Nocna historia nocą pisana (1)

Jest północ. Późny wieczór, a w zasadzie noc. Te rzeczy zawsze mi się mylą. Cały ja. Wyszedłem na dwór. Jest zimno w chuj. Stoją jak słup soli. Nie wiem czemu. Tak poprostu. Z nudów. Przeskakuję przez płot. Obok furtka. Kurwa. Mówię do siebie samego. Jestem na chodniku. Chyba. Wszystko jest czarne, więc trudno mi stwierdzić co to właściwie jest. Przede mną ulica. Obok kot. Taki biało - karmazynowy. Chyba. Hehe. Kot patriota. Nie. Żartuję. Na pewno jest czarny. Jak wszystko wokół. Patrzę ślepo w ciemność. Bóg chyba zapomniał dzisiaj włączyć księżyc. Trudno. To może jednak lepiej. Patrzę nadal. Nie odrywam wzroku. Mimo, iż nic nie widzę. Coś jest w tym mroku. Pochłania jak gąbka wodę. Patrzę na prawo. Kota nie ma. Pewnie gdzieś polazł. Skurwiel jeden. Pewnie mazurka śpiewa po nocy. W swoich zasranych kocich językach. Patrzę na lewo. Chłopczyk stoi trzy metry ode mnie. Z siedem lat ma. Na bank. Co ten mały gnojek robi tutaj w nocy? W sumie nie obchodzi mnie to. Odwracam wzrok. Nie lubię dzieci. Ciemność wydaje się jaśniejsza. To pewnie sprawka tego lewackiego kocura. Nie ma innego wyjścia. Wiedziałem, że jest jakiś dziwny. Przechodzę przez ulicę. Zatrzymuję się na chwilę. Odwracam wzrok za siebie. Chłopiec znika w odmętach ciemności. Walić go. Smarkacz jeden. Się przybłąkał w środku nocy. Jakby rodziców nie miał. Mniejsza z tym. Jestem już po drugiej stronie. Na chodniku. Chyba. Kurwa. Powtarzam się. Patrzę na lewo. Nie wiem po co. Z nudów. Kurwa. Znowu. Weź się w garść ty tępy chuju. Ta noc jest strasznie dziwny. Było trzeba nie wychodzić z domu. I nie pić. I nie zabijać. I nie pić. I nie tłuc lewaków. Dobra. Przesadzam. Lepiej już wrócę do domu. Ponownie przechodzę przez ulicę. Dzieciaka już nie ma. Za to kot jest. Tylko teraz jest jakiś inny. Patrzy się na mnie swoimi żółtymi ślepiami. W sumie teraz tylko je widzę. Jak w tych starych kreskówkach. Zwykły kocur. Myślę sobie. Idę dalej. Przed siebie. Bezmyślnie. Byle, żeby dojść do celu. Przeskakuję przez płot, a furtka otwarta. Głupi chuj. Jestem przed domem. W drzwiach stoję ja. Taki sam. W każdym calu. Zamurowany stoję w miejscu. Wreszcie rusza z miejsca. Każda sekunda wydaje się godziną. Mija mnie. Nie zwraca na mnie uwagi. Idzie przez podwórko. Przeskakuje przez płot. Dochodzę do domu. Patrzę na wycieraczkę. Widzę na niej napis. Czarno na czarnym, ale widzę. Piszą tam takie o to słowa: Historia musi się powtarzać. Drapię się po głowie. Dziwny jest ten świat.

 

Special thanks for:

Nuncjusz - za inspirację

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Nieidealna 14.10.2016
    ,,Ta noc jest strasznie dziwny"- mała korekta poza tym jak mój ojciec nuncjusz maczał w tym palce to dodaję 5 tępych chujów nic lepszego mi nie pozostaje :D
  • Pan Buczybór 14.10.2016
    Wyłapałaś tylko jeden błąd? Zapewniam, że jest ich znacznie więcej.
  • Ritha 14.10.2016
    Cudne! xD Jesteś mistrzem zdań złożonych :D 5
  • Pan Buczybór 14.10.2016
    Jak zgaduję to sarkazm. Nie oszukasz mnie tak łatwo .
  • Ritha 14.10.2016
    Panie Buczybór ja uwielbiam takie rwane zdania. Czy coś. Jakoś tam. Tak piszę. Tak mam. Fuck.
  • Pan Buczybór 14.10.2016
    Ritha To dobrze, że ci się podoba. Ja też je lubię. Bardzo. Bry. Wieczór. Chyba
  • akwamen 14.10.2016
    Ale sieczka z tymi zdaniami, w sumie ok, daję 4,5.
  • Pan Buczybór 14.10.2016
    Sieczka? W sumie dobrze. Ten tekst ma w założeniu robić wodę z mózgu.
  • akwamen 14.10.2016
    Pan Buczybór I tak jest, sieczka, woda, jak zwał tak zwał, prawie Ci to wyszło.
  • Pan Buczybór 14.10.2016
    Prawie? Czyli jednak masz mocny mózg. Brawo.
  • Nuncjusz 15.10.2016
    jeszcze za mało w tym pierdolnięcia ;)
  • Angela 15.10.2016
    No i zrobił wodę z mózgu. Pod czaszką aż chlupocze : D
  • Upadły(D.F) 15.10.2016
    Dokładnie Angela istna woda z mózgu :D Kot śpiewający mazurka :D Dobre ^^ Daję pięć i zwiększam do pisania chęć :)
  • Perzigon69 15.10.2016
    Pisane w nocy? To wszystko tłumaczy xD Leci 5 patyków :3
  • Pan Buczybór 15.10.2016
    Byłem półprzytomny, ale napisałem. Dzięki
  • Afraid13 15.10.2016
    "...Czarno na czarnym..." trochę się dziwię jak w najciemniejszym mroku zauważyłeś wszystkie te rzeczy. Tekst świetny. 5 :)
  • KsiezniczaSnow 15.10.2016
    za zrycie mi czachy 5/5
  • Ziomek 26.10.2016
    Miy śliwa mazurka??
    Chyba powinieneś iść do psychiatry, ale dalej pisz takie opowiadania zostawiam 5
  • Ziomek 26.10.2016
    Sosy za literówki miało być " kot śpiewa "
  • Ziomek 26.10.2016
    KURWAAAAA! JEBANA KLAWIATURA!
  • Pan Buczybór 30.03.2017
    Jakby ktoś się nudził można przeczytać. Ciekawe całkiem.
  • detektyw prawdy 14.07.2017
    Przyszedlem zeby zobaczyc teksty starego buczybora, nie zawiodlem sie
  • Onyx 10.12.2020
    Cudowne zdania złożone. Kocham, po prostu kocham ??

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania