Niezwykły Hamil cz. 1 ela

U podnóża wysokich gór leżała mała wioska Semitów. Mieszkał w niej wyjątkowy chłopiec. Miał na imię Hamil i miał osiem lat. Prawie nigdy nie bawił się z innymi dziećmi. Przesiadywał na progu chaty i patrzył smutno przed siebie. Tak jakby za czymś bardzo tęsknił albo na coś czekał. Świat wokół niego był smutny, szary, cichy. Hamil wiedział, że dawno temu była wojna, wojna dobra ze złem. Dobro zwyciężyło, ale przyroda została pokonana. Ludzie przetrwali.

Nie raz słyszał, jak najstarszy Semita Gawran opowiadał młodym o tej wojnie. Nie znał innego świata, ale nie mógł się z tym pogodzić.

Pewnego dnia, jego ojciec, silny, młody Sajan, postanowił iść na polowanie. Gawran przestrzegał go przed niebezpieczeństwami:

-Bądź ostrożny Sajanie, siły dobra i zła są zrównoważone, ale potężny i zły Sarandon zagraża nadal.

_ Przecież Paran, potężny, dobry czarnoksiężnik chroni wszystkich_ odpowiedział Sajan. cdn.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • oldakowski2013 05.10.2018
    ...nie raz - nieraz (gdyby było: nie raz, nie dwa słyszał - osobno)
  • ela 05.10.2018
    Oj, przepraszam, tak mam mało czasu, że popełniam błędy. Chodzi o to żeby się dzieciom podobało.
    Dzięki.
  • Dekaos Dondi 05.10.2018
    Krótko, ale ciekawie, ładnie i płynnie napisane:~) Dla dzieci!
    W ostatnim zdaniu - owe kreseczki - na środku, a nie na dole. I nieraz. Tekst można poprawiać. Pozdrawiam:~)5
  • ela 06.10.2018
    Te kreseczki miały być na swoim miejscu, nie wiem skąd się tam znalazły. No coś podobnego. Dzięki.
  • Justyska 09.10.2018
    Tu dla dzieci a ja nie zauważyłam. Na razie ciężko powiedzieć, krótka część. Imiona wydają mi się trochę trudne dla dzieci. Zerknę później dalej.
    Wejdź w edycje i popraw sobie kreski w ostatnim zdaniu.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania