-

 

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (46)

  • refluks 15.05.2018
    A tego Hansa von cośtam nie dało się odmienić?
    aby kątrolce/kątrolfał.
  • Canulas 15.05.2018
    "Aż do teraz, gdy został przypadkiem odnaleziony przez pewnego ucznia żadnego wrażeń." - żądnego, Marg. No i ta odmiana.
  • Margerita 15.05.2018
    Już poprawiłam
  • Pan Buczybór 15.05.2018
    ok, co to jest?
  • puszczyk 15.05.2018
    Jestem pewny, że autorka nie wie.
    Wykopał płytki dół w celu... A nie aby. żeby? Bardzo górnolotne w przeciwieństwie do reszty tekstu, bo ten raczej w depresji się nurza.
    Jaki jest cel zużywania energii, aby to napisać?
    Jakby to był leniwy grabarz, to zrobiłoby się fajnie i ciekawie.
    No bo dół był płytki...
  • Margerita 15.05.2018
    Przeczytany w internecie mnie zainspirował do napisania tego tekstu a z panem panie puszczyk nie będę dyskutować.
  • refluks 15.05.2018
    Mnie zainspirował utwór Margerity.
    Może stworzyła nowy gatunek w literaturze?


    Czesław obudził się głodny i poszedł do sklepu. W taki oto sposób stał się bogaty, bo znalazł kupon lotto ze szczęśliwymi numerami.
    A ten kupon zgubiła pani Wiesia, gdy chciała nos wytrzeć i sięgnęła po chustkę do kieszeni. Przeziębiła się kilka dni wcześniej stojąc w kolejce do kolektury, bo kumulacja była.
    Czesław jachtem po ciepłych morzach pływa, a pani Wiesia wciąż ma katar.
  • Canulas 15.05.2018
    Tera mogę dać gwiazki ;)
  • Margerita 15.05.2018
    Canulas
    Dzięki wielkie
  • refluks 15.05.2018
    Margerita To do mię było.
    Ceguwko
  • Zaciekawiony 16.05.2018
    To jeszcze za mało bo twój kawałek ma pointę. Ja mam lepsze.

    "Ojciec zamknął syna, na strychu bo był niegrzeczny. Chłopiec bał się strychu bo, były tam pająki wielkie, jak dłoń na pajęczynach. Ze strachu chciał schować się w starej skrzyni, która stała, koło drzwi na strych domu. W środku znalazł dokumenty z, których wynikało, że pradziadek, zostawił im w spadku zamek o, którym nie wiedzieli. Potem ojciec z synem pojechali do zamku i w nim zamieszkali, a to dzięki temu, że ojciec kiedyś wygnał syna na strych, bo był niegrzeczny, bo byli biedni i dlatego się pokłócili."
  • refluks 16.05.2018
    Zaciekawiony Prawie klasyczne. ★ ★ ★ ★ ★
  • puszczyk 15.05.2018
    Ale o czym Ty chcesz ze mną dyskutować?
    Co przeczytałaś?
    Na pewno musiało to być coś lepszego, niż napisałaś.
    Ja po prostu nie mam słów, no i grzeczny jestem, aby napisać, co myślę o tym "dziele".
  • Okropny 15.05.2018
    Ktoś tu jest nowy i się rzuca, lala-la.
  • puszczyk 15.05.2018
    A nie może?
    Bo odezwał się (choć grzecznie nareszcie, albo jeszcze) stary?
  • betinka 15.05.2018
    Mirku! Czy ci z ósmego wszyscy są tacy zacietrzewieni w swojej misji.
  • puszczyk 15.05.2018
    Chciałbym czytać coś dobrego. Hawet o dupie Maryni.
    Opiniować z przyjemnością i chwalić pod niebiosa.
    Może mi powiesz, że tu się mylę?
  • Okropny 15.05.2018
    Puszcz, chcesz dobre czytać - patrz, co polecają. Canulasa czytaj. Felicjannę. Arysto, Rithę i innych. A nie, buszujesz na chybił-trafił i marudzisz. Wstyd ci spytać, co dobre? To już początek masz.
  • betinka 15.05.2018
    Puszczyk nie słuchaj tylko okropnego, bo to jego stajnia. Oprócz tych wymienionych są też inni godni uwagi. Zależy co kto lubi. Znowu ci wymienieni wyżej nie są wcale tacy wspaniali. Są lepsi moim zdaniem. Poszperaj, a znajdziesz.
  • Margerita 15.05.2018
    betinka
    a co ci się nie podoba w pisaniu Rithy i Cana że tak piszesz
  • betinka 15.05.2018
    Margerita a gdzie napisałam, że mnie się nie podoba?
  • Okropny 15.05.2018
    betinka przecież napisalem, że to początek. Niech gdzieś zacznie, a potem leci dalej, yo
  • Enchanteuse 15.05.2018
    betinka, zależy czego się szuka. Jest też paru dobrych poetów. Dla mnie to Can jest takim dobrze piszącym, no i Karawan, cboć czasem treściowo się odbijam. U obojga cenię język ; mają swój własny styl. Okropny zresztą też, ale na niego mam za cienką skórę.
    Więc racja - co kto lubi, albo inaczej - co kto i ile może znieść.
  • betinka 15.05.2018
    Enchanteuse ty też masz dobre pióro, a nikt cię nie reklamuje.
  • Enchanteuse 15.05.2018
    betinka coś Ty, ja się dopiero uczę. Ale miło mi że tak myślisz. To znaczy, że chyba podążam we właściwym kierunku.
    Dlaczego miałabym nie reklamować tych, co według mnie dobrze piszą? Niech inni odkrywają ich talent.
  • betinka 15.05.2018
    Enchanteuse reklama dźwignią handlu. Sprzedać można wszystko.
  • Canulas 15.05.2018
    Enchanteuse, masz, masz. Monolog znad truchla chyba najlepsze Twoje.
  • Enchanteuse 15.05.2018
    Canulas no kurczę, nie zgodzę się :)
    Mi najbardziej podoba się to o Paryżu. "Monolog..." to żerowanie na twórczości innych. W sensie wiesz, zero pomysłu własnego. Tylko przetwórczość, jeśli nie odtwórczość.
  • Canulas 15.05.2018
    Enchanteuse, noo tak, ale ja na tym wyimku co znam, się poruszam.
  • Enchanteuse 15.05.2018
    Canulas no fakt. Tamtego mogłeś nie widzieć. Kurczę, chciałabym kiedyś tak pisać prozę. W sensie znośnie. Przyjemnie, nie brakująco, satysfakcjonująco.

    Ale dobra, koniec gorzkich żali, bo Mar nas wyrzuci na zbity pysk ;)
  • Canulas 15.05.2018
    Enchanteuse, pisz, a będziesz pisać Prozę poetycklą będziesz napieprzać tylko działaj, rób swoje.
  • Enchanteuse 15.05.2018
    Canulas :)
  • puszczyk 15.05.2018
    Aha, i Ósme nie jest moim macierzystym portalem, abym się przesadnie identyfikował.
  • Elekt 15.05.2018
    Dobre dobre
  • Margerita 15.05.2018
    Dzięki Elekt i witam
  • puszczyk 15.05.2018
    No proszę, jak gorliwie wygania.
    Zagrożony. czy zawistny :)
  • puszczyk 15.05.2018
    Aa, plażowicz!
    Grajdołek mu naruszyłem :)))
  • betinka 15.05.2018
    oj tak naruszyłeś
  • Okropny 15.05.2018
    betinka, puszczyk, nie chcecie na poważnie, to nie będziemy wcale. Mi nie zalezy.
  • betinka 15.05.2018
    Okropny a ilu Was?
    Bo widzę tylko ciebie, a piszesz nie bedziemy.
  • Okropny 15.05.2018
    betinka ty, puszcz i ja. Razem trzy. Zwracam się do waszej dwójki, einsteinie
  • betinka 15.05.2018
    Okropny spamujemy, a to bardzo niekorzystnie
  • refluks 15.05.2018
    Przestańcie polecać puszczykowi co ma czytać i kogo.
    Niech się rozejrzy, zagłębi w otchłań tutejszej twórczości, a nawet podtopi.
    A nie przyłazi i pierdoli niezadowolenie.
    Ćwok leniwy pretęęsjonalny.
  • Margerita 15.05.2018
    dobrze to powiedziałaś
  • Keraj 15.05.2018
    Cześć Margerita, nie przejmuj się niektórymi wypowiedziami,szkoda zachodu dla niektórych osób. Dla mnie 4.
  • Margerita 16.05.2018
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania