Niespełniony talent

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Wrotycz 01.04.2019
    Fajne. Możliwe, więc mocniej wciąga. Zderzenie przegranego z jeszcze bardziej przegranym kleptomanem - no jest co poczytać.
  • Komes 01.04.2019
    Rozważałem tak o życiu i pach...
  • Wrotycz 01.04.2019
    I pach... ?
  • Komes 01.04.2019
    Wrotycz I bum, para w ruch, może być. Myślałem, napisałem. Ot tyle. Dzięki za zainteresowanie!
  • Wrotycz 01.04.2019
    Komes, nie załapałam, że chodzi o złapanie nieznośnej lekkości bytu:)
  • Komes 01.04.2019
    Wrotycz Lecz celnie naprowadziłeś wszystko na stosowną merytorykę przekazu:)
  • Wrotycz 01.04.2019
    Ten dystans też czasami mnie dopada i szatki zdziera:)
  • Komes 01.04.2019
    Wrotycz To lubię. Grafomanów epatujących chamstwem- nienawidzę.
  • Wrotycz 01.04.2019
    Komes, ja w zasadzie nienawiść wypleniłam:)
  • Komes 01.04.2019
    Ja nie. Miewam momenty, że chętnie bym wpierdolił komuś i wbił go butami w glebę. Za galopującą smarkaterię, podłość zmiksowaná z debilizmem. Plus broń palna dla utrwalenia rezultatu.
  • Wrotycz 02.04.2019
    Testosteron + szacunek do literatury. No pięknie, ale tak się tego zjawiska nie wypleni.
  • Komes 02.04.2019
    Wrotycz Nie nie, omówiłem jedynie wewnętrzny sprzeciw, budzony instynktownie.
    Świata nikt nie naprawi. Można go tylko przemalować.
  • Bogumił 01.04.2019
    No, dobre, podobało mi się.
  • jesień2018 02.04.2019
    Fajne, takie życiowe. Ale czytajac w głowie zaznaczyłam sobie kilka fragmentów do poprawki, niniejszym wymieniam;)
    "udowadniające proletariacką zarazę z nienawiścią do prywatnego munduru, regulaminów, prawdy z elementarną uczciwością." - coś tu się pomerdało :) chyba chodzi o słowo "udowadniające".
    "Odziedziczył ten dar po karierze piłkarskiej" - Z darem się pewnie urodził, a piłka i następnie praca go rozwinęły...?
    "To brzmi jak opis wielkiego zawodnika" - kalka z angielskiego, ja bym przeredagowała.
    "co miał zawsze tłumaczyć, jako przypadek czysty" - tłumaczyć przypadkiem, a nie "jako".
    "Złamanie nogi złamało karierę, lecz pójdźmy na głaz w parku, pod którym przysiadł Bobak," niezręczne przejście, lepiej zacząć od nowego akapitu.
    "bo życie po budowlance nie ma kompetencji" - coś tu też nie gra, chodzi pewnie o to, że skończenie budowlanki nie daje możliwości...
    Może powinieneś przeczytać to sobie na głos, to sam zobaczysz, gdzie się potykasz.
    Masz fajne obserwacje i refleksje, więc warto zadbać o czystość przekazu :)
  • Komes 02.04.2019
    To tak jak z brudnym głosem. Ma mieć swój urok:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania