„Nienawidzę Cię ”

„Nienawidzę Cię ”

O, tak. Każdy marzy, aby na początek każdego dnia usłyszeć takie miłe słowa. Jak właściwie powinnam na to zareagować? Mam się złościć? Płakać? Czy najzwyczajniej w świecie zignorować? Oczywiście, mogłabym się też kłócić. Powiedzieć, co o niej myślę i czekać na odpowiedź z jej strony. Jednakże, byłby to daremny trud. Ona nigdy mi nie odpowiada. Tylko patrzy na mnie tym swoim przenikliwym wzrokiem i czeka. Obserwuje każdy mój ruch ze stoickim spokojem. Nie pamiętam już od kiedy tu jest. Pewnego razu stanęła przede mną, taka wesoła i dumna z siebie, a ja głupia ją zaprosiłam do mojego życia, zamiast wyrzucić na bruk. Ma swój cel i ja o nim doskonale wiem, ale nie pozwolę jej wygrać. Chociaż trochę mi pomogła. Nigdy wcześniej bym nie pomyślała, że potrafię być taka spokojna i asertywna wobec kogoś, kto tak bardzo próbuje uprzykrzyć mi życie. Tylko taki pożytek z tej dziewuchy. Uśmiecham się szczerze z nutą wyższości, czym udowadniam moje zwycięstwo. Nic nie mówię, słowa są zbędne. Widzę jak na jej twarzy maluje się niezadowolenie, a w oczach błyska iskierka złości. Wie, że poniosła klęskę. Odwraca się i znika, w momencie gdy ja odchodzę sprzed lustra. Głupie to moje odbicie. Myśli, że zdoła nade mną zapanować. No cóż, kolejnego dnia znowu będę musiała ją rozczarować.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 11.12.2018
    Od początku tekst nastraja na to swym budulcem, że jego siła objawi się (lub nie) w przewrotności puenty.
    Ta jest całkiem spoko. Ani zbyt barwna, ani nie razi niedostatkiem. Tak więc od tej strony - git.

    Że strony technicznej, troszkę zbyt dużo dookresleń personalnych. Tu i tam można coś powycinać.
    Również zdublowane tytułu nie jest konieczne. Ale tak, to ok.
  • Namei 11.12.2018
    Ok, rozumiem. Dziękuję za uwagi ;)
  • Anonim 16.12.2018
    Jeśli chodzi o techniczną stronę, to napisane nie najgorzej. Zgadzam się z przedpiścą, że można wywalić kilka słów.
    Natomiast z morałem się nie zgadzam. Już chciałem się rozpisać, ale... Ale każdy ma swój wewnętrzny kompas i to, co mi nie odpowiada, może się okazać idealne dla kogoś innego. Także siedzę cicho jak mysz pod miotłą.

    Pozdrawiam.
  • Alicja 16.12.2018
    Dobre to jest. Do samego końca nie wiedziałam, o co chodzi. 5 i pozdrawiam.
  • Namei 17.12.2018
    Dziękuję :)
  • @utor 15.01.2019
    Dobre. W moim stylu. Lubię takie nieoczywiste teksty. Końcówka bardzo dobra ;-)
    Piąteczka leci ;-)
  • Namei 15.01.2019
    Dziękuję bardzo :)
  • Bardzo ciekawy tekst. Krotki ale treściwy i z nieoczywistym zakończeniem, co bardzo podnosi jego wartość.
    Kłaniam się!!
  • Namei 15.01.2019
    Dziękuję, starałam się:)
  • pkropka 15.01.2019
    Świetny pomysł i dobrze zarysowany. -> 5 :)
  • Namei 15.01.2019
    Dziękuję:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania