...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Zdzisław B. 05.05.2017
    Dobrze, nie czytam ponownie, nie szukam i nie grzebię w tekście... masz 5 i szlus. Ok.? ;)
  • Zdzisław B. 05.05.2017
    PS. Ritha, otwórz salonik z kozetką w środku i przekwalifikuj się na psychoterapeutkę od damskich serc i problemów. Nawet nic nie musisz mówić w trakcie seansu, tylko słuchaj wynurzeń klientek i słuchaj... myślę, że na bułkę z masłem zarobisz.
    ... a potem opiszesz ich wynurzenia na Opowi,. dla zaspokojenia naszej ciekawości, zwłaszcza męskiej części, spragnionej opisów kobiecego egzystencjalizmu ;)
  • Ritha 05.05.2017
    Zdzisław B. szlus! Hm... psychoterapeutka Ritha. Przyjmuje w każdą środę od 18.00. Opowie Twoją historię światu. Płatne z góry. Ahh...
  • Zdzisław B. 07.05.2017
    Ritha Od samego wzdychania marzenia nie spełniają się. "Bier sie za robote. No!" ;)
  • motomrówka 05.05.2017
    Jakiś czas temu, kiedy w tv królował Dr House, koleżanka powiedziała do swojego muża (a było to przy mnie), że bardzo go kocha, ale z Hugh Lauri,m to by go zdradziła ;)
    Kiedyś czytałam fora sportowe, sfd i inny tam koks warszawski. Ale mi przeszło. A ty skutecznie leczysz mnie z chęci czytania innych ;)))) I dziękuję, bo zyskam czas na coś innego.
    A może te fora to lipa podobna tabloidom? Ale nie, niemożliwe, zbyt durne, żeby było udawane...
    Piątkóweczka ♥
  • Ritha 05.05.2017
    To nie udawane. Są też tam i normalne wypowiedzi, ale jednak niektóre wątki (ok, sporo wątków) to po prostu kabaret. Dzięki Motomrówciu :)
  • Pan Buczybór 05.05.2017
    Kolejna świetna relacja. Polska to dziwny kraj, a kobiety jeszcze dziwniejsze. A Zlatan - bródka, kucyk, kto co lubi. Fantazje dają się we znaki. 5
  • Ritha 05.05.2017
    Dzięki :) Tak, tu jest zdecydowanie dziwnie wokół. o.o Ps. Zlatan... 15 lat temu. ;)
  • Pan Buczybór 05.05.2017
    Tak a propos:
    http://f.kafeteria.pl/temat/f1/dlaczego-polscy-faceci-sa-tacy-brzydcy-p_6622631
  • Ritha 05.05.2017
    XDD
    Bucz nie czytaj tego, to mami Twój mózg. xd
  • Ritha 05.05.2017
    gość 2016.09.26 [19:27]
    kobiety mają ryje jak konie

    gość 2017.01.24 [11:35]
    no nie wiem czy tak wiele polek jest ładnych
    te po 20tce i żonate zwlaszcza brzydną i grubieją strasznie
    wielkie otłuszczone bary są najgorsze!
    brytyjki to wieloryby niemki to konie ale polki to typ urody maciora często...

    Także ten, jakby ktoś myślał, ze zmyślam XD Dzięks Buczyborze. Ale czytanie tego jest serio uzależniające. Odmóżdżająco - uzależniająco - ogłupiające.
  • motomrówka 05.05.2017
    Ritha, to może zmierzysz się z forami dla facetów? Ha! To by było!
  • Ritha 05.05.2017
    motomrówka o samochodach, teownikach, grach video i takich sprawach? Nie godnam chyba :D
  • Ritha 05.05.2017
    A mam takie przeczucie, że oni jednak sensowniej piszą... Ale zerknę może, a nuż coś ;)
  • Pan Buczybór 05.05.2017
    Ritha Czytanie uzależnia. Buczybór zawsze do usług.
  • Adam T 05.05.2017
    Szukaliśmy raz z żoną czegoś na temat wysypek u dzieci na forach. Można zwariować, po godzinie człowie dusi się tymi forowymi rzygowinami i dalej nic konkretnego nie wie.
    Dobrze o tym piszesz :)) Piona zasłużona :))
  • Ritha 05.05.2017
    Dziękuję Adamie, pisanie o tym, to robota w warunkach szkodliwych, zdecydowanie ;)
  • Enchanteuse 06.05.2017
    No co ty Ritha, Johny Deep w "pirackiej wersji " przystojnością sto razy przewyższa Pattinsona ;)
    A co do szukania na forum - niedawno chciałam dowiedzieć się czegoś nt. gastroskopii, bo akurat zbliżało mi się badanie (nie miałam o niej bladego pojęcia). I uwaga, na jakieś 50 wpisów zero konstruktywnych informacji. Najbardziej rozbawiła mnie wypowiedź dziewczyny, która opisywała rurkę do gastroskopii, jako niewyobrażalnie grubą . Dalej przedstawiała dramat reszcie forumowiczów i "czek"
    że lekarz zmuszał ją do chodzenia z tą rurką w przełyku po korytarzu. (co nie ma nic wspólnego z właściwym badaniem)
    Dlatego nie polecam forum, bo zamiast pocieszyć , potrafi napędzić niezłego strachu , jeśli wypowiedzi ty ludzi potraktuje się poważnie.
    A ty masz bardzo lekkie pióro , odporność na głupotę , więc mogłabyś opatentować to, co robisz na opowi
    Dokładam swoje 5 ;)
  • Ritha 06.05.2017
    Opatentować? xD Tak, fora dot. zdrowia/leczenia itp. to kino grozy, można się rozchorować od samego czytania :) Dziękuję pięknie za komentarz :)
  • Pasja 06.05.2017
    Dopóki ludzie będą wchodzić na fora to będzie żyło swoim trybem. Ja jak coś chcę to wpisuję w Google. A fora to kopalnia wiedzy specjalistów od głupoty. Ciekawy tekst też by wyszedł z naszego forum. Może spróbujesz pokopać i stworzyć felieton opowijski. Pozdrawiam serdecznie 5
  • Ritha 06.05.2017
    Forum opowijskie jest wbrew pozorom całkoem sensowne :) Dzięki Pasja, pozdrawiam :)
  • Okropny 06.05.2017
    "że w żadnym filmie nie można było oglądać non stop, przez półtorej godziny, tylu facetów w akcji"
    Eeekhem ;)
    (aVe)
  • Ritha 06.05.2017
    No co... ;P Jest w tym logika, nie zaprzeczysz xD
  • Blanka 26.04.2018
    Pomyślałam, że sobie pójdę za ciosem i będę rżeć. Rżę:D Jesssu. :D cudowne!;):):) " i poszłaaa łatka cnotki niewyjebki w pizdu, bo tabun bab zaczął się ślinić jak nastolatki na Pattinsona po “Zmierzchu”. "<3
  • Ritha 26.04.2018
    :D
    Kurde, kiedys pisalam nawet zabawne rzeczy :D
    Ciesze sie, ze rozbawilam :))
  • Canulas 26.04.2018
    No proszę, ale wyjebiste cudo na noc wygrzebała Blanka.
    Czuć flow.
    Cudne. ;)
  • Ritha 26.04.2018
    Hehe, stare dzieje ;) Był flow, bylo sporo hejtowania swiata. Troszku z tego wyroslam ;) Ale momentami bywalo zabawnie, fakt.
    Blanka to je taki szperacz ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania