Nieodebrane połączenie

Dziś znów złapałam się na tym, że chcę do ciebie zadzwonić.

Przez chwilę móc porozmawiać, o tamtym i owym.

Zapytać, co nowego zdarzyło się u ciebie.

Przeprosić, że w niedziele nie byłam na obiedzie.

Podziękować, że dzięki tobie drogi moje proste.

Dać znać, że wnuk twój rośnie jak szczypior na wiosnę.

Już telefon chwytam, już numer wybieram.

Po drugiej stronie, w niebie, połączeń dziś nikt już nie odbiera.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • riggs 04.11.2017
    Nie czytałem zanim napisałem swoje, ale wrażliwość mamy podobną - proszę wstaw to na bitwę - będę na Ciebie głosował. Ja wiadomo nie mogę, bo to mój temat, ale napisałaś sercem i czuję się jakbym Cię powielił - naprawdę nie czytałem. Zrób tylko " ciebie, tobie" z wielkiej litery i startuj - masz szansę na wygraną - tu ludzie bardziej cenią przekaz niż wymyślność artystyczną. Proszę...
  • Angela 04.11.2017
    Dziękuję za propozycję, ale tekst zdecydowanie za słaby jak na bitwę i nie miałabym odwagi z nim
    startować. Skrobnięty trochę z żalu, cóż, początek Listopada tak nastraja. O powielenie nie posądzam.
    Serdecznie dziękuję.
  • riggs 04.11.2017
    Angela uwierz, że wcale nie jest za słaby, przeczytaj czym ja wygrałem tym razem, bo wg mnie były lepsze wiersze, ale uczucia ludzi wygrywają nad "słabością". Wcale nie jest słaby
  • Angela 04.11.2017
    riggs jednak tym razem odpuszczę.
  • Pasja 04.11.2017
    Połączenia bez odbiorcy. Liczy się pamięć i tego nikt nam nie odbierze. Pozdrawiam:)
  • Angela 04.11.2017
    Dziękuję.
  • Bogumił 04.11.2017
    Kochajmy ludzi tak szybko odchodzą. O ile dobrze zrozumiałem leitmotiv.
  • Angela 04.11.2017
    Zgadza się, czasami zbyt szybko. Dzięki za odwiedziny.
  • KarolaKorman 05.11.2017
    Ja przed momentem przeczytałam teks riggsa na Bitwę i doprawdy, jakbyście razem pisali te wiersze :) Wzruszające słowa, piękne. Wstawiaj na Bitwę Angela, bo wiersz ma potencjał. Ode mnie 5 :) Pozdrawiam :)
  • Angela 05.11.2017
    Karola, bardzo dziękuję, ale tak jak pisałam, wierszyk powstał z potrzeby serca, a nie z potrzeby startu
    w bitwie. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam : )
  • Tanaris 05.11.2017
    Idealne na takie dni, prosty przekaz, ale jakże pełen emocji. :)
  • Angela 05.11.2017
    Dziękuję : )
  • naczyjul 05.11.2017
    Wzruszający i dający do myślenia... 5!
  • Angela 05.11.2017
    Podziękował : )
  • Niepasteryzowany 12.11.2017
    Czasem decydujemy się na telefon, gdy niestety abonent już jest niedostępny.
  • Angela 21.11.2017
    Niepasteryzowany, zgadza się, dziękuję : )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania