Niepamięć -krótki opis

Los krzyżuje drogi dwojga ludzi: Wiktoria jest młodą, atrakcyjną kobietą, Aleks przystojnym, tajemniczym mężczyzną.

Ona nie potrafi się oprzeć jego magnetyzmowi, zakochuje się w nim bez pamięci, nie mając świadomości o jego podwójnej osobowości: z jednej strony faceta czułego i troskliwego z drugiej...

On zakochuje się w niej na zabój, jego miłość jest bardzo intensywna i zaborcza.

Co stanie się gdy Wiktoria odkryje kim naprawdę jest jej ukochany? Jaki wpływ na bieg zdarzeń będzie miał Martin najlepszy przyjaciel Aleksa?

" Najgorsza jest walka między tym co wiesz a tym co czujesz "

Następne częściNiepamięć cz. I

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 12.09.2018
    Od razu się przyznam, że rzuciłem okiem ino przekrojowo i puentując niezamierzonym rymrm: nie jest różowo.

    Sama idea skrótowego upychania fabularii w pugułę jest zła.
    Do tego dochodzą wszelkie błędy natury językowej czy poprawności w zapisie.

    Przyklafowo :
    Nie robimy tak, jak ja powyżej, a Ty w tekście. Znaki bez spacji, za to spacja po znakach.

    Cyfry, liczby (jeśli nie dotyczą dat) zapisujemy słownie.

    To tak na szybko.

    Chwilowo nie oceniam.
    Pozdrówka i bez napinki.
  • Minia215 13.09.2018
    Mi na pierwszy rzut oka brakuje przecinkow...za niepotrzebne uważam streszczenie bohaterów. Jeśli już chciałaś zrobić coś takiego trzeba bylo przeznaczyć na to osobna cześć... Kulejesz z poprawnością mzapisów. Przykład "Kim jest ten facet ?..." powinno być "Kim jest ten facet...?" Nie chcę się wymądrzać, bo nie jestem specjalistka ale osobiście niecierpie gdy w książkach bądź opowiadaniach padają dosadnie wulgaryzmy, jak w twoim przypadku.... Inaczej brzmi "niech cię szlag" a inaczej "spierdalaj". Pomyśl o tym:)
  • Ana23 13.09.2018
    Dziękuję za komentarz każda uwaga jest dla mnie cenna...to moja pierwsza próba "pisarska"...więc na pewno sporo jeszcze nauki przede mną, aby dojść do "odpowiedniego" poziomu. Czy Twoim zdaniem przedstawione wydarzenia są interesujące ? Czy coś Cię zaciekawiło ?
  • Minia215 13.09.2018
    Hmm trochę dziwnie brzmią twoje pytania... Tak podręcznikowo...:) całość nie jest zła.
  • Ana23 13.09.2018
    No tak dziwnie to zabrzmiało...Może dlatego, że chciałabym wiedzieć, czy mój pomysł ( fabuła) jest interesujący, czy lepiej sobie odpuścić ...
  • Shina-san 16.09.2018
    Bardzo podoba mi się historię i czekam z niecierpliwością na kolejną część ! Pozdrawiam :)
  • Shina-san 16.09.2018
    historia*
  • Ana23 17.09.2018
    Dziękuję za miły komentarz...kolejna część już niebawem. Pozdrawiam.
  • Pasja 17.09.2018
    Dzień dobry
    Ciekawy i bardzo w porządku napisana codzienność przeciętnej dziewczyny. Zgrzyta w niektórych miejscach, ale pierwsze koty za płoty. Przeczytaj sobie głośno i zwróć uwagę na pewne szczegóły; spacje, przecinki, kropki, zwłaszcza w dialogach. No i te godziny zapisz słownie.

    Jednak jestem ciekawa dalszej kontynuacji.


    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.
  • Ana23 17.09.2018
    Dzień dobry. Miło mi, że przeczytałaś moje opowiadanie. Dziękuję za wyrażenie opinii. Co do zapisu godzin...nie rozumiem bo poprawiłam już na zapis słowny. Bardzo mi miło, że zaciekawiła Cię ta historia. Również życzę miłego dnia.
  • Ana23 17.09.2018
    Dzień dobry. Miło mi, że przeczytałaś moje opowiadanie. Dziękuję za wyrażenie opinii. Co do zapisu godzin...nie rozumiem bo poprawiłam już na zapis słowny. Bardzo mi miło, że zaciekawiła Cię ta historia. Również życzę miłego dnia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania