Nowy Świat - Przedstawienie postaci - Cz.1

Hikio spoglądał na przepiękną panoramę miasta. Jako to, że był smokiem czasu, uwielbiał obserwować zmiany, jakie zachodziły wśród mieszkańców doliny. Nigdy nie był towarzyski, jednak obecność przyjaciół podnosiła go na duchu. Z niewiadomych przyczyn Jowisz zakazał mu przebywania wśród nich, ale ciągle miał nadzieję, że w końcu uda mu się jeszcze raz spojrzeć im w oczy. Ale i on się starzał. Miał tylko nadzieję, że przed śmiercią spełni swoje marzenie. Takie bezsensowne było jego życie. Urodził się jako jedynak. Nigdy nie sprawiał problemów swoich opiekunom. Nawet w ludzkiej formie zachowywał się nienagannie i gdy tylko pojawił się bóg nieba i ziemi, wszystko legło w gruzach. Wiedział, że jeśli zginie, nie wywrze to na innych wielkiego zainteresowania. Zanim ktokolwiek by się zorientował, nowy smok władałby czasem i to lepiej niż on sam. Chociaż... każdy smok miał swojego następcę.

Jednak miał jedną osobę, której mógł powiedzieć niemalże wszystko. Na imię miała Diana. Była boginią lasów i wszystkich traktowała jednakowo. Nawet swojego smoka - Mian. On natomiast był smokiem przygody. Prawdę mówiąc, Hikio nie znał go za dobrze, gdyż widywali się dość rzadko. Właściwie, Mian był jego całkowitym przeciwieństwem. Był od niego nieco młodszy i zdecydowanie bardziej energiczny i żywiołowy. Dnie spędzał na gonieniu wiewiórek w lasach i harcach ze swoją boginią. Jego życie było beztroskie i kolorowe, czego bardzo mu zazdrościł. Nigdy nie można było przyłapać go na odpoczynku. Poza tym miał wielu przyjaciół, z którymi widywał się bardzo często. Razem wyruszali na wycieczki i zwiady. Och, czemu Hikio tak nie mógł? Jednakże łączyła ich jedna przyjaciółka, a była nią Lilali - smok wody.

O niej można było powiedzieć o wiele więcej. Urodziła się w oceanie, a dokładniej wykluła z muszli. Pełniła funkcję księżniczki, do czasu gdy jej matka umarła. Wtedy zajęła stanowisko królowej i stała się podopieczną Neptuna. Praktycznie rzecz biorąc, jej życie nieco przypominało Hikio. Była uziemiona w oceanie, tak jak on na górze. Mogła opuszczać go tylko w kryzysowych sytuacjach, a było to uciążliwe. Też cechowała się powagą, jednak potrafiła roześmiać się do łez z błahego powodu. A no tak, pozostała jeszcze jej rola w świecie smoków. Lilali opiekowała się wodami w całym kraju. Potrafiła przepłynąć morze w niespełna minutę. Uśmierzała fale i sztormy oraz przyczyniała się do opadów, a jej towarzyszką była Ikiro - smok lodu.

Działały w duecie; Lilali sprowadzała deszcz, a ona go zamrażała. Cała jej historia wplata się w historię przyjaciółki. Urodziły się w tym samym miejscu, o tej samej porze, w sąsiednich muszlach. Poza tym, gdy umarła jej mama, też przejęła jej funkcję. Od tej pory były nierozłączne.

 

* * *

 

Postanowiłam, że od razu wszystko wyjaśnię i stworzyłam opis bohaterów, przed pierwszym rozdziałem.

W razie, gdyby pojawiły się pytania: smoki z tej oto doliny mają możliwość zmiany w ludzi. Wszyscy przedstawieni dotąd bohaterowie w ludzkiej postaci są nastolatkami od 15 do 19 roku życia. Żaden z nich nie traci swoich zdolności po przemianie, więc swoją moc mogą wykorzystywać na okrągło. No to na tyle :)

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Ignis 03.07.2015
    Bardzo spodobał mi się Twój pomysł na przedstawienie bohaterów i objaśnienie sprawy :) Poza tym motyw smoków bardzo mi się podoba. Ode mnie 5 i czekam na więcej ;)
  • Lit 03.07.2015
    Dziękuję :)
  • Chris 03.07.2015
    Jest tak dobrze, że chce się ukąsić te pierwsze rozdziały. Dawaj :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania