Niezapomniana Przygoda Tom 1

Pozdrowienia ze szlaku nieznajomi!

Pozwólcie staruszkowi odpocząć w tym domostwie. Długą mam za sobą drogę, a i przede mną jeszcze wiele dni podróży. A lata już nie te, oj nie te… Niegdyś, kiedym jeszcze był młody, bywało, że dzień i noc przemierzałem niebezpieczne tereny w poszukiwaniu magicznych manuskryptów i spuścizn starożytnych, zapomnianych przed laty cywilizacji. Ach, stare i burzliwe to były lata, ale jak mawia elfickie przysłowie ,,nawet dąb w końcu próchnieje”. Za stary już jestem na takie fanaberie i gdyby sam król mnie nie poprosił…

..............

 

...i koniec końców oczywiście posłano mnie, kto bowiem zna lepiej podziemny ród Żelaznych Krasnoludów aniżeli ja? Ale, ale, chyba zanadtom tu przesiedział, ranek już wstaje i czas mi ruszać w drogę. Bardzo wam jestem wdzięczny za rozmowę i gościnę, a że widzę, iż podobnie jak ja lubicie słuchać różnych historii, tedy zostawię wam tu pewną księgę, a przynajmniej jej pierwszy tom. Opowiada ona o prawdziwej, niegdyś dziejącej się na terenie tego królestwa awanturze, którą zasłyszałem kilka miesięcy temu od pewnego wędrownego barda w jednej z karczm. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Jeśli po przeczytaniu będziecie mieli do niej jakieś sugestie, czy też uwagi, to prześlijcie je gołębiami pocztowymi do najbliższego miasta, a stamtąd już trafią do mnie.

 

A teraz czas już na mnie, bywajcie moi mili! Gdy będę miał okazję, spróbuję znowu zajść w te zacne progi.

 

Link_do_książki:https://mega.nz/#!SCQDXaIa!dgU-GmnUAEVnk_TRbrO-W0uJfpwqyqpfSQsSpgbO8xg

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Canulas 23.10.2018
    Bardzo ten myk ciekawy i sprawnie napisany. Super stylizacja językowa, ale, no... Może jednak tak tu?
  • Glorion 23.10.2018
    Żałuję, że dożyłem czasów, gdy nie ma możliwości edytowania postów, a nie działa nawet wstawianie linków ani grafik. To powinno wyglądać tak: http://strefarpg.net/index.php?/topic/12845-niezapomniana-przygoda-tom-1/. Proszę o odpowiedź od jakiegokolwiek mieszkańca tego domostwa lub użyję czaru teleportacji i przeniosę się na inne forum.
  • krajew34 23.10.2018
    Edytujesz w profilu, publikację i tam klikasz po prawej stronie postu
  • Canulas 23.10.2018
    Edycję masz. kapitan Krajew Cię już poinstruował. Nie ma tu możliwości wstawiania żadnych zjebanych rysunków i w tym konkretnym temacie słowo "niestety" należy amputować o pierwsze trzy litery lub najlepiej zamienić na zwrot "na szczęście". Dobry opi obroni się samym sobą. Cała dodatkowa pedaliada - niepotrzebna.
    I witaj, Glorianie. Się rozgość, usiądź. Tawerny tematyczne są na forum.
  • Zaciekawiony 23.10.2018
    Obrazki, kolorowe czcionki i inne takie wynalazki tylko by pogorszyły czytelność. Jak wejdziesz w swój profil, kliknij na "publikacje", pojawi się lista twoich publikacji i opcja edycji.
  • Glorion 24.10.2018
    Hm... Co też moje stare uszy słyszą? Obrazki = pedaliada, a rysunki są zjebane? Wobec tego proponują szanownym panom usunąć awatary. I wydrzeć z książek wszelkie ilustracje (razem z okładką oczywiście). Onegdaj, za moich czasów pisarze umyślnie wstawiali szkice do swych dzieł, by zadziałać na wyobraźnię czytającego. A co do propozycji, panie Canulas: ,,I witaj, Glorionie. Się rozgość, usiądź.", to dziękuję, postoję.
  • Canulas 24.10.2018
    Cóż. Stójcie zatem ile tam sił witalnych. Tutaj miejsce nieco specyficzne. Się może spodobać. Się może nie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania