.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • KarolaKorman 23.11.2016
    ,,Na bezwiednych ramionach'' - tu coś mi nie gra, ale może tylko mnie
    Nie lubię wierszy bez interpunkcji, a z wybiórczą jeszcze bardziej, ale to tylko przyznanie się do moich upodobań. Wiersz jest wzruszający i piękny. Cóż musi dziać się w głowie i sercu osoby, która decyduje się na taki los. Widać już jest jej wszystko jedno, jak to dokąd trafi, smutne 5 :)
  • Rasia 23.11.2016
    Tyle że ona nie jest wybiórcza, w środku tekstu przecinki są tam, gdzie być powinny :p Czuję twój wzrok na bezwiednych ramionach... Czemu nie pasuje? To tak samo jakby czuła wzrok na plecach jak dla mnie, ale to może kwestia gustu :) Dziękuję za refleksję i odwiedziny :)
  • KarolaKorman 23.11.2016
    ,,Poniżej znajduje się zbiorcza lista wszystkich synonimów do słowa bezwiednie.
    automatycznie, bez rozmysłu, bez udziału woli, bezmyślnie, impulsywnie, instynktownie, machinalnie, mechanicznie, mimo chęci, mimo woli, mimowiednie, mimowolnie, na ślepo, niechcący, nienaumyślnie, nierozmyślnie, nieświadomie...'' skopiowałam ze słownika synonimów.
    Sama zdecyduj, ja tylko zasugerowałam, ale to Twój wiesz :)
    I wiesz, że i tak Cię będę odwiedzać mimo naszych dylematów :)
  • Rasia 23.11.2016
    No tak, bezwiednie to określenie do ramion, ale z uwzględnieniem elipsy, czyli pominięciem jakiegoś oczywistego słowa, którym dla mnie było "wzruszenie" albo jakikolwiek inny gest wykonywany ramionami (czyli głównie nasuwa mi się właśnie to ;)). Ale może to jest nieczytelne, dlatego przecież się nie gniewam i jestem wdzięczna za Twoje uwagi (zwłaszcza że ja za bardzo wierszy nie produkuję) :) A różnica zdań to nic złego, wręcz przeciwnie. Hm... to może ja to zmienię na bezwładne? Będzie bardziej zrozumiałe :p
  • KarolaKorman 23.11.2016
    O! Teraz jest super :)
  • Rasia 24.11.2016
    Cieszę się, że Cię ucieszyłam :))
  • Chiri Ho Go 24.11.2016
    Delikatny i ujmujący, nawet powiedziałabym staranny ;)
    To, co lubię w poezji to fakt, że można się nią bawić na swój sposób, zakląć gdzieś pierwiastek siebie a jednocześnie pokazać coś innego.
    Przyjemny był ten utwór.
  • Rasia 24.11.2016
    Każdy oczywiście może odebrać go inaczej :) Dziękuję bardzo za miłe słowa :)
  • Ritha 24.11.2016
    Chciałam skopiować ulubioną zwrotkę, ale problem mam taki, że w każdej coś mnie urzekło. Brutalny wręcz przekaz, schowany w subtelności dobrze dobranych słów. 5.
  • Rasia 24.11.2016
    Ritho, Twoje słowa są dla mnie przewspaniałe w tak paskudny dzień jak dzisiejszy. Nie wiem, czym sobie u Ciebie zasłużyłam na taką pochlebną opinię, ale jestem niezmiernie wdzięczna i szczęśliwa równocześnie, bo widzę od razu, że odczytałaś ten wiersz tak, jak chciałam :)
  • Adam T 24.11.2016
    Początek ( dwie zwrotki ) bardzo "gotycki" :) Później już inaczej, bardziej... "wewnętrznie", wgłąb duszy ale również dojmująco. Ostatnie dwa wersy, trochę jakby zbyt na siłę co nie zmienia faktu, że ode mnie 5:)
  • Rasia 24.11.2016
    A dla mnie te dwa wersy oderwane od całości mają właśnie kluczowe znaczenie do zrozumienia tekstu ;) Ale to oczywiście kwestia własnej interpretacji, więc tak czy siak dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :)
  • Angela 24.11.2016
    Tak szczerze, to nie bardzo wiem jak skomentować, tyle tylko, że kiedy doczytałam do końca zrobiło mi się tak jakoś
    smutno. Wiersz prawdziwie mnie poruszył. 5
  • Rasia 24.11.2016
    W takim razie to dobrze, skoro Cię poruszył :) Dziękuję.
  • Angela 24.11.2016
    Tak szczerze, to nie bardzo wiem jak skomentować, tyle tylko, że kiedy doczytałam do końca zrobiło mi się tak jakoś
    smutno. Wiersz prawdziwie mnie poruszył. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania