskiej, skoro zadnym chujem nie umiesz wyjsc poza siebie? Co chcesz osiagnac, skoro poza cytowaniem dretwych formulek nie umiesz wczuc sie w druga istote? Nie umiesz sprobowac myslec jak ona, zobaczyc co ja boli, gdzie zaboli, spojrzec jej oczami? Upierasz sie przy swoich wyrafinowanych jak beton pierdoletach z podrecznikow I pomoc przez u otwarte. Jestes hiper jebniety, natomiast nie dosc jebniety, by zrozumiec cokolwiek.
  • betti 29.07.2017
    Nerd jak Ty beze mnie przeżyjesz, gdy zniknę... aż mi Ciebie żal.
  • Nerd 29.07.2017
    betti nie wiem, ale sobie poradzę :) Jesteś naprawdę WSPANIAŁĄ kobietą, masz niezwykłego pazura. Wykorzystaj go odpowiednio, a dużo osiągniesz.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    Nie wiem, ktore z nas trojga jest najbardziej pierdolniete w tym momencie. Moja beka siega zenitu.
  • Nerd 29.07.2017
    Niemampojecia96 no tak, dziecko zawsze zostanie dzieckiem. Beti ma nad tobą tą przewagę, bo gdy atakuje to przynajmniej z głową :)
  • betti 29.07.2017
    Nerd, czy Ty jesteś pijany?
  • Nerd 29.07.2017
    betti nie, po prostu widzę w tobie to, czego już sama w sobie nie widzisz.
  • betti 29.07.2017
    Nerd, a czego ja w sobie nie widzę?
  • Nerd 29.07.2017
    betti kobiety, wspaniałej kobiety. I by nie było, nie podrywam cię, mam swoją drugą połówkę. Tylko gdybyś przestała tak do każdego walić z kałacha byłoby milej :)
  • Nerd podryasz ;)
  • Nerd 29.07.2017
    Maurycy Lesniewski haha ciii bo moja żona się o tym dowie :)
  • betti 29.07.2017
    Maurycy Lesniewski, Ty też zauważyłeś... żenada do n-tej potęgi.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    Ta robi wszystko, by wjebac samej sobie na banie jaka jest wspaniala. Samej sobie I kazdemu po drodze. A pan psycholog jej powie, ze nie widzi w sobie wspanialej kobiety. Co to za mezczyzna, swoja droga, co jest cisniety przez 2 godziny, a pozniej jeszcze tej, co go cisnie powie, ze nie widzi jaka jest wspaniala.. na wszystkich allahow, dom wariatow, naprawde nie wiem juz, kto tu jest najpokazniej jebniety. Wszyscy my na podium, tak sugeruje.
  • Nerd wpadłeś jak śliwka :)
  • Nerd 29.07.2017
    Niemampojecia96 masz rację powinienem dać wam z liścia.
  • Nerd 29.07.2017
    betti nie. Pokaż trochę tej swojej ludzkiej strony, a sama zobaczysz.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    Ale niestety nie umiesz. Nawet metsforycznie. A co dopiero normalnie. Ty sam sobie dajesz z liscia probujac sie bronic.
  • Nerd 29.07.2017
    Niemampojecia96 bo okazuje serce dwóm panienkom, które mają to i tak w dupie? To się nazywa dorosłość dziewczynko.
  • betti 29.07.2017
    Nerd nie widzę potrzeby skoro i tak jestem wspaniała.
  • Nerd 29.07.2017
    betti zdejmij tą maskę cwaniaczki, bo taka nie jesteś. Masz już swoje lata i wbrew pozorom poukładane w głowie. Wykorzystaj to.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    Dobra, stary. Jako psycholog straciles dla mnie autorytet, gdy napisales pomoc przez u otwarte. Jako mezczyzna, gdy powiedziales, ze koniec dyskusji, nastepnie zas dyskutowales przez kolejne dwie godziny. Jeb sie.
  • Nerd 29.07.2017
    Niemampojecia96 pa.
  • Niemampojecia96 29.07.2017
    Tę maske*. Ilez mozna tluc Ci do glowy jedno I to samo o przedimkach. Baj.
  • betti 30.07.2017
    Niemampojecia96 ja chyba zacznę Ciebie lubić. Nie wytrzymam ze śmiechu. Opowi jest lepsze niż kabaret...
  • Nerd 30.07.2017
    betti ty ze mną rozmawiasz, czy z niemampojęcia.
  • Nerd 30.07.2017
    Jeżeli się jeszcze nie wystrzelałaś to atakuj dalej. Wytrzymam to.
  • betti 30.07.2017
    Nerd oboje jesteście wspaniali, ale niemampojęcia ma lepsze poczucie humoru. Sorry stary!
  • Nerd 30.07.2017
    Wporzo, nie gniewam się :P
  • betti 30.07.2017
    Gdzie jest Nuncjusz?
  • Nerd 30.07.2017
    betti nie wtrąca się. Tak jak obiecał.
  • Nerd 30.07.2017
    nie tylko ja w ciebie wierze :)
  • betti 30.07.2017
    Nerd komu obiecał?
  • Nerd 30.07.2017
    betti mi. W tej grze zostaliśmy tylko my dwaj. To jak gramy dalej?
  • Niemampojecia96 30.07.2017
    Ciekawe, co Leon by na to wszystko powiedzial....jestem mega ciekawa jego opinii..
  • betti 30.07.2017
    Niemampojecia96 Leon by konał ze śmiechu tak, jak ja...
  • betti 30.07.2017
    Nerd my dwaj? Czyli Ty i kto?
  • Nerd 30.07.2017
    betti ta osoóbka co się odezwała, Chyba, że spadasz z mojej strony i się na niej więcej nie pojawiasz.
  • Niemampojecia96 30.07.2017
    okazywac serce dwom panienkom, ktore I tak maja to w dupie - to sie nie nazywa doroslosc, jak zes raczyl sugerowac, stary. To sie nazywa glupota. Jesli zas Leon konalby ze smiechu, to znaczyloby iz niewiele mu trzeba. Jeszcze rozumiem, ze mialby lekka beke. Ze rzeklby: spoko, Ela, lekka beka miedzy mym paczkiem a esspresso na podwieczorek. Lekka beka I nic wiecej. Ale jesli Leon konalby ze smiechu z tak blachego powodu..to chuj wie? Moze powinno sie rozwazyc jego detronizacje z pozycji Twojego allaha, betti?
  • betti 30.07.2017
    Nerd, to niby ja jestem ten drugi... i ten wspaniały. Podoba mi się.
  • Nerd 30.07.2017
    betti to co połechtałem ego?
  • betti 30.07.2017
    Niemampojecia96 proszę Cię, ja naprawdę już nie mam siły się śmiać. Jesteś de best!
  • Nerd 30.07.2017
    betti to gramy dalej?
  • betti 30.07.2017
    Nerd chyba swoje i we własnym mniemaniu...
  • Nerd 30.07.2017
    betti no to pa
  • betti 30.07.2017
    Nerd no to pa.
  • Niemampojecia96 30.07.2017
    Dzieki, betti. Ja wgl istnieje na tle autoironicznym, zacznie sie dopiero po smierci. Dobra, pa, ja tez, jak mawia ma kolezanka "zwijam mandzur". Zawsze jak sie z Wami tak dosadnie fest nadyskutuje, to mam potem wyrzut sumenia, ze moze zdissowalam jakos zbyt wulgarnie I niewzniosle jakies czterdziestoletnie, chwiejace sie nad grobem dziady..ten bowiem twierdzi co jakis czas, ze ma zone. Ta znow opowiada o jakims Sebie, ktoremu "czasami pozwala przejac inicjatywe w lozku". Stara, znalazlabys sobie jakiegos niemieczaka. Pomijajac, ze jestes hiper zjadliwa, to nie jestes przeciez jakas zaslugujaca na mieczaka.. dobra, mam nadzieje, ze nie macie po 50 lat, bo by mi bylo glupio za takie zartobliwe grube dissy. Jakbys mial piecdziesiatke, to by mi bylo przykro, ze Ci dla jaj napisalam, zebys sie jebal. Ale jakbys mial piecdziesiatke, to chyba bys juz wiedzial minimalne ciut o ortografii..tak se uspokoje nadszarpniete sumienie. Dobranoc.
  • betti 30.07.2017
    Niemampojecia96 spróbuję znaleźć, ale ci faceci teraz to słaba płeć, może więc być ciężko... Pięknie uspokoiłaś sumienie, jestem pewna, że każdy by Ci wybaczył po takim wyjaśnieniu. Spij dobrze pa
  • Niemampojecia96 30.07.2017
    betti, wlasnie zgadzam sie, ze zalosnie slaba. Ale to nie oznacza, ze trzeba isc na niewygodne kompromisy, no zwlaszcza Ty! Przytocze Ci, by Cie uhonorowac, pelne okreslenie mej kolezanki, ktore spowodowalo, ze kilka godzin chodzilam ze smiechu po scianach. Otoz "zwinac mandzur I wypierdalac od trepa" - jak sie dowiedzialam, znaczy to tyle, co: spakowac bagaz I wyniesc sie od typa, ktory na Ciebie nie zasluguje. Ja niestety nie bede miec takiej okazji, gdyz nie wiem, co by sie musialo stac, bym przystala na przeprowadzke do jakiegos typa. Ale jesli Ty poczujesz, ze cos nie halo- natychmiast "zwijaj mandzur I wypierdalaj od trepa". Jakby nie bylo, bede Ci zazdroscic, ze moglas uzyc tego smacznego okreslonka, jesli sie podejmiesz :((.
  • Freya 30.07.2017
    Niemampojecia96 nieźle zagrałaś i więcej nic nie powiem :)
  • betti 30.07.2017
    Freya Ty też możesz zagrać, może też będzie śmiesznie. Nie wstydź się...
  • ówczesny 29.07.2017
    Nerd, zostaw To.
  • Nerd 29.07.2017
    Co mam zostawić? :P
  • Okropny 29.07.2017
    Nerd olej betti, yo
  • Nerd 29.07.2017
    Okropny dzięki siemka
  • Desideria 29.07.2017
    Piękny wiersz z przekazem i opisujący naszą codzienność. Każdy chce się przypodobać grupie, lecz podmiot liryczny wychodzi ponad to i woli być sobą 5 :)
  • Nerd 29.07.2017
    Dziękuję :)
  • Violet 29.07.2017
    Sporo racji... Uchwyciłeś kawałek codzienności, tej ciemnej strony życia,której nie da się wyeliminować, ale można ją brać z przymrużeniem oka. 5
    Pozdrawiam.
  • Nerd 29.07.2017
    Dziękuję :)
  • Szymon Skolarus 29.07.2017
    Świetny wiersz, jak mnie to okropnie denerwuje gdy ktoś mówi mi jak mam żyć, nikt nie jest niczyją marionetką! Dawniej się tym przejmowałem, ale coraz bardziej mi przechodzi. Chcę robić to co chcę i mieć bardzo głęboko to co sobie inni myślą
  • Nerd 29.07.2017
    Dziękuję :)
  • zaciekawiony 30.07.2017
    Wiersz na ważny temat, ale słaby. Za bardzo się starasz usilnie znaleźć jakiś rym. Skoro jesteś ponad zasady, czemu nie spróbować wiersza białego?
  • Nerd 30.07.2017
    Może dlatego, że dzisiaj KAŻDY pisze białe wiersze?
  • betti 30.07.2017
    Nerd, a może biały wiersz jest dla Ciebie za trudny, durne rymowanki, to prościzna, prawda?
  • Nerd 30.07.2017
    betti napisz mi 20 Rymów do słowa Tkać, to pogadamy czy to takie łatwe :P
  • Nuncjusz 30.07.2017
    Nerd słów kończących się na -ać jest od groma, choćby, kurwa mać
  • Nerd 30.07.2017
    Nuncjusz mówiłem 20 i z głowy. Z słownika rymów każdy potrafi skorzystać.
  • Nuncjusz 30.07.2017
    Nerd ja też nie korzystam z tego słownika. Pierwszy raz o nim słyszę. więc ta odzywka nie do mnie. Uważasz, że kurwa mać znalazłem w słowniku rymów?
    srać
    grzać
    bać
    wstać
    szczać
    jebać
    gdakać
    wołać
    płakać
    jezu, można tak w nieskończoność, czym ty się popisujesz? Myślisz, że takie rymy to wielki kłopot?
  • Nuncjusz 30.07.2017
    Nerd i na chuj ci akurat 20? Cały wiersz chcesz tak napisać? No powoidzenia. Im gorszy wiersz tym łatwiej i szybciej powstaje. Więc ta przechwałka, że w 5 minut piszesz wiersz tylko gorzej o tobie i twoich wierszach świadczy
  • Nerd 30.07.2017
    Nuncjusz nie pień się tak stary, bo ci sztuczna szczęka wypadnie :P
  • Nuncjusz 30.07.2017
    Nerd tylko takie coś masz na ripostę? Ja pierdole...
  • Nuncjusz 30.07.2017
    chuj nie psycholog, ja ci tylko odpowiadam i doradzam zarazem, ale do ciebie nic nie trafia. Głąb do potęgi entej
  • Nerd 30.07.2017
    Nuncjusz nie ty narzucasz. Przeczytaj jeszcze raz wiersz, to może zrozumiesz.
  • Nerd 30.07.2017
    Nuncjusz po za tym tylko w ten sposób można u ciebie wywołać dysonans poznawczy :P
  • Nuncjusz 30.07.2017
    Nerd co narzucam? Nic ci nie narzucam. Twój wierszyk czytałem, kicha w chuj i tyle. Jaki dysonans poznawczy? W związku z czym? Z twoim pierdoleniem?
  • Nerd 30.07.2017
    Nuncjusz przy słabszych argumentach ty po prostu głupiejesz :) Nie podoba ci się to spoko. Ani ja ani moje wiersze, to nie zupa pomidorowa, nie każdemu muszą smakować.
  • Nuncjusz 30.07.2017
    Nerd jezu człowieku, z tobą rozmowa to jak tłuczenie kamieni, podobnie sensowna i uciążliwa. Czemu jestes takim aroganckim bufonem? Ja zareagowałem na twoją przechwałkę jaki to jesteś super bo z głowy potrafisz wymyśleć rymy do tkać. Ja ci pokazałem, że to żaden kłopot i nic więcej nie chciałemn ci udowadniać, a ty masz do mnie jakąś dziwną ciągłą srakę
  • Nuncjusz 30.07.2017
    Ma cie kurwa dość, koniec na dziś, niech kto inny się z tobą użera
  • Nerd 30.07.2017
    Nuncjusz mówiłem ci, że jestem jak beti :)
  • Szudracz 30.07.2017
    Nerd Skorzystaj ze słownika rymów.
  • Nerd 30.07.2017
    Ja nie korzystam z nich. Żaden mój wiersz nie powstawał dłużej niż 5 minut :) Pisze tylko jak mam wene.
  • Szudracz 30.07.2017
    Nerd
  • Joker 30.07.2017
    Wtf przeczytałem wszystko. Niezła długość. Takie inteligentne sprzeczki
  • Joker 30.07.2017
    Poprawka, pominąłem trochę Niemampojęcia, ale to przez nadmiar wypitej melisy. Czym więcej zdań w jednej wypowiedzi tym ciężej xD
  • Nerd 30.07.2017
    Joker co bądź beti może trochę przemądrzała, ale bardzo inteligenta. Potrafi grać na emocjach innych.
  • betti 30.07.2017
    Nerd widzę, że jesteś mną zafascynowany i coraz większe bzdury piszesz, żeby Ci pomóc zejść na ziemię wyjaśnię, że tacy niedouczeni chłoptasie, to mnie nie kręcą... owszem pośmieję się czasami, ale na dłuższą metę, to staje się żenujące.
    Tutaj chyba każdy pisze wiersz pięć minut, nie widać żadnej pracy nad słowem, stylem i formą więc z Twojej strony, to żaden wyczyn. Jesteś taki jak większość tutaj, nawet wyimaginowana psychologia nie zmieni tego faktu.
  • zaciekawiony 30.07.2017
    @ Nerd
    Ale rymy nie powinny być wymuszone, tutaj słychać że są i to często ze szkodą dla ich dokładności.

    Rymy składać równie trudno co tkać
    Wpierw się muszą słowa w głowie spotkać
    Wokół wątku współ się gładko przepleść
    I tak gładko, trafną gadką w dal nieść
    Ale nie pleść, by nie zgubić wątku
    Wzór tkać ładnie równy od początku
    Na osnowie uczuć wiersz osadzić
    Ale... cóż ja będę więcej radzić...
  • Violet 30.07.2017
    zaciekawionyJak dla mnie interesujące, nawet bardzo, ale ja się nie znam ;)
  • Ostatnia 03.08.2017
    Czytnęło się z uśmiechem, ale był to gorzki uśmiech, bo hołdujemy obecnie nie tym zasadom co trzeba.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania