Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 17

A

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Kapelusznik 11.05.2019
    Odcinek mocno przejściowy
    Ale dobrze dobrze - rogi Bereniki spiłować
    Po jej zachowaniu w momencie pierwszego spotkania - wyzwanie na wyścig - domyślam się że kocha konie
    Odrzucenie ze strony Demona - konia jej "znienawidzonego" męża - musiała mocno zaboleć
    Mam przeczucie że Demon będzie pierwszą prawdziwą nitką która ich połączy
    Choć oczywiście możesz pobawić się w grimdark i zabić w jakiś szczególny konika zanim do tego dojdzie
    Jak na razie twoja opowieść cały czas mnie zaskakuje - rzadko co udaje mi się przewidzieć
    Tak czy inaczej - zostawiam 5 i oczekuję kontynuacji
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Nefer 13.05.2019
    Ha staram się zaskakiwać zwrotami akcji i nie zdradzę chyba większej tajemnicy, gdy wspomną, że obecnie także takowy się szykuje. W tym rozdziale sporo dzieje się pod powierzchnią, tylko Marcus jeszcze o tym nie wie. Nie, Demona nie uśmiercę, bo ma on jeszcze wiele do zrobienia w tej opowieści. To "postać" nie ustępująca znaczeniem ludzkim bohaterom (a wielu nawet przwyższająca).
    Pozdrawiam
  • Kapelusznik 13.05.2019
    Nefer
    No to dobrze. Czekam z niecierpliwością...
    ale musisz przyznać, jakbyś zabił Demona teraz - zaskoczyłbyś nie jednego czytelnika...
    ...
    Chyba że mnie teraz wprowadzasz w błąd... i i tak go zabijesz...?
    Kto wie? - Pewnie TY! :D
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Pontàrú 04.08.2019
    Ha! Ta satysfakcja gdy księżnej się nie udało z Demonem jest bezcenna!
    Widzimy tu dalsze poczynania Marcusa i kolejne próby ułożenia trudnych relacji w małżeństwie. Swoją drogą uważam Sudrun za bardzo sympatyczną postać. Jako, że już parę moich teorii się pojawiło mam i nową. Marcus i Sudrun uciekną razem z zamku. Może naiwne ale zobaczymy.
    Tekst jak zwykle napisany poprawnie więc 5. Ciekawi mnie kiedy się to wszystko ułoży. (o ile się ułoży) :)
  • Nefer 05.08.2019
    Też lubię Sudrun. Ma ona do odegrania istotną rolę w tej opowieści. Pomyślmy jednak, dokąd mogliby uciec? Chyba do barbarzyńców tylko, o ile wcześniej nie zostaliby schwytani. Marcus jest bardzo cenny i z pewnością księżna chciałaby go odzyskać, a barbarzyńcy to wielka niewiadoma, krążą o nich najgorsze historie. Do tego trzeba by pozbyć się ochraniacza, choćby po to tylko, by chłopak mógł swobodnie galopować :-) Odcinek ten zdaje się być poświęcony głównie sferze obyczajowej, ale pod powierzchnią wydarzeń dzieją się tu różne rzeczy.
    Pozdrawiam
  • krajew34 04.10.2019
    Ciekaw jestem, jak dalej będą postępować relacje między Markusem, a księżniczkom. Wydaje mi się, że raczej nie będzie próbował ucieczki, wychowanie i "przyrząd" mu na to nie pozwolą. Z drugiej strony księżna łatwo nie odda takiego zdrowego źródła.
  • Nefer 05.10.2019
    W jednym i drugim masz racje. Ale rozne rzeczy nie sa tutaj tak oczywiste, jak mogłoby sie wydawać.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania