Niedokończona hipstoria

William wpadł w pułapkę. Próbował się wydostać, ale cały wysiłek poszedł na marne. Wielkie zębiska trzymały mocno, a w dole przesuwały się dwie stalowe nogi, przybliżające go do siedziby ludzi odpowiedzialnych za cały bałagan. Wiedział, że szczęki zwolnią się dopiero, gdy machina dotrze do celu. Wtedy już może liczyć tylko na swoje umiejętności oratorskie, ponieważ ucieczka nie miała sensu. Banda kontrolowała cały budynek, wszystkie przejścia były dobrze strzeżone.

Nagle jednak maszyna stanęła, przestała pracować. Zabrakło jej energii? Zepsuła się?

- Fergus! Wyłaź stamtąd! – dobiegł go głos, dochodzący gdzieś z dołu.

William poczuł, że szczypce zwolniły uścisk. Jak widać nie można zawsze polegać na technologii. Nawet genialnie zaprojektowane mechanizmy bez dopływu energii z zewnątrz są nic niewarte.

Wyrwał się z imadła i podszedł do krawędzi. Spojrzał w dół, zakręciło mu się w głowie. Na oko kilkadziesiąt metrów. Nie uda mu się wyskoczyć i nie odnieść obrażeń. Dostrzegł, że na dole kręci się jakiś facet. Miał przy sobie coś, co wyglądało jak…

William szybko się odsunął. W miejscu, gdzie przed chwilą stał, pojawiła się drabina. Wysunęła się tak szybko, że ledwo zdążył odskoczyć. Mogła mu przemieścić szczękę albo zrobić coś gorszego.

- Złaź szybko! Nie mamy czasu! No dalej, Fergus! – zawołał facet z dołu.

Tylko, że wcale nie nazywam się Fergus – pomyślał Will i poczuł, że pakuje się w nowe kłopoty. Zaczął schodzić po drabinie. Nagle z dołu dobiegł krzyk. Will spojrzał w tamtym kierunku. Jego nowego kompana już nie było. Ogromny mechaniczny ptak wzniósł się w niebo wraz z nową zdobyczą.

Porwał go! Tak po prostu…

Szczęknął mechanizm, stalowe cielsko zadrżało. Will z przerażeniem zdał sobie sprawę, że machina, z której dopiero co uciekł, budzi się do życia. Schodził coraz szybciej, ale w pewnym momencie jego noga natrafił na pustkę. Drabina się złożyła. Will zamachał rękami w powietrzu i runął w dół.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Nuncjusz 18.06.2017
    no no, ciekawe co dalej
  • fanthomas 18.06.2017
    To na razie jest niedokończona historia.
  • fanthomas 18.06.2017
    Poczekam na wenę, może przyjdzie.
  • Nuncjusz 18.06.2017
    fanthomas sądząc po awatarze, może być z tym niejaki problem :)
  • Karawan 18.06.2017
    Za panem N 5 i zapytnik: I co dalej?
  • Violet 18.06.2017
    Co to jest?!
    Gdzie to się dzieje? O czym? Co za banda?
    Chyba jestem za durna do takich tylko nieco dłuższych smsów szumnie historią nazwanych...
  • fanthomas 18.06.2017
    Wszystko w swoim czasie
  • Violet 18.06.2017
    fanthomas w swoim czasie - powiadasz... Dożyję? Sądząc po zapowiedziach w komentarzu wyżej i po długości tekstu, jaki popełniasz, końca i jakiś wyjaśnień w fabułce raczej nie dożyję.
  • fanthomas 18.06.2017
    Violet No trudno
  • Neurotyk 18.06.2017
    fanthomas tak dbasz o czytelników: "No trudno"? Masz i tak ich garstkę. Dbaj o to, co masz.
  • Violet 18.06.2017
    fanthomas ot i podejście autora do czytelnika. Rzuci jakiś kawałek, może coś tam napisze później jak wena będzie... nie ma o zachęcająco, promująco, mega profesjonalnie. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.
  • fanthomas 18.06.2017
    To już się lepiej nie będę wypowiadał bo znów wyjdę na chama i prostaka.
  • Pan Buczybór 18.06.2017
    Wyrwane z kontekstu, ale pełne potencjału. No cóż, życzę weny.
  • KarolaKorman 19.06.2017
    Czasem pomysł wpada znikąd, może tak będzie i tym razem i dopiszesz dalszy ciąg nieskończonej historii :)
  • Wena 27.06.2017
    Gdyby nie tytuł, stwierdziłbym, że historia jest kompletnie bez sensu. Jednak skoro niedokończona, czekam na ciąg dalszy, który rozjaśni nieco tę dziwną historię. Pozdrawiam. Na razie 4, bo czegoś tu jednak brakuje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania