.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • 60secondsToDie 17.02.2017
    Eh, zaraz Ci wyślę list. Nie wiem czy długi.
  • Niemampojecia96 17.02.2017
    um, tak to brzmi trochę jak przykry obowiązek :c. ''eh''. maybe im just too sensitive.

    Okej. Zaraz zobaczę. Um, okej, nie mam żadnych wymagań co do jego objętości. Cieszę się, niebawem zobaczę, i tak nie śpię.
  • 60secondsToDie 17.02.2017
    Nie jest przykrym obowiązkiem. Jestem zwyczajnie jakąś pustą skorupą ostatnio. Wszystko znajdziesz w liście.
  • Niemampojecia96 17.02.2017
    60secondsToDie, poszedł zwrotny, taki szczery bełkot-nie-wiem-czy-zrozumiały, się ze mnie wylały słowa nieuformowane, co mi przyszły na myśl.
  • 60secondsToDie 17.02.2017
    Niemampojecia96, ode mnie teraz też. Trochę mniej łopatologii, ale nadal tak dziwnie.
  • Freya 17.02.2017
    "pułapek falami morskich kafel," - trochę mnie to dekoncentruje, bo poprawniej byłoby "kafli" lub "kaflami", a u ciebie jest różnie
    "Wzrok uciekający do stolika" - do czy od?
    "podpłynąć swobodnym kraulem." - z tekstu wynika, że dziewczyna nurkuje, a więc "kraulem" byłoby nieco absurdalne
    Mam takie gupie wątpliwości, ale to pewnie dlatego, że konteksty śnieżne są mi raczej w odniesieniu do bałwanka. :) Jakoś mnie ominął "Śnieg". :) Pozdro i byczo.
  • Niemampojecia96 17.02.2017
    do, bo na stoliku noże. hm, ale właśnie straciłam motywację, bo to całe jest ukończone i teraz umieszczać w odstępach czasowych wszystkie 20 części wydało mi się mozolne. kraulem rzeczywiście absurdalnie z deka, żeby już nie powiedzieć wprost, iż znalazłaś błąd logiczny. ''Śnieg'' jest tragiczny :c. Nie wiem jak co dlaczego bo co to dostało Nobla. Może na łamach absurdu.
  • Freya 17.02.2017
    Niemampojecia96 Niemampojecia dlaczego usunęłaś tekst. Twgl. ogólnie fabuła niosła dosyć ciekawą treść. :)
  • Niemampojecia96 17.02.2017
    Freya, na ten tekst akurat mam łaskawe spojrzenie, bo to ma ponad 60 stron całościowo i pracowałam nad tym dość długo, ale właśnie nie wiem, nagle przestało mieć dla mnie sens wrzucanie tego tutaj. Jest tego tyle. Nikt za bardzo nie czyta tu długich tekstów w częściach.
  • Nożyczki 05.03.2017
    Niemampojecia96 polecam Rithę, ona przegryza się przez części bardzo solidnie. Bardzo.
  • Niemampojecia96 05.03.2017
    Nożyczki, u made me feel so weird. Nie odnalazłam/nie znałam/nie przypominałam sobie żadnego pasującego kontekstu początkowo, wyświetlił mi się na stronie głównej ten komentarz i ciekawie na mnie podziałał. Bardzo xd.
  • Leukemia 18.02.2017
    I poszedł list zwrotny, na Twój. Do zobaczenia, mon cherie.
  • Niemampojecia96 21.02.2017
    Dopiero dziś jest mi dany komputer. Przeczytałam i zrobiło na mnie duże wrażenie. Boli mnie głowa. Jest mi źle, nie mogę się 'zebrać'. Postaram się odpisać nocą.
  • Leukemia 21.02.2017
    Nocą jest najlepiej, więc odpoczywaj na razie, ja i tak jestem cały czas. Ale, jako niebezpieczna lekomanka, nic Ci nie poradzę w kwestii bólu głowy.
  • Niemampojecia96 23.02.2017
    No właśnie, pogryzły mnie 'ludzkie sprawy'. Żałosne. Boli. Nie wiem, czy dziś jeszcze właściciel będzie z komputerem. Mam te Twoje listy. W główce. Wybaczysz mi może, że to trwa. Nie chcę czegokolwiek. Mam też, czytając je - i swoje i Twoje, taką refleksję. Próbuję jakoś przeskoczyć tę kałużę.
  • Leukemia 23.02.2017
    Niemampojecia96, ja rozumiem, wierz mi, i będę czekać, więc nie spiesz się, jeśli to niekonieczne.
  • Leukemia 05.03.2017
    Napisalam Ci list, ktory zwiencza ten tydzien z mojej perspektywy.
  • Niemampojecia96 05.03.2017
    zrobi się wieczór, przeczytam i nawet na ten moment się czuję coś jakby dość twórczo, więc. Będę się próbowała wyjęzyczyć. Bardzo się cieszę, że mogę mieć od Ciebie list <3.
  • Leukemia 05.03.2017
    Niemampojecia96, to ja w sumie powinnam odpisac teraz. Napisalam tu, zanim weszlam na skrzynke pocztowa. Wieczorem sie zbiore, przeczytalam juz Twoj list, wiem juz co chce powiedziec, napisac.
  • Niemampojecia96 05.03.2017
    Leukemia, nie musisz nic zmieniać, bo ja coś napisałam, awww :c. Rozumiem, +nasza korespondencja może chwilowo bezwstydnie rozpościerać skrzydła, z racji mego tete a tete z komputerem chwilowego :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania