Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 16

Ś

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Kapelusznik 15.04.2019
    Jest nadzieja.
    Jedna rzecz ich łączy.
    Pogarda i nienawiść do księżnej.
    To wystarczy do przełamania lodów.
    Ciekawi mnie co będzie z Demonem.
    Sprawisz by się podporządkował nowej pani, czy pozostał uparcie wierny swemu panu?
    Tak czy inaczej będę oczekiwał kontynuacji twojej opowieści.
    Kłaniam się i pozdrawiam.
    Kapelusznik
  • Nefer 15.04.2019
    Dzięki za odwiedziny. Demon odegra w tym wszystkim bardzo ważną rolę. Ale kontynuacja dopiero po powrocie, w maju. Życzę udanych świąt i majówki.
  • Kapelusznik 15.04.2019
    Nawzajem
  • Pontàrú 24.07.2019
    Ech, teoria z poprzedniego komentarza poszła do kosza. Słabo to małżeństwo się kroi. Jeszcze gorsze jest w sumie to ogromne podporządkowanie matce. No i jeszcze ta obojętność. Mam nadzieję, że się to jakoś ułoży :[
    Ten odcinek trochę krótszy i moim zdaniem dobrze. Osobiście wolę czytać krótsze opowiadania zważywszy na to, że wpadam tu w krótkich wolnych chwilach ;)
    Zostawiam 5
  • Nefer 29.07.2019
    Berenika podporządkowywuje się matce z niechęcią, w sumie, to nie darzy jej zbytnią miłością. Ale tymczasem nie ma innego wyjścia. Małżeństwo widziała jako krok ku większej samodzielności, bo pozyska dzięki niemu moc. Może nawet liczyla na prawdziwe uczucie i rodzaj wsparcia ze strony małżonka. To dlatego tak bardzo ugodziła ją jego "zdrada" - okazało się, że on też uległ księżnej, zanim zdążył nawet poznać księżniczkę. Odczuwa silną urazę i stąd ta chłodna obojętność.
    Rozmiary odcinków. Staram się nie rozciągać ich zbytnio, zdając sobie sprawę ze współczesnych preferencji czytelniczych. Chcę jednak zarazem, by stanowiły jakąś całość, wnosiły coś do fabuły i kończyły się znaczącym akcentem, zachęcającym do kontynuowania lektury. Bywa, że trudno pogodzić te założenia. A zresztą, trudno, przyznam, że osobiscie lubię dłuższe formy literackie.
    Dzięki za wizytę i pozdrawiam.
  • krajew34 04.10.2019
    Podoba mi się ta bohaterka, zupełnie inna od poprzednich. Ciekaw jestem, jak to wszystko się potoczy dalej.
  • Nefer 05.10.2019
    Tak, podchodzi do wielu spraw inaczej niz inna panie szlachetnej krwi vel czarownice. Moze Marcus nie trafił az tak zle?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania