Niezły film...

Czasem czytam te wszystkie bzdury które tu napisałam okazuje sie ze są pełne uczuc,pelen emocji i tak naprawde ciekawy był by z nich film .Czy tylko ja mam takie beznadziejne zycie cos jes,t jestem szczesliwa a pozniej albo ktos mi to szczescie zabiera ,albo sama je psuje

zastanawiam sie co jest nie tak ,zastanawiam sie kim jestem bo nie jestem soba napewno jestem wariatka a takich chyba nikt nie kocha, uzalam sie jak zauwazyliscie czesto to robie kochalam tak naprawde jednego czlowieka na swiecie byl to pan P gdybyscie wrocili do pierwszych opowiadan byscie zobaczyli jedyna moja milosc jedyna osobe dla ktorej serce bym wyrwala i oddala jej.Moje zachowanie nie zawsze jest dobre albo jestem nudziara ktora sie plaszczy bo sie zabujala albo szalona dziewczyna ktora dzis sie bawi z jednym a jutro tanczy z innym wiem tylko ze umiem kochac bo przeciez kochalam wiec co jest grane czy nie umiem odejsc od przeszlosci ?

Wczoraj mialam sen przysnily mi sie twoje pozegnalne slowa jak nie bedziesz nikogo miala ja wroce mam meza teoretycznie ale praktycznie mam go na zlosc tobie, na przekor tak jak ty robiles ja szlam za toba i robilam to samo tak naprawde moje małżeństwo to fikcja ...kocham bede kochac i kochalam tylko ciebie Piotrek nikt nigdy tego nie przeczyta nikt mnie nie pozna ale czekam ... czekam w tych samych emocjach zebys wrocil myslaalm ze zapomnialam ,myslalam ze to koniec ale tak naprawde nic sie nie skonczylo obiecales wrocic bylam mloda, glupia zle rozumialam zycie teraz uwazam ze bylo by inaczej pamietasz tak jak pawel i monika kocham cie i zawsze bede twoja milosc byla dla mnie magiczna nasz pierwszy raz pierwsza moja prawdziwa "M" zawsze bedziesz w moim serduszku.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Florian Konrad 14.07.2019
    interpunkcja leży and kwiczy. brak polskich znaków, treść - nastoletnio-miłostkowa
  • Canulas 14.07.2019
    Tradycyjna prowokacja
  • Pan Buczybór 14.07.2019
    A ja myślałem, że jednak uczą pisać w szkole...
  • Marian 14.07.2019
    Tekst jest tak niedbale napisany, że nie chce mi się go czytać.
  • lady 26.08.2019
    a jednak niezla ocena

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania