Nowa ustawa o chrzcie elektronicznym

Ministerstwo Spraw Publicznych

wydało rozporządzenie nr 128,

z dnia 12 marca 2018 roku.

 

Rozporządzenie Ministra Spraw Publicznych

 

Artykuł 1

&1

Z dniem 12 marca 2018 roku wprowadza się obowiązkową rejestrację noworodków, którą dokonuje się w oficjalnym akcie chrztu.

& 2

Akt chrztu dokonywany jest w Urzędzie Stanu cywilnego danej jednostki administracyjnej.

&3

Aktu chrztu polega na odczytaniu formuły w obecności rodziców oraz dwóch świadków i urzędnika stanu cywilnego,

a także specjalnie przeszkolonej pielęgniarki w zakresie wstrzykiwania chipów.

& 4

Formuła chrztu ma takie brzmienie i w tej postaci ma być odczytana:

"…/imie i nazwisko/ … otrzymuje numer statystyczny, który jest jednoznaczny z numerem elektronicznym chipu. Od momentu zainstalowania chipu osoba otrzymuje pełne prawa gwarantowane Konstytucją. Chip jest bezpłatny i nie ulega wymianie.”

 

& 5

Po odczytaniu wyżej podanej formuły wyznaczona pielęgniarka wstrzykuje chip pod skórę niemowlęcia, w okolicy dłoni. Urzędnik stanu cywilnego po tym fakcie wystawia zaświadczenie o zainstalowaniu chipu.

 

& 6

Ustawodawca postanawia, że nie ma odwołania od rejestracji noworodków i wstrzykiwania im chipów. Jest to działanie obowiązkowe, któremu nadaje się wartość chrztu państwowego.

Akt ten ma być dokonany w trzy dni po narodzeniu stwierdzonym przez dany organ szpitalny lub porodowy i zgłoszonym w trybie pilnym do urzędu stanu cywilnego.

 

Artykuł 2

Ustawa wchodzi w życie z dniem jej ogłoszenia.

 

Postscriptum

„Witajcie w świecie słodkiego elektronicznego niewolnictwa!”.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Canulas 13.03.2018
    Hmmm, dobre i... straszne. I do tego ciekawe.
    Mi siadło. Zawsze przecie NWO
  • Matt Custor 13.03.2018
    Proszę się nie stresować, bo to żart! Specjalnie napisałem "Ministerstwo Spraw Publicznych", bo takiego nie ma!
    Pozdrawiam!
    MC
  • Canulas 13.03.2018
    Matt Custor - Wojna światów w radiu doprowadziła do zamieszek. Ja tylko zamieszkuję. Jest git.
  • Matt Custor 13.03.2018
    Canulas
    Pozdrawiam!
    MC
  • Canulas 13.03.2018
    Matt Custor
    Pozdrawiam!
    Samo C

    (Twoja utopia wizja, wcale może taką utopijną nie być)
  • Ciekawe nawet.
  • Matt Custor 13.03.2018
    Pozdrawiam!
    MC
  • Pan Buczybór 13.03.2018
    heh, wizja elektronicznej przeszłości. Jak pokazują wydarzenia wszystko idzie raczej w drugą stronę, ale i tak bardzo spoko tekst. Pozdro
  • Matt Custor 13.03.2018
    Pozdrawiam!
    MC
  • Ozar 13.03.2018
    Ja pie........e taki Matrix na całego. Kurdę masakra. Pomysł znakomity!!! 5+ czekam na dalsze paragrafy !
  • Matt Custor 13.03.2018
    Pozdrawiam!
    MC
  • Nachszon 13.03.2018
    Uśmiechnąłem się, ale tekst mnie nie przekonał do siebie:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania