Poprzednie częściNocna historia nocą pisana (1)

Nocna historia nocą pisana (2)

Znowu noc. Znowu ta jebana ciemność. Jak ja jej nienawidzę. Układam palce w bardzo jednoznaczny gest i kieruję tak ułożoną dłoń w stronę księżyca. Nie dość, że nie widać nic na dwa metry to jeszcze jest zimno w chuj. Kurwa. Czuję w kościach, że skądś kojarzę ten tekst. Pewnie z internetu. No niestety. Tak to jest. Ta, życie. Kurwa. Jebane życie. Dobra. Wystarczy tych przekleństw. Nie chce, żeby moje wywody były tylko dla dorosłych. Wracając do tematu tej historii. Wczoraj było ciemno jak w dupie u murzyna. Dzisiaj przynajmniej widać zarysy przedmiotów. Pewnie by było widać więcej gdyby te jebane latarnie działały. Kurwa. Miałem nie przeklinać. Tępy chuj ze mnie. Dobra. Muszę się w końcu ogarnąć. Liść w ryja i po problemie. Stoję na przystanku i czekam. Na co? Nie wiem. Nudzi mi się. Kurde. Mam nieodparte wrażenie, że to wszystko się powtarza. Mniejsza z tym. Na przystanku stoję ja i jakaś stara babka. Trzęsie się jak łódź podczas szturmu. Pewnie prochy brała. I to mocne. Nie ma to jak uroki tego pięknego miasta. Kurwa. Bateria pada. No nie wierzę. Jeszcze pół minuty temu miałem sto procent. Jebać to. Jakoś przeżyję bez telefonu. Patrzę na lewo. Staruszki nie ma. Co jest kurwa? Jebany iluminata. Tak. Forma męska. To zjebane poczwary nie mają płci. Słyszę miauczenie kota. Zwracam wzrok w jego stronę. Siedzi pod samochodem. Jebać to. Podjeżdża autobus. Wreszcie. Kierowca otwiera drzwi. W radiu dźwięki mazurka. Patrzę na kierowcę. Dąbrowski. Na identyfikatorze. Mam już dość. Co to jest!? Jakieś jebane opowiadanie!? Pora to skończyć. Ginę. Odpala się fontanna wybuchów. A w tle mazurek.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Ritha 15.10.2016
    W końcu ktoś klnie w tekście więcej ode mnie xD Pięć, bo cudnie popieprzone:)))
  • Pan Buczybór 15.10.2016
    Czasem kurwa trzeba. Tak dla klimatu.
  • Ritha 15.10.2016
    No baa.
  • Tina12 15.10.2016
    Wybacz jeśli utwór miał wywołać inne uczucia. Bo ja się nie potrafię przestać uśmiechać.
    5
  • akwamen 15.10.2016
    Pierdolnął Autor coś, bo w dziwnym był stanie, wyszło nieźle, po prostemu i naszemu. Mocne 4, wstawię jednak 5, czasami też tak mam, że huj z tym wszystkim.
  • Eminem 15.10.2016
    No niezly tekst, troche za duzo przeklenstw zreszta ale jak Rita powiedziala dodaje to troche klimatu.no dobra - daje ci 5 bo jakos w morde sie smiac nie moge przestac, nie moge sie doczkeac kolejne czesci. Aha, i pisz dluzsze opowiadania bo wtedy bedzie zarabiscie. Pozdro
  • Eminem 15.10.2016
    No akwamenie nie wiem czy dobrze tekst zrozumiales bo nie ma tu przekazu ,,walic to wszystko, zabije sie" tylko poszczegolne sytuacje - np staruszka znika a gosciu ma to w dupie. Zrezzta widac tez Akwamen ze to jakies dziecko,prawdopodobnie wlasnie wychowane na takich opowiadaniach - sluchajace hiphopu codzien. Sam jestem POTWORNYM fanem rapu, ale do jasnej ciasnej, nie jestem az tak ,,zjotpowany" ze wbijam na przystanku kawalki Firmy przy towarzystwie jakiegos brzdaca - to napewno maly gimbusku. Zreszta tez warto dodac ze nieslucham polskiego shita tylko dobre kawalki Dr dra, eminema oraz Snoop doga.ale nie o rap tu chodzi maly skurczybyczku, gdybys sie wczul w tekst zauwazylbys ze przekaz sie tutaj liczy a nie same Jpetki. Dobrze, rozpisalem sie troche ale skurczybyk to czyta tylko ze wzgledu na wystepujace w nim slowa.
  • akwamen 15.10.2016
    fajnie, przeczytałem Twoje cv w temacie muzy i o ile doskonale zrozumiałem przekaz PB, to Twojego o jakimś zabijaniu, wychowaniu i słuchaniu za cholerę pojąć nie mogę.
  • Nieidealna 15.10.2016
    akwamen do łóżka!
  • akwamen 15.10.2016
    Nieidealna jeszcze pora wczesna :)
  • Nieidealna 15.10.2016
    akwamen wczesna ale tęskni mi się do Twych objęc :)
  • akwamen 15.10.2016
    Nieidealna skoro tak... :)
  • Nieidealna 15.10.2016
    Nawet nie wiesz jak mi dziś smutno :(
  • akwamen 15.10.2016
    Nieidealna już idę Cię pocieszać!
  • Nieidealna 15.10.2016
    akwamen mój najkochańszy mąż na świecie :)
  • Nieidealna 15.10.2016
    Czyli rozwód :) nareszcie wolność odzyskam huurrrraaaaaaa :)
  • akwamen 15.10.2016
    Nieidealna nie tak prędko moja kochana ;) jak już raz pojmę to nie puszczę
  • Nieidealna 15.10.2016
    akwamen to Ty umawiasz się na moich oczach z kobietami ja takiego męża nie chcę nigdy nie pozwolę na takie traktowanie to upokarzanie!
  • akwamen 15.10.2016
    Nieidealna kochanie, pan bóg kazał się dzielić, zawsze wrócę do Ciebie!
  • Ritha 15.10.2016
    Spokój ma być xD
  • akwamen 15.10.2016
    Ritha jak najbardziej jest ;)
  • Perzigon69 16.10.2016
    5 za przekleństwa :) Trzeba umieć ładnie klnąć XD
  • detektyw prawdy 18.10.2016
    Lol co to jest ??? J a pierdziele co za zakatek neta
    Daje 5


    I co,glowny bohater umarl??
  • Onyx 10.12.2020
    Co tu się odjebało... Przepiękny tekst. Daję pięć. Bo muszę, po prostu muszę, to jest za dobre

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania