4

 

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • misia25085 16.03.2017
    Bardzo ciekawa praca. Pisz dalej... chętnie przeczytam inne prace :-)
  • Jo-anka 16.03.2017
    Dziękuję, pozdrawiam.
  • Ewcia 16.03.2017
    Bardzo smutna historia.5
  • Jo-anka 16.03.2017
    Dziękuję za 5 ;)
  • Pasja 16.03.2017
    Wspomnienia takie smutne, a zarazem dające nadzieję na jutro.
    Bibuł - bibuły. Pozdrawiam serdecznie i 5
  • Jo-anka 16.03.2017
    Dziękuję, pozdrawiam.
  • Bardzo piękny wiersz. Widzę , że Pani na literaturze się zna jak mało kto.Mam taką prośbę - czy mogłaby pani w wolnej chwili rzucić okiem na moją pracę i dodac komentarz (tylko szczery, krytyczny)Dziękuję, pozdrawiam .Wczoraj tutaj pierwszy raz cos wrzuciłem i nikt nei dodał komentarza.Odnoszę wrazenie ze stali bywalcy nie uznają nowicjuszy i komentują tylko siebie nawzajem.Ja także chciałbym nalezec do waszego elitarnego grona, jeżeli moja proza jest oczywiście cos warta.....
  • Jo-anka 17.03.2017
    Zajrzę i postaram się szczerze napisać co myślę, choć mam z tym niebywały problem, nie potrafię oceniać, albo mi się podoba, albo nie.Dużo czytam, ale nie mam najmniejszego pojęcia o pisaniu, ot wywalam co w głowie mi siedzi ;) Wiem, że tak to w zasadzie wygląda.Czytamy czyjeś prace piszemy co o nich myślimy, więc dana osoba zagląda do nas i odwzajemnia zainteresowanie ;) Nie zniechęcaj się !!! Pisz!!! Pozdrawiam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania