Niffcon - nowy dom w Hogwarcie

W czerwcu 1991 roku młoda czarownica o imieniu Vitani Lion wybrała się na spacer do lasu. W pewnym momencie zorientowała się że zabłądziła i do tego zapomniała różdżki, więc nie miała jak się wydostać z tego miejsca. Długo błądziła po lesie i kiedy traciła nadzieje na wyście zobaczyła małe, słodkie zwierzę - Niuchacza. Zwierzątko stało na wielkim głazie i patrzyło na dziewczynę. Niuchacz zszedł z kamienia i podszedł do Vitani. Wziął w małą łapkę nogawkę spodni dziewczyny i zaczął ją ciągnąć, jakby chciał żeby dziewczyna za nim poszła. Vitani podążyła posłusznie za zwierzątkiem. Długo szła za swoim przewodnikiem, skręcając w różne strony. W pewnej chwili zorientowała się, że widzi światło i szybko pobiegła w jego kierunku. Okazało się, że Niuchacz wyprowadził czarodziejkę z lasu wprost na polanę. Z wdzięczności za uratowanie Vitani postanowiła, że zaopiekuje się swoim wybawicielem. Zaniosła przyjaciela do swojego dziadka z zamiarem opowiedzenia całej historii. Dziadkiem dziewczyny okazał się dyrektor Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie Sairus Silverstone. Kiedy mężczyzna dowiedział się o zasługach małego bohatera dla jego wnuczki, w ramach podziękowania utworzył w Hogwarcie 5 dom, który nazwał Niffcon. Nowo utworzony dom zaczął swoją działalność od 1 września 1991 roku. Do domu zaczęto przyjmować ludzi pełnych uroku i sprytnych - takich jak mały bohater, któremu nadano imię Augusto.

Informacje dodatkowe i rysunek herbu w załączniku.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania