...

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • indri 15.03.2020
    Przypomniałaś mi Sienkiewicza
    Panie Wołodyjowski, nieprzyjaciel w granicach
    A ty rycerzu się nie zrywasz,
    na koń nie siadasz
    za szablę nie chwytasz

    A wiersz na czasie, najlepsze te uginajace się półki bez chleba, robią wrażenie.
  • LeeaThorelli 16.03.2020
    Nie chciałam pisać o koronawirusie, ale tak ta komedia i tragedia, jakoś mnie zainspirowała.
    Dziękuję za opinię. :)
  • Artbook 15.03.2020
    Dobrze oddana w słowach rzeczywistość :-)
    Pozdrawiam!
  • LeeaThorelli 16.03.2020
    Dziękuję za opinię. :)
  • wicus 15.03.2020
    Niewątpliwie ten wiersz ma dużą wartość, ale osobiście mnie nie przekonuje (to tylko moja skromna opinia, rzecz jasna).Poza tym widać w nim brak troski o szczegóły, przejęzyczenia itd. np: "Pleść zjadła ostatnie okruszki", kiedy zapewne miało to brzmieć: "Pleśń zjadła ostatnie okruszki". Na pewno nie doceniam go tak, jak na to zasługuje, za to wciąż jestem zachwycony innymi Twoimi utworami .
  • LeeaThorelli 16.03.2020
    Jasne, byłoby dziwnie, gdyby wszystko nam się podobało. :)
    A czytałam... od zawsze moim problemem jest to, że nie wyłapuję literówek. :/
    Dziękuję za opinię.
  • Szpilka 16.03.2020
    LeeaThorelli, ponieważ nie jesteś moherowym berecikiem jak wicus vel indri vel bogumil i jeszcze dużo tych vel, będzie teraz kręcił nosem na wszystko co napiszesz ?
  • LeeaThorelli 16.03.2020
    Szpilka jak to się mówi - życie. Nic z tym nie zrobię, płakać też nie będę. :P
  • Szpilka 16.03.2020
    LeeaThorelli, aha, życie, życie i madman ?
  • LeeaThorelli 16.03.2020
    Szpilka ;)
  • indri 16.03.2020
    Szpila przestań siać zamęt i niechęć do osób przeważnie starszych, ale nie tylko, noszących to zacne i ciepłe nakrycie głowy. Nie jestem wicusiem, ale bardzo sobie cenię jego wyważone i mądre komentarze. Zresztą Leei też. Nie wprowadzaj dezinformacji;)) ?
  • Szpilka 16.03.2020
    indri, mohorowy berecik to mentalność, nie wiek, czyli co innego się mówi, a co innego robi ?

    Tjaaaa, wiem, że sam siebie cenisz, to się chyba samouwiebienie nazywa ?
  • indri 16.03.2020
    Szpilka aleś sobie definicję wytworzyła???
  • Szpilka 16.03.2020
    indri, to nie ja, moherem może być fanatyczny młodziak ?

    "Moherowe berety - panują nad światem
    Moherowe berety - zaczynają krucjatę
    Moherowe berety - zwycięstwo i władza
    W moherowym berecie, będzie lepiej na świecie"

    Big Cyc

    https://www.youtube.com/watch?v=ZhlgdFxOq-U
  • indri 16.03.2020
    Szpilka aczkolwiek tekst pisany z ładunkiem złośliwości to wypada się z nim zgodzić? To i tak lepsze od krucjat lewackich. Brrr.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri, to i to trąci reżimem, wszyscy chcą rządzić, a robić nie ma komu ?
  • indri 16.03.2020
    Szpilka od początku świata tak jest. Co na to poradzisz? Nic. I będzie.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri, innym nie poradzę, sobie poradziłam, mieszkam w normalnym kraju ani to ani tamto nie ma nic do powiedzenia ?
  • indri 16.03.2020
    Szpilka O! według mojej wiedzy nie ma takich.
  • wicus 17.03.2020
    Szpilka Bardzo chętnie piszesz o innych, a jeszcze nigdy nie widziałem, byś napisała coś o sobie. A może jednak? Popatrzmy: "będzie kręcić noskiem na wszystko co napiszesz" - a co innego robi Szpilka poza "krytyką" czy raczej hejtowaniem i obrażaniem każdego, kto się jej nie spodoba (ja do tego grona należę, bo skrytykowałem jej limeryk i nie słucham pokornie bzdurnych uwag jej mentorki i jedynej koleżanki, betti). Ale to jeszcze ujdzie - gorzej, że Szpilka ma ogromne problemy z czytaniem ze zrozumieniem) (pierwszy z brzegu przykład: zachwycam się w swoim komie twórczością LeeaThorelli i zgłaszam tylko niewielkie uwagi, a Szpilka majaczy o moim ogólnym znięcheniu do "wszystkiego co napisze". Szpilko, prawda jest taka, że to Ty jesteś ogólnie zniechęcona, a przez to Twoje bzdurne komentarze stają się zniechęcające. Przepraszam, LeeaThorelli, ale musiałem wyjaśnić pewne sprawy.
  • Szpilka 17.03.2020
    wicus
    Co Ty mi tu dziecko w brzuch wmawiasz? Nie znam Betti, poznałam poniekąd na tym portalu i zgadzam się z nią w paru kwestiach, to wszystko.

    wicus, nie kłam, ponoć modlący jesteś, kary boskiej się nie boisz?

    Przedstaw, kogo hejtowałam i gdzie?

    Ty rzeczywiście potrafisz być strasznie upierdliwy, chyba czas zacząć Cię omijać.
  • inspekcjapracy 17.03.2020
    wicus vel indri vel bogumił i vel jeszcze inne gady
  • Dariusz 17.03.2020
    vel Antonina, Celina też :)
  • Szpilka 17.03.2020
    inspekcjapracy

    W komputerze zamieszkał i już mu się w głowinie poprzestawiało ? Czasu potrzeba, żeby te konta obsłużyć.
  • Szpilka 17.03.2020
    Dariusz

    O! Do tego jeszcze trans ?
  • inspekcjapracy 17.03.2020
    Szpilka on się rozmnaża jak koronowirus. Zaraza jedna hihihi
  • Szpilka 17.03.2020
    inspekcjapracy

    Hahahahahah, maseczki na twarze ?
  • wicus 17.03.2020
    Szpilka Czyli mam rozumieć, że Twoim zdaniem wierzący powinni mówić prawdę, a ateiści mogą kłamać? To wiele wyjaśnia. Prawie wszystkie Twoje komentarze od góry do dołu ociekają hejtem i obrażaniem ludzi. Poza nielicznymi wyjątkami nie spotkasz koma Twojego autorstwa, w którym nie nazywas kogoś "moherem" czy nie zarzucasz głupoty.
  • Szpilka 17.03.2020
    wicus

    Odpalam rozpylacz na trolla ξ(✿ ❛‿❛) ▄︻┻┳ ratatatat
  • wicus 17.03.2020
    Szpilka Wygląda groźnie. Nie zrób sobie krzywdy.
  • wicus 17.03.2020
    Szpilka Nazwanie kogoś "trollem" zawsze jest najlepszą bronią dla tych, którzy nie mają nic sensownego do powiedzenia.
  • Szpilka 16.03.2020
    *moherowy
  • Tjeri 16.03.2020
    Leea, kolejny raz zauważam, że przykładasz kamerę od fajnej strony (jakbyś wiedziała, skąd będzie ciekawy widok), ale potem niweczysz wrażenie montażem, obróbką obrazu. Porzucając wygodną nomenklaturę, masz kłopot z formą słowa. Jeśli podciągnęłabyś się warsztatowo, Twoje wiersze byłyby świetne.
    Pamiętam, pisałaś gdzieś, że nie zależy Ci na tym - ale spróbuj choć z inwersji zrezygnować. Już wtedy będzie spora różnica.
  • LeeaThorelli 16.03.2020
    Pomyślę nad tym, zrobię sobie zestawienie - jak tylko usiądę, kiedyś do laptopa, bo na telefonie nie jest tak wygodnie edytować cokolwiek.
    Na razie ten "styl" jest taki mój, paradoksalnie, w ogóle nie wymuszony, słowa same tak się układają. Odkąd pamiętam, szyk przestawny był mi bliski, stosowałam go kiedyś namiętnie w opowiadaniach.
    Dziekuję za opinię. :)
  • LeeaThorelli 16.03.2020
    Niewymuszony*
  • refluks 16.03.2020
    Moja babka by lepiej napisała.
  • LeeaThorelli 16.03.2020
    To gratulować talentu trzeba! ^^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania