..

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • alfonsyna 24.05.2016
    Tekst z przesłaniem - niestety tyleż przykrym, co prawdziwym. Sposób i forma przekazu też mi się podobają, za ewentualnymi błędami się nie rozglądam, chętnie zostawiam 5. :)
  • Senezaki 24.05.2016
    Zgadzam się w zupełności z komentarzem Alfonsyny. Uwielbiam Twoje opowiadania, mają taki dreszczyk - a to daje poczucie takiej... Prawdziwości, bo świat naprawdę taki jest...
    Za te słowa prawdy daję 5.
  • Vasto Lorde 25.05.2016
    Dziękuje wam :D
  • KarolaKorman 25.05.2016
    I ode mnie piąteczka :) Rozmowa była krótka, ale treściwa. Przyszło mi na myśl powiedzenie ,,Boże widzisz, a nie grzmisz''
  • Rasia 25.05.2016
    Ostatnio zauważyłam, że Twoje teksty pojawiają się na opowi właśnie wtedy, kiedy mam zbyt ciężki dzień, by je przeczytać, choć bardzo bym tego chciała. Dlatego przychodzę dzisiaj, tym razem z uśmiechem na twarzy, przeżywając mały cud.
    Podobają mi się teksty, które obrazują zgorszenie naszego społeczeństwa. Zawsze mam cichą nadzieję, że otworzą ludziom oczy na to, jak wzajemnie się wyniszczają. Tutaj mamy dodatkowy aspekt Boga, takie poszukiwanie odpowiedzi na pytania i rozliczenie się z nim. Zaintrygował mnie zwłaszcza ten fragment o kościołach. Bardzo często mam wrażenie, że ludzie nie widzą prawdziwego sensu przebywania w nich, a raczej że ten sens wmawia się im, zamiast pozwolić szukać odpowiedzi samodzielnie. W każdym razie bardzo mi się podoba ugryziony w ten sposób przez Ciebie temat.
    A na koniec kilka drobnostek:
    "Przesiedziałem w piekle mnóstwo czasu i widziałem wiele na oczy" - bez "na oczy", widzi się raczej tylko na nie, no chyba że stosujemy metafory. Tu jednak wiadomo o co chodzi i możemy pominąć :)
    "że nie da się jej toczyć, bez rozlewu krwi" - zbędny przecinek, tutaj nie wyjdzie wtrącenie
    "Nagle w trakcie lotu poczułem ogromne zmęczenie. Moja cała energia nagle" - nagle x2
    "Poczułem się bardzo dziwnie. Czułem i" - czuć x2, też brzmi tutaj troszkę niezgrabnie
    "Ja jestem tego dobrym przykładem Boże" - przecinek po "przykładem", bo mamy zwrot do osoby
    "Na oceanach i morzach oprócz wraków, są czarne plamy." - bez przecinka
    "na militaria, bomby, czołgi, armia" - armie*, bo w liczbie mnogiej
    "Do cholery spójrz na swój dom, na niebo, pokryte jest czarnymi chmurami" - przecinek po "cholery" i bez przecinka po "niebo"
    "Nie wiem już nawet czy mam się śmiać, " - przecinek po "nawet"
    "zupełnie tak samo, jak ludzkie sumienie." - bez przecinka
    Troszkę tego jest, ale zostawiam 4,5 czyli 5 :)
  • Vasto Lorde 26.05.2016
    Dzięki Rasiu :) Czeka mnie dużo pracy, ale nie zapomniałem o Tobie :)
  • Była rockmana 31.05.2016
    Dobry tekst! :) Choć mnie osobiście skojarzyło się z literaturą fantasy, coś ma ten kawałek takiego w sobie :) Nie będę się "czepiać" o przecinki, składnię czy stylistykę, bo Rasia już to zrobiła bardzo skrupulatnie :) Myślę sobie natomiast, że starcie dwóch światów, a w tym wypadku dobra i zła od zawsze fascynowało i było motorem do pisania i tworzenia innych dzieł, jak na przykład obrazów :) Ciekawie to pokazałeś, podoba mi się tekst z emocjami, że przestrzeń oczyszcza duszę z emocji... Takie metafizyczne stwierdzenie. Kurcze, w Twoim wieku niewielu chłopaków pisze i zajmuje się literaturą, nie wiem, jak w Twoim otoczeniu, ale ja mam takie obserwacje... Dlatego plus za zainteresowania i śmiałość pisania :) Tacy młodzi ludzie, którzy mają pasję wywołują u mnie uśmiech :-)
  • Była rockmana 20.06.2016
    I odeszłam, wróciłam, czekam, a tu nic nowego...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania