.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Writer'sWife 13.03.2018
    "...spoconymi palcami (przecinek:d) wzywając...". Bardzo ładnie:D
  • Justyska 13.03.2018
    Dzięki, już wstawiam :)
  • Writer'sWife 13.03.2018
    Justyska ;)
  • Justyska 13.03.2018
    Co? :)
  • Writer'sWife 13.03.2018
    Justyska Nic, oczko :P
  • Kim 13.03.2018
    Ładne. Niby miniaturka, a brzmi jakby zapowiadała coś większego. Czyżby siedziało ci coś w głowie? :)
    Pozdrawiam!
  • Justyska 13.03.2018
    Co w tej mojej głowie siedzi to strach się bać. Jak to przepisywałam z zeszytu na opowi to zapukali do mnie świadkowie jehowy.. nie wiem czy to jakiś znak hahaha.
    Myślę, że ciąg dalszy nastąpi...
    Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam :)
  • Blanka 13.03.2018
    Podpinam się pod komentarz Kim, bardzo ładne i cd byłby wskazany. :)
  • Nachszon 13.03.2018
    Eleganckie, ale jak dla mnie za blisko konkretnej religii. Mój punkt widzenie jest taki, że jedyną dopuszczalną i prawidłową formą religii na poziomie fenomenologii ogólnospołecznej jest ateizm. Natomiast to, jaką kto wyznaje religię, tam, pod spodem, jest rzeczą intymną jak preferencje seksualne. Przez kontekst konkretnego wyznania ta znakomita literacko miniaturka traci charakter uniwersalności. No i teraz nie wiem, czy dać piątkę czy nie, bo z jednej strony bardzo chcę, z drugiej... Nie nie ma drugiej strony. W końcu oceniamy kontekst literacki, a ten jest nie tylko bez zarzutu, ale doskonały.
  • Justyska 13.03.2018
    Uniwersalność jest zawsze w cenie, jednak z uwagi na polskie, katolickie wychowanie inaczej nie potrafiłam przy założeniu tematu jaki chciałam poruszyć. Dzięki za wizytę i cenny komentarz.
  • Ozar 13.03.2018
    Fajnie sie czyta, ale taki najważniejszy Ojciec z Torunia pewnie uznałby to za herezję!!! Co oczywiście nie wpływa na ocenę! 5+ za pomysł
  • Justyska 13.03.2018
    Dzięki :)
  • Dekaos Dondi 13.03.2018
    Masz talent do miniaturek, gdzie słowa nie tylko dla słów napisane, ale i głębszym sensem, człowieka do myślenia skłaniają.
    Pozdrawiam→5
  • Justyska 13.03.2018
    Niezmiernie mnie uszczęśliwia, jeśli kogoś skłoniłam do myślenia swoim pisaniem :)
  • Pasja 15.03.2018
    Głębsza analiza jest sporych rozmiarów myśli. Napewno już nie miniaturka. Mnie to trąca modlitwą wg. powiedzenia. Modli się przed figurą, a diabła ma za skórą.
    Pozdrawiam
  • Margerita 06.07.2018
    bardzo mądry tekst czasem te co siedzą w pierwszej ławce są najgorsi oczywiście pięć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania