Nun I Fan - TW kolejne - Chuck

Kto: syn Chucka Norrisa

Co: Drugi Wielki Wybuch

 

- Witam. Jestem Czk Nris.

- Thomson! Przyszedł do nas najprawdziwszy Chuck Norris!

- To pomyłka. Jestem Czk Nris.

- Thomson! To jednak syn Chucka Norrisa!

- Nie, nie. Przybywam z Ziemi-2.

- Ziemia-2? Czyli skąd?

- Z Marsa.

- O rety. To na Marsie są ludzie?

- Tylko ja. Czytałeś Małego Księcia? To podobna historia, ale całkowicie inna.

- Czytam wyłącznie haiku i erotyki. A skąd się wziąłeś na Marsie?

- Nie uwierzysz. Skakaliśmy z kolegami na trampolinie i założyłem się, że skoczę najwyżej ze wszystkich. No i tak jakoś… poleciałem. A teraz wracam z powrotem by odebrać forsę, a przy okazji podzielić się odkryciem, którego dokonali moi naukowcy w podziemnym laboratorium na Czerwonej Planecie.

- A mówiłeś, ze nie ma tam innych ludzi.

- Bo to nie ludzie, tylko Marsjanie. Zniewoliłem ich i zmusiłem do katorżniczej pracy ponad siły, dodatkowo non stop ich gwałcąc i mobbingując. Nie mówią po naszemu, ale chyba im to nie przeszkadza.

- To jak się porozumiewacie?

- Na migi. Posiłkuję się jeszcze Google Translatorem. Informacja, jaką odkryli jest przerażająca. W odległej galaktyce dawno dawno temu nastąpił drugi Wielki Wybuch, który wyrwał dziurę we Wszechświecie.

- Jak to możliwe?

- Wyobraź sobie coś bardzo małego, tak małego, że masz wrażenie, iż tego w ogóle nie ma.

- Mam. Mózg Thomsona.

- No i ten mały punkt, gdy zgromadzi bardzo dużo energii, może wybuchnąć. W każdym razie tak mi powiedzieli Marsjanie. Potem następuje Reakcja Łańcuchowa i Klatka Schodowa, a potem koniec świata.

- Thomson! Zwalniam cię! Ty pieprzony reaktorze jądrowy.

- Pan sobie jaja robi? W ogóle się tym nie przejmujecie?

- Nie. A bo co?

- To nie jest NASA?

- Nie, to jest MENSA, kolego.

Tak naprawdę jednak wszystko potoczyło się nieco inaczej. Skończyła się pewna epoka. Kosmos powiedział: "Mam dość!" i się skurczył. Skurczył tak, że aż doznał skurczu i zawinął w punkt zwany osobliwością. Wszelka materia straciła rację bytu, oprócz jednego wyjątku. Jedna materia nie ugięła się i pozostała sobą, wbrew logice i pogruchotanym prawom fizyki. Bowiem największą wszechkosmiczną osobliwością, nie dającą sobie dmuchać w kaszę, jest i była, i zawsze będzie po wszechczasy i wszechprzestrzenie, i inne wszechświaty, tylko jedna jedyna. Chuck Norris.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • konfiguracja 08.05.2019
    Pomysłowe wkręcenie. Połączenie Chucka z osobliwością po II wybuchu - kapitalne. Niezły dowcip.
    Pisane dla jaj... spełnia swoją rolę. Pure nonsense. MENSA:)
    Czwóreczka.
  • yanko wojownik 08.05.2019
    (...)....!*****
  • A. Hope.S 08.05.2019
    "- A mówiłeś, ze nie ma tam innych ludzi." ;)
    Chuck Norris potrafi.
  • Witamy nowy tekst! :)
  • Cofftee 08.05.2019
    Kurcze, no nie lubię śmieszkowych tekstów, ale ten mi się spodobał, fajnie że bez zbędnych opisów bo to bardziej pasuje do absurdalności koncepcji. Trochę mnie zniesmaczyl jeden fragment, no ale cóż, taka wrażliwość.
    Ogólnie udany komiczny tekst, chociaż ani Chucka nie lubię, ani czytania tekstów "z jajem".
  • pkropka 08.05.2019
    "To podobna historia, ale całkowicie inna." - <3
    Wiedziałam, że poradzicie sobie z takim zestawem. ;) Ode mnie 5
  • Ritha 09.05.2019
    Jedyny i niepowtarzalny zestaw z Chuckiem Norrisem, ze specjalną dedykacją od Rithy dla Fanthomasso, no obadajmy coś tu namodził :>

    Fanthomasso, kiedy Ty bydziesz używał długich kresek w dialogach, hę? :P Czy nastaną takowe czasy kiedykolwiek? :D

    „- Tylko ja. Czytałeś Małego Księcia? To podobna historia, ale całkowicie inna.
    - Czytam wyłącznie haiku i erotyki. A skąd się wziąłeś na Marsie?” :D (nawet nie pytam skąd czerpiesz inspiracje)

    „- A mówiłeś, ze nie ma tam innych ludzi” – że*

    „- Thomson! Zwalniam cię! Ty pieprzony reaktorze jądrowy.” – hahaha, o tak, tego mła było trzeba, odmóżdżenia, dobrze, żem tu przyczłapała

    Czemu to nie jest publikowane wspólnym kontem, skoro Nun i Fan w tytule? Rozumiem, że Ty losowałaś zestaw, ale może skoro np. planujecie następne TW napisać razem, to nalosujcie do puli tamtym? Możliwość pisania w parach wciąż jest, a tak robi Ci się burdello na profilu. Nie wiem zresztą, tak se głośno myślę.

    No i Chuck Norris na koniec, ok, lekkie, wiadomo, przez palce patrzę, bo opko na bekę skierowane i funkcję swą spełnia.

    Pozdrawiam :)
  • Ritha 09.05.2019
    losowałeś*
  • fanthomas 09.05.2019
    Ritha zawsze zapominam o tym wspólnym koncie. Następnym razem postaram się pamiętać
  • Nuncjusz 09.05.2019
    Zarosło już pająkami :)
  • Ritha 09.05.2019
    No to jak, no to trzeba odkurzyć :)
    Zapraszam do kolektury :p
  • No dzień dobry
  • Ritha 09.05.2019
    Nuncjusz@Fanthomas hahaha, cudny avatar :D
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – dziś o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)

    ps. Na chwilę obecną wychodzi, że zaczynasz, więc nie zapomnij przyjść ;p
  • Hej,
    Czytnęłam - jest to lekkie, przyjemne, pokręcone...
    Pozdrawiam
  • jesień2018 12.05.2019
    Haha, no zabawne i bez sensu. Bezpretensonalny nonsensik :)
  • Fanthomas, oto Twój zestaw:
    Postać: Naukowiec eksperymentator
    Zdarzenie: Ogród białych ciał

    Gatunek (do wyboru): Postapo lub Komedia/groteska/makabreska lub Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 26 maja (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • Dzień dobry :)
    Przypominamy, że czas na pisanie TW #08 mija 26 maja (niedziela) godz. 19.00.
    Trzymamy kciuki!
  • Tessa 30.05.2019
    Hmmm, mam bardzo mieszane uczucia. Patrząc na komentarze, miało być zabawne. Motyw Chucka Norrisa znam. Jak dla mnie, czegoś tu zabrakło. A może jest przesyt? Ciężko ocenić.
    Pozdrawiam :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania