Nowotwór

Od zawsze planowałam przyszłe życie. Rozmyślałam o nim godzinami, dniami, latami. Czekałam cierpliwe na te wszystkie piękne rzeczy. Wiedziałam, że niedługo nastąpią. Byłam taka szczęśliwa... Jednak pojawiła się jedna przeszkoda, która zniszczyła wszystko. Zrozumiałam wtedy, że nie wyjdę za mąż, nie będę miała dzieci i ostatnie dni spędzę w cierpieniu. Zostawię wszystkich bliskich w rozpaczy. Zostawię po sobie pustkę w ich sercach. Teraz odliczam minuty do końca. Niedługo skończę swój żywot na tym świecie. Zamknę oczy na zawsze...

Nieubłaganie nadchodził ten moment. Zamknęłam oczy, a po moich policzkach popłynęły strumyki łez. Poddałam się... Poczułam wielką ulgę...

Zasnęłam... Na zawsze...

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • motomrówka 14.01.2017
    Mam wrażenie, że mówisz wszystkim chorym na nowotwór, żeby dali sobie spokój, nie walczyli, poddali się i czekali na wieczne ukojenie. Jeśli się mylę, popraw mnie.
    Mały błąd - ostatnie dni spędzie w cierpieniu.
    Na razie oceny bez.
  • Magic_Star 14.01.2017
    Chodziło mi o to, żeby przedstawić sytuację, z jaką musi się zmierzyć osoba chora. Jednak masz rację. Poprawię się pod tym względem. Miałam ostatnio przerwę od pisania i tak wyszło. I dziękuje za pokazanie błędu.
  • Larwa 14.01.2017
    Tekst jet tak krótki, że trudno mi go ocenić.
    Na wstępie chcę powiedzieć, że ten tytuł niszczy wszystko. Czytelnik od początku wie, o czym będzie czytał, a gdyby tytuł był inny, równie dobrze mógłby pomyśleć o innej chorobie. Bo w sumie... dlaczego nie? Dlaczego to musi być akurat nowotwór?
    Całokształt mnie nie porwał. Nie tak, jakby mógł. Tekst jest mało emocjonalny, moim zdaniem.
    Tak, czy inaczej, poczekam z oceną do czasu, kiedy autor odpowie na zarzut powyżej, będzie ciekawie ;)
  • Magic_Star 14.01.2017
    Będę musiała nad tym popracować. Dziękuje, za napisanie co myślisz o tym tekście. Pomogło mi to ;)
  • Larwa 14.01.2017
    Magic_Star Cieszę się ^^ Wpadnę tu jeszcze ocenić efekty twojej pracy ;)
  • Tanaris 14.01.2017
    Zgadzam się z komentarzem powyżej. Dla mnie za mało. Chciałabym dowiedzieć się więcej o tej osobie. Nie oceniam.
  • Magic_Star 14.01.2017
    Postaram się poprawić i pisać dłuższe tekstu.
  • Ćwiartka 14.01.2017
    Czasami dosłowność nie jest dobrym sposobem na wyrażenie uczuć. Tutaj wszystko zabiła. 3. W moim odczuciu na tyle ten tekst załuguje choć pewnie się mylę.
  • Magic_Star 14.01.2017
    Jak już pisałam, postaram się poprawić. I dziękuje za ocenę.
  • Pan Buczybór 14.01.2017
    Bez życia, bez sensu, z pesymizmem.
  • Pasja 14.01.2017
    Tak trudno radzić. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania