-

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • betti 21.06.2019
    Wartości literackiej nie ma tu żadnej, intelektualnej jeszcze mniej...
  • yanko wojownik 21.06.2019
    I o to właśnie mi chodziło - jak zlukałem księżyc, to pomyślałem, że taką treść właśnie napiszę - bez żadnej wartości - łatwo takie coś wychodzi. Gdzie podano, że wsjo (wsio) musi być z przekazem a jeszcze i mądre?
    Ludowi twórcy piszą na własna modłę, a reszta stylami.
  • betti 21.06.2019
    yanko wojownik, to wygląda jakby ''nocą padało'', ale tylko Tobie. Sorry, taki odczyt.

    Pozostaję z nadzieją, że w dzień nie będzie padać...

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 21.06.2019
    betti, Przyroda ginie od upału - co będzie pochłaniać dwutlenek węgla, jak drzewa zdechną? Niech kurna leje, a parę osób za kładką, do do poświęcenia (choćby puste trumny na pogrzebie).
    Dzięki za przeczyt!:)
  • betti 21.06.2019
    yanko wojownik jak Ty rozumiesz metaforę, to aż w zdumienie przechodzi... Nie przejmuj się, yanko. Gady przeżyją i będą pełzać...
  • yanko wojownik 21.06.2019
    betti, Nie o dniu nie miałem zamiaru pisać, ale kto wie. Byłą w tym moc, bo akurat w dzień wreszcie padało - sprowadziłem deszcz w mordę, albo to Ty bardziej, bo tak zapadał na pohybel metaforom, fizyczny - dawaj więcej jak masz moce - grzyby by urosły, to łatwiej się wyżywić biednym.
    Swarzyce dziś zapłoną w kształcie wianków - nei wianki w kształcie swarzyc a i tak powiedzą potem, że to hitlerostwo, bo takie swastykowate, ale zapomniałem przez kościelną propagandę że to dziś a nie około poniedziałku, ale to akurat bez związku - znaczy niektóre dziś wychodzą za mąż, bo na forum czytałem, ale tylko jedna.
  • Canulas 21.06.2019
    Dziwne takie.
    "Co i rusz" - co rusz
  • yanko wojownik 21.06.2019
    Na tym ciągle się zapadam - piszesz mi to ent raz, a ja enty zapominam, ale w końcu się chyba zapamiętuje - dzięki za przeczyt - żart to taki z tekstem.
  • Anonim 21.06.2019
    Yanku,
    jeśli chciałbyś, aby rzeka lub nocna ulewa były metaforą do czegokolwiek, to trzeba by dać jakieś skojarzenie czy porównanie, bo tak to opowieść jest bez przesłania. Bo dla mnie same wspomniane fakty to za mało na treść wiersza czy miniatury.
    Dla mnie wystarczyłoby, gdybyś na początku np. napisał: w tej rzece do dziś mieszkają ci, którzy sobie nie poradzili. Albo zmienił tytuł na: rzeka bezradności. I wtedy już mamy coś. Druga sprawa, że na takie rozwiązanie zbyt banalnie spuentowałeś. Pomyśl, pokombinuj. Może zamiast ostatniej zwrotki napisać, że jeden w końcu się zezłościł, ściął drzewo i zrobił kładkę. Drzewo, mimo iż oddało życie, stało się czymś więcej, a złość była czymś pozytywnym... Nie mówię, że ten pomysł jest super dobry, ale cos takiego na szybko przyszło mi głowy.
    Wiem, że w ten sposób niemalże próbuje tworzyć cos nowego, ale jak pisałem – to, co napisałeś, to za mało.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 21.06.2019
    Dzięki, ale za analizę itd. ale to dla żartu nabazgrane i dla Betti. :)

    Pozdra!
  • betti 21.06.2019
    yanko wojownik dla mnie taka nędza? Ot szczodrość...
  • yanko wojownik 21.06.2019
    betti, Co zrobić - grafomanii też mogą chcieć Ci coś podarować i taki efekt.
  • yanko wojownik 21.06.2019
    Antoni Grycuk, PS - coś ja człowiekiem i Konfiguracją... :)
  • Anonim 21.06.2019
    yanko wojownik,
    zupełnie nie skumałem, że to żart, nawet po wstępie.
  • yanko wojownik 21.06.2019
    Znaczy ze coś mi się udało, ale nie wiem czy tak właściwie postępować, potem
    ludzi nie będą wiedzieli, co w zamyśle jest żartem, ale to zawsze można się przyznać, że było:)

    Pozdra.
  • Jak na ciebie, to jest to nietypowe. Wolałem jednak twój poprzedni styl.
  • yanko wojownik 21.06.2019
    Okazjonalne bardzo, tak machnięte w niżej niż minutę, jak wspominałem - dla Betti i żartu. :
    Dzięki za koment!
  • Jak na ciebie, to jest to nietypowe. Wolałem jednak twój poprzedni styl.
  • Pan Buczybór 21.06.2019
    Zapis ulotnej chwili. Zagubiona myśl. Ok, choć obiektywnie średnio.
  • yanko wojownik 21.06.2019
    DZiękuję za obiektywność, no średnio to nawet jest trochę gorzej (tzn. dobrze, bo w normie), ale zawsze to średnio.
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – jutro o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • yanko wojownik, oto Twój zestaw:
    Postać: Kucharka
    Zdarzenie: Wyprzedaże

    Gatunek (do wyboru): Science fiction lub Proza poetycka lub Felieton lub Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 7 lipca (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • Orchid.Solma 28.06.2019
    Taka głęboka myśl daje dużo do myślenie, nurt potrafi zaskoczyć... A tak poważnie to całkiem spoko, lubię takie dziwności :))
  • yanko wojownik 01.07.2019
    Dziękuję Ślicznie, no u mnie dziwność, to nawet bywa normą, to cieszę z lubienia:)
    Pozdra:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania