q

q

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Nerd 22.06.2017
    Przepiękny obraz malujesz słowami. 5.
  • Neurotyk 22.06.2017
    To czysta (nie mylić z "czystą") grafomania :)
  • Nerd 22.06.2017
    Neuruś, nawet twoja grafomania brzmi świetnie.
  • Szudracz 22.06.2017
    Neurotyk Tak, czysta grafomania, ale moja jest lepsza :)
  • Nerd 22.06.2017
    Neuruś wpadaj na mój tekst "Mickiewiczowskie rymy" i przeczytaj ostatni mój komentarz. Będziesz miał swoją niespodziankę :P
  • Neurotyk 22.06.2017
    Eee, jest pała, ale nie chce mi się włączać niemieckiego systemu. Zmęczony jestem.

    BAJ wszystkim.
  • KarolaKorman 22.06.2017
    ładny ten domek z sienią. Zobaczyłam strzechę i jedną izbę, idąc tą szeroką miedzą :) Lubie takie klimaty :)
  • Neurotyk 22.06.2017
    Gorzej, ze wiersz nie jest obrazkiem tylko o czyms mowi i nie doslownych sieniach na pewno:)
  • Ja juz nic nie powiem
  • Niemampojecia96 22.06.2017
    Czy na lepie uwieziona mucha to ironicznie o calym przepychu naszego (tzn nie naszego, powtarzam slowa wiersza) - nieba? Czy to tak, ze jak zawssze wyrwalam sobie wlosy i staralam sie zastanawiac czy nie sa blond, choc to oczywiscie kolor brazowy.. Niby rdzawy.

    Ale wyczuwam tu troche ten moment, gdy piekny film sie robi Pitbullem.

    Moze i pewnie tak - moja interpretacja, a naprawde sprobowalam, moze mnie sie bardzo nie udalo.

    Bardzo czesto mi sie bardzo nie udaje.


    Czy brzmi rozczarownie, bo niebo przybralo obraz nawet.nie potworny, ale karykaturalny?

    Tym razem nie rozumiem.
    Nie twierdze jednak, ze to belkot.

    Bajbaj, Neuro.
  • Neurotyk 22.06.2017
    Dzieki za interpretacje, Niemampojecia:)
  • Niemampojecia96 23.06.2017
    A moglbys choc rzec: totalne pudło? Czy choc troche sie zrozumielismy?
  • Neurotyk 23.06.2017
    Niemampojecia96 , istnieje nić porozumienia. Może to nie autostrada, ale nić jest.
  • Tina12 22.06.2017
    Chciałabym tak umieć malować słowem.
  • betti 23.06.2017
    Czytam nie wiem już, który raz i karmię duszę... piękny wiersz. Gratuluję!
  • Neurotyk 23.06.2017
    Betti, bez przesady. Podobał mi się, owszem, przez jeden dzień. Dziś chce więcej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania